חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמטים בעיניים

אין מישהו שלא אוהב להיראות יפה, לא קיימת הרגשה טובה למשל מתסרוקת יפה או מ בגדים יפים וחדשים שנראים יפה עלינו ומדגיש את האיכות שלנו (או אולי יותר נכון מטשטש את האזורים שאנו פחות מרוצים מהם), רק ש ברוב המקרים הגיל והגנטיקה משנים את גופנו, בדיוק בנקודה הזו מתחילים לחשוב על הרפואה הפלסטית שמעניקה לנו מגוון פתרונות לשדרוג גופנו ועימו גם את הבטחון-העצמי מבלי לעשות חור גדול בהוצאות שלנו.

מה אתם חייבים לדעת שמתעניינים ששוקלים לעבור מתיחת פנים? וממה להיזהר להלן כמה עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם למצוא את כל העצות.

בקשו ולראות תמונות של טיפולים של המומחה שבחרתם, זה הדרך הכי טובה בה ניתן להתרשם טוב יותר מ יכולתו וגם להתרשם מניתוחים קוסמטיים או טיפול קמטים בעיניים אשר ביצע.

לא קיימת אפשרות לחפש את התוצאות הטיפול שעברתם כמה שעות לאחר שמסירים את התחבושת, חייבים להמתין בסבלנות בתוך כמה שבועות הנפיחות תחלוף והאף מקבל את הצורה הסופית שלו.

תיקון אף- בימים הראשונים אחרי הניתוח מומלץ ביותר להגביה קצת את הראש כש רוצים ללכת לישון זאת בכדי להוריד הנפיחות והאדמומיות ובשביל שלא יהיה הצטברות של נוזלים ובצקת באזור שסביב האף.

ניתוח לייזר- אם גם אתם מרכיבים משקפי ראיה חשוב שיהיו לכם עדשות מגע מהסיבה ש לאחר טיפול הלייזר אסור להשתמש במשקפיים למשך תקופה של חודש ימים.

ניתוח חזה- אין לעשות הקטנת חזה בטרם תתחילו ב דיאטת הרזיה שכן השדיים משתנות בזמן הדיאטה וצורת החזה משתנה מסיבה זו מומלץ לפני כן להוריד מעט במשקל ואז לגשת לעשות את ניתוח בחזה.

הרוב הגדול של המכונים מספקים לכם הדמיות ממוחשבות כדאי לבקש מהמנתח שיראה לך איך האזור המנותח יראה לאחר השנוי ואחרי שבועות ספורים, כך תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת את המידה והצורה הרצויות.

מחפשים מילוי קמטים? בואו למדריך שלנו ובואו לקבל את כל הדברים החשובים.

 



תגיות המאמר: קמטים בעיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אינדקס עסקים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבגרויות07/02/121271 צפיות
איך עוברים את הפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול בדרך לתואר הראשון אבל אתם יכולים!, הציון שלכם יחד עם ממוצע הבגרויות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע גבוהה ואתם על הסוס, אם לא הצלחתם זה קורה, אתם יכולים לנסות שוב בפעם השנייה זה קל יותר.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים07/02/121033 צפיות
במשך שנים רוב הדירות הישראליות נראו זהה: מרצפות טרצו רגילות, ומשטחי מטבח העשויים מאבן חברון. במהלך שנות השמונים החלו להיכנס מגוון חומרים נוספים הביתה, חומרים בעלי תכונות, גוונים וכמובן גם מחירים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבניין ואחזקה - כללי06/02/121047 צפיות
כדאי לדעת- כל אדם העובד בתחום מוכרח לקבל אישור מהמשטרה, אישור כזה הוא חובה בקשו מהמנעולן שיביאו עמם את האישור, שתהיו בטוחים שאת לא נופלים על נוכלים.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121006 צפיות
לשם שמירה על פעולה טובה של המקרר שלכם, השתדלו למקם את המכשיר באזור קריר ומוצל בבית, במרחק קטן מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. בנוסף, הקפידו יותר מכל להשאיר את פתחי האויר פתוחים לזרימת אוויר ואל תשנו את עוצמתו בלי הצורך.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבית חכם06/02/121141 צפיות
כמה זה יעלה אזעקה אלחוטית? המחירים רבים ונקבעים לפי איכות המוצר, המותג ומורכבות ההתקנה. כדאי לבדוק את המחירים בין ספקים שונים ולשאול לגבי ההתקנה ולא פחות חשוב בדקו כמה זמן יהיה לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את החשבונית.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121126 צפיות
מעצבי נוף הם אלה המופקדים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוחות - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחיה נכונים, ועד לבחירה של אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםמדעי המדינה06/02/128732 צפיות
ומה עם פסיכומטרי? בחינת הפסיכומטרי היא מדרגה גדולה בדרך לתואר הראשון אבל זה לא בלתי אפשרי, הציון בבחינה יחד עם ציוני הבגרות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע ציונים טוב ואתם על הגל, אם לא הלך לכם כל כך טוב זה קורה, רבים מנסים שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161781 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151781 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica