חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עוברים קורס תיאוריה בקלות?

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/20121528 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בני השש-עשרה והשבע-עשרה מכירים את המצב הזה היטב: הם רוצים כבר להוציא רישיון נהיגה ולנהוג בכבישי ישראל, שיעורי הנהיגה הולכים טוב, אבל מכשול קטן ומעצבן עומד בפני חלומם לקבלת רישיון נהיגה עם תמונתם מתנוססת עליו: מבחן התיאוריה לנהיגה.

מה הם לא מנסים? ספרי תיאוריה, קורס תיאוריה, שינון בעל פה של התמרורים ועוד. אבל לא תמיד זה עוזר. נכון, בקורס התיאוריה ניתן להיכשל בארבע שאלות; ניתנות שאלות רב ברירה ("שאלות אמריקניות"); יש בדרך כלל די זמן להשלים את המבחן.

ובכל זאת, רבים מהם אינם עוברים במבחן הראשון, מה שגורר אחריו תסכול וגם הוצאה כספית לא קטנה, שכן כל מבחן כרוך באגרה של כמה מאות שקלים.

אז מה הפתרון? איך מקלים על המצוקה לעבור קורס תיאוריה בקלות?

יש כמה דרכים לעשות זאת, והכי טוב לשלב ביניהן כדי להצליח  עם קורס תיאוריה ובמבחן התיאוריה.

הדרך הראשונה, הוא תרגול כללי התיאוריה באופן מודע תוך כדי שיעורי הנהיגה. רבים מתחילים ללמוד נהיגה עוד לפני שניגשו למבחן התיאוריה, כך שרצוי לבקש מהמורה לנהיגה ללמד את כללי התיאוריה תוך כדי שיעורי הנהיגה בשטח – אם הוא אינו עושה זאת ממילא מיוזמתו.

כך למשל, אפשר לתרגל את משמעות התמרורים וכללי הנהיגה, תוך כדי שיעור. אם בכל שיעור נהיגה יוקדשו לכך כמה דקות לפחות, אזי התיאוריה תיכנס לראש "דרך הרגליים", או ליתר דיוק – דרך ההגה.

דבר שני, כדאי להפריד בין מורה הנהיגה לבין מורה התיאוריה. בית ספר לנהיגה איכותי יציע לך  קורס תיאוריה בנפרד משיעורי הנהיגה, והטובים שבהם יציעו קורס כזה בחינם, עד ההצלחה.

מורה לנהיגה אינו סופרמן – הוא לא יכול ללמד גם תיאוריה וגם נהיגה באותו הזמן, לפחות לא באופן איכותי ומקצועי. קורס תיאוריה ממוקד שיתרגל אותך נכון לקראת המבחן יצמצם את הסיכוי להיכשל במבחן, במיוחד אם יש התחייבות כמו בבית הספר לנהיגה איציק אברהם לקורס תיאוריה חינם עד ההצלחה במבחן התיאוריה.

שיטה שלישית היא כמובן תרגול, תרגול, תרגול. משרד התחבורה אישר כ-1800 שאלות אפשריות למבחן התיאוריה. חשוב להיות מתורגל בכמה שיותר שאלות מתוך סל השאלות האפשריות. קורס תיאוריה רגיל כמובן שאינו יכול לספק כזה תרגול – חייבים להיעזר בעזרים טכנולוגיים הזמינים לנו כיום, דוגמת תוכנת התיאוריה של איציק אברהם – שהיא היחידה שכוללת את כל 1800 השאלות שאושרו על ידי משרד התחבורה.

במציאות שבה מבחן התיאוריה מפחיד לא מעט מתלמידי הנהיגה בישראל,  קורס תיאוריה מקצועי עד ההצלחה במבחן הוא הכרח. ברשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם מציעים קורס תיאוריה חינם לנרשמים ללימודי נהיגה, וכן שימוש חינם בתוכנת התיאוריה האיכותית והמקיפה שפותחה במיוחד עבור רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, עם פריסה ארצית של 11 סניפים, מציע קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה במבחן התיאוריה, ורישיון נהיגה בקבלנות ב-177 ש"ח לחודש! לפרטים: 1-800-30-66-33.

http://aizik-abraham.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא זקס

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121096 צפיות
עונת הגשמים, שבה מתבטלים לא מעט מבחני נהיגה מעשיים (טסט), מעלה את השאלה האם עדיף לחכות לחודשי האביב והקיץ, או דווקא להתעקש על הוצאת רישיון נהיגה בחורף? התשובה המפתיעה: עדיף חורף

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121094 צפיות
מורה לנהיגה הוא אחד המורים החשובים שיהיו לך בחיים: לא מספיק לקבל ידע כדי לעבור מבחן תיאוריה וטסט, חשוב יותר לקבל כלים להתמודדות בכביש אחרי הוצאת הרישיון

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121100 צפיות
כל בן או בת 16 ומעלה מכירים את הדילמה: איפה ללמוד נהיגה? במה כדאי לבחור – במורה פרטי לנהיגה, בית ספר לנהיגה או רשת בתי ספר לנהיגה? האם בחירה ברשת בתי ספר לנהיגה לא מייקרת את העניין? התשובה – מפתיעה

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121112 צפיות
המבחן התיאורטי לנהיגה, הידוע בכינויו מבחן התיאוריה, מדיר שינה מעיני בני נוער רבים. השאלות הרבות, זכירת התמרורים, החוקים ושאלות המנוע המאיימות – מלחיצות ניגשים רבים למבחן התיאוריה. בדרך להצלחה במבחן, עולה הדילמה של שיעורי תיאוריה לנהיגה: ללמוד אצל המורה לנהיגה? לקחת קורס בנפרד? לשלם כסף נוסף או לחפש מקומות לימוד חינמיים? מורה נבוכים לתלמיד המתחיל

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/12950 צפיות
ישנם הרבה מורי נהיגה בישראל – איך בוחרים אחד שיבטיח את הצלחתך בשיעורי הנהיגה ובמבחן הנהיגה המעשי (טסט)? מדריך לנהג לעתיד

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132383 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128548 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128416 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128193 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128351 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128248 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128523 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica