חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיעורי תיאוריה לנהיגה – בעיות נפוצות ואיך להימנע מהן

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/20121112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד האלמנטים המלחיצים ביותר רבים מתלמידי הנהיגה בישראל הוא לא המבחן המעשי, שלקראתו הם מתרגלים שיעורי נהיגה מעשיים רבים ואליו רבים ניגשים בביטחון; דווקא מבחן הנהיגה התיאורטי, הידוע בכינויו "מבחן התיאוריה", הוא מקור הלחץ.

יש לכך לא מעט סיבות: העובדה כי ניתן להיכשל רק בארבע שאלות, הצורך לזכור את התמרורים, החוקים ושאלות המנוע, וכל המעמד של מבחן גורלי שעולה מאות שקלים בכל פעם שניגשים אליו – מלחיץ, ובצדק.

בדרך למבחן תיאוריה מוצלח, רבים מתלבטים כיצד ללמוד את הנושא. שיעורי תיאוריה לנהיגה נלמדים כיום במגוון רב של שיטות ודרכים, החל מלימוד אצל המורה לנהיגה, לקיחת קורס תיאוריה בנפרד, לימוד תוך כדי נהיגה, קורס תיאוריה עד ההצלחה שעולה ביותר – ועד אופציות חינמיות כגון שיעורי תיאוריה לנהיגה ותרגול תיאוריה באינטרנט.

הדילמה הראשונה של שיעורי תיאוריה לנהיגה היא שאלת התשלום. ללמוד בתשלום, אצל מורה מקצועי, או בחינם? למרות שחינם יכול להיות קורץ להרבה אנשים, התוצאות של קורס בחינם הרבה פעמים אינן איכותיות ובסופו של דבר עולות כסף רב בצורה של ביצוע מבחני תיאוריה חוזרים.

מצד שני, שיעורי תיאוריה לנהיגה בתשלום עלולים להיות יקרים מאוד, עד גובה של מאות ואף אלפי שקלים. תלוי בסוג הקורס שמציעים, שיעורי תיאוריה לנהיגה עד ההצלחה במבחן יכולים להגיע גם ל-2000 שקלים ויותר!

האופציה החינמית היא כמובן אופציה פתוחה. ניתן לקבל את ספר התיאוריה וללמוד לבד, ואז לתרגל שאלונים מן הספר או באינטרנט. המחיר של זה הוא זמן יקר, וחוסר מיקוד מקצועי. הלומדים לבד עלולים שלא להתמקד בנושאים הנכונים, ולהיכשל במבחן בשל כך.

אופציה שלישית היא שיעורי תיאוריה לנהיגה תוך כדי נהיגה, בעת שיעורי הנהיגה. זוהי אופציה גרועה משני הכיוונים: גם מכיוון לימוד התיאוריה, שמתערבב עם אלמנטים אחרים של נהיגה, וגם מכיוון איכות שיעור הנהיגה, שלא מתמקד בנהיגה עצמה. נכון ששיעורי הנהיגה צריכים להתבסס על התיאוריה, במיוחד על זכירת התמרורים וחוקי הנהיגה – אולם זמן שיעורי הנהיגה אסור שיבוזבז על לימוד תיאוריה.

מה הפתרון, אם כך?

חשוב לנסות ליהנות מכל העולמות, של לימוד חינם עם מורים מקצועיים, עד ההצלחה. הדבר ניתן למשל במסגרת רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, המקיימת שיעורי תיאוריה לנהיגה מקצועיים כמעט בכל יום, בקבוצות קטנות, ב-11 סניפים בכל רחבי הארץ. שיעורי תיאוריה לנהיגה מקצועיים חינם עד ההצלחה במבחן התיאוריה הם אחת ההטבות הבולטות שרשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם נותן לתלמידים הנרשמים ללימוד נהיגה במסגרת סניפי הרשת.

כך, תחת המוטו "נותן לכם יותר", נהנים מכל העולמות: שיעורי תיאוריה לנהיגה מקצועיים עד ההצלחה, ללא תוספת תשלום. עם פריסה ארצית של סניפים, זו בוודאי אופציה ששווה בדיקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, עם פריסה ארצית של 11 סניפים, מציע קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה במבחן התיאוריה, ורישיון נהיגה בקבלנות ב-177 ש"ח לחודש! לפרטים: 1-800-30-66-33.

http://aizik-abraham.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא זקס

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121098 צפיות
עונת הגשמים, שבה מתבטלים לא מעט מבחני נהיגה מעשיים (טסט), מעלה את השאלה האם עדיף לחכות לחודשי האביב והקיץ, או דווקא להתעקש על הוצאת רישיון נהיגה בחורף? התשובה המפתיעה: עדיף חורף

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121097 צפיות
מורה לנהיגה הוא אחד המורים החשובים שיהיו לך בחיים: לא מספיק לקבל ידע כדי לעבור מבחן תיאוריה וטסט, חשוב יותר לקבל כלים להתמודדות בכביש אחרי הוצאת הרישיון

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121100 צפיות
כל בן או בת 16 ומעלה מכירים את הדילמה: איפה ללמוד נהיגה? במה כדאי לבחור – במורה פרטי לנהיגה, בית ספר לנהיגה או רשת בתי ספר לנהיגה? האם בחירה ברשת בתי ספר לנהיגה לא מייקרת את העניין? התשובה – מפתיעה

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/12952 צפיות
ישנם הרבה מורי נהיגה בישראל – איך בוחרים אחד שיבטיח את הצלחתך בשיעורי הנהיגה ובמבחן הנהיגה המעשי (טסט)? מדריך לנהג לעתיד

מאת: גיא זקסשיעורים פרטיים24/01/121529 צפיות
קורס תיאוריה הינו אחד המכשולים המתסכלים ביותר שעוברים על בני נוער המבקשים להוציא רישיון נהיגה. שלושה טיפים חשובים להצלחה בקורס תיאוריה

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132387 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128551 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128421 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128198 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128354 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128252 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128533 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica