חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים ואשלייתם הנהדרת

מאת: אמירריהוט 31/01/2012762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהעיר לכפר בתוך שניות – דקים ואשלייתם הנהדרת

אם ברצונך להעניק לביתך שבלב העיר הסואנת מראה כפרי, דקים יעשו את העבודה. כל אדם ומשפחתו אשר גרים בלב העיר הסואנת, וברוב-מזלם לביתם יש גינה אחורית, אפילו הקטנה ביותר, יכולים ליהנות משדרוגה הרציני על ידי התקנת דקים בחלק מסוים של הגינה ועל ידי כך להביא ליצירת שטח אשר יהיה נקי מהרטיבות והלכלוך של דשא ואדמה רטובה מבלי להקריב בכך את הגינה כולה. מלבד דקים מיוחדים, גם פרגולות ושלל עבודות עץ נוספות יכולות לעשות את העבודה בצורה מיוחדת במינה. היום ישנם בתי עסק רבים אשר פועלים בתחום עיצוב עבודות עץ, אשר מעניקים תכנון וייצור ייחודי של עבודות עץ מגוונות שיכולות לשדרג את מראה הגינה הביתית פלאים.


דקים הם הפתרון האידיאלי בכל הנוגע לעיצוב, חסכון כספי וניצול מקסימאלי של שטח צר. דקים הם בעצם קרשים גדולים מעץ איכותי עם גימור ברמה גבוהה. מאחר וישנם דקים מסוגים רבים של עץ, ניתן להתאים דקים מסוג מסוים לכל גינה בהתאם לתנאיה. כך למשל, דקים מעץ אורן הם בהירים יותר (בהתאם לצבע העץ) ועל כן אלה דקים המתאימים במיוחד לעיצוב מדשאות וגינות. מאחר ועץ אורן הוא עץ רך וגמיש למדי, ניתן לעצב את דקים מעץ אורן במגוון צורות וסגנונות.אם פתרון הדקים לבית נשמע לכם - כדאי שתתחילו להיות בעניינים - דקים היום מגיעים בשלל של צורות ועיצובים. דקים מגיעים בשילובי חומרים שונים כגון עצי איפאה, אדניות נירוסטה או אבן, שיש, זכוכית, ובטון - הם השילובים הנפוצים ביותר. מוצרי הדקים מגיעים גם ביחד עם פרגולות לגינה או ביתני עץ הנקראים גם גזיבו - כל אלו משתלבים יחד בגינה הביתית בהרמוניה.

דקים לא מגיעים לבדם, ותוספת לדקים כגון אלו יכולה להיטיב עם מראה הגינה.הנחת דקים היא, בעצם, דרך נפלאה לעיצוב הבית והגינה תוך חיסכון כספי משמעותי. מאחר ודקים מונחים על בגינת הבית על הדשא, הם אינם מוצמדים לאדמה באופן כזה אשר מקבע אותם עליה לצמיתות. כך שתמיד ניתן להוציא דקים אלו אם ברצונכם לעצב את גינתכם מחדש במועד מאוחר יותר. זאת בניגוד לריצוף הגינה בריצוף בטון קבוע אשר מלבד זאת שהוא "הורג" את הצמחייה והאדמה על ידי כך שהוא חונק אותה גם אינו אסתטי או יפה.

מה גם שמדובר בפתרון נהדר לניצול מקסימאלי של השטח הקיים. בגלל אופיים, הדקים יכולים לכסות כל מידת שטח לפי רצונך. ניתן לכסות את כל שטח הגינה, חלק ממנה, ניתן אפילו ליצור רק שביל קטן לפי הצורה המבוקשת על ידך.

 



תגיות המאמר: דקים, פרגולות, דק, פרגולה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר

מאת: אמירעיצוב פנים06/10/13933 צפיות
ברזים לא הרחק בזמן ובשנים היו בעלי מגוון מצומצם, פשוטים, צד חם וצד קר בלי יותר מידי אופציות או סוגי שימוש. עם הזמן ועם הפיתוח הטכנולוגי בכל תחום, החלו לייצר ברזים מכל הסוגים והמינים אפשריים. ברזים העשויים מחומר שלא מתחלד, או חומר ששורד את רמת המים בישראל. ברזים נשלפים, ברזים עם כל מיני אפשרויות זרימה, ארוכים, קצרים, עד שקיבלנו כמה סוגים של ברזים בברז אחד.

מאת: אמיראימון אישי05/06/13858 צפיות
יום אסור לבצע רכישה של נכס בצורה עיוורת. כמובן שיש אנשים אשר סומכים על האינסטינקטים שלהם ועל תחושות הבטן, אך כיום, כאשר רוכשים נכס, חשוב מאד לבצע ביקורת מבנים. ביקורת מבנים היא בדיקה שנועדה לבחון האם בנכס מסוים קיימים ליקויי בנייה שונים. את הבדיקה הזו של ביקורת מבנים אין לבצע אחרי הרכישה- אלא בטרם הרכישה עצמה. המטרה היא לבצע ביקורת מבנים לפני הקנייה ולראות האם יש ליקויים שונים שידרשו מכם להוציא עוד כסף כדי לתקן אותם או שהנכס עצמו מצויין וחף מליקויים.

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13952 צפיות
דלתות הזזה הן בהחלט אופציה טובה בהמון בתים. כדאי לנו לרכוש דלתות הזזה במקרים בהם יש לנו חדרים קטנים ואנו לא רוצים דלת רגילה שתתפוס לנו מקום כאשר פותחים אותה. דלת הזזה נועדה לעזור במקרים אלו, כדי לצמצם מקום, כיוון שדלת זו נכנסת בתוך הקיר כאשר אנו פותחים אותה, היא ממוקמת ונעה על מסילה בפתיחה ובסגירה. דלת הזזה כמו דלת רגילה משמשת אותנו לאותם צרכים, לפרטיות ולשקט שאנו לפעמים זקוקים לו כל כך

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13876 צפיות
כאשר אנו מדברים על עיצוב ובחירה של דלתות לבית, לרוב אנו מדברים על סוג מסוים מאד של דלתות, כאלה עם מפתח אחד הנפתחות לרוב כלפי פנים. ברוב הבתים לא חורגים מן המוסכמה הזאת ומתקינים דלתות סטנדרטיות, אך לעומתם יש כאלה המתקינים דווקא דלתות הזזה בביתם. דלתות הזזה, כשמן כן הן, דלתות שכדי לפתוח אותן יש צורך להזיז אותן והן נעות על גבי ציר ופותחות את החלל. באיזה מקרים כדאי ועדיף להתקין דלתות הזזה על פני דלתות רגילות?

מאת: אמירסטיילינג22/04/13968 צפיות
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת שיכולה להתאים כמעט לכל אירוע. בין אם מדובר במתנה לכבוד ראש השנה, במתנה לכבוד חג האביב, במתנת יום הולדת, במתנה לקרובי משפחה לכבוד יום המשפחה, במתנה לכבוד יום הנישואין, בין אם מדובר ביום הנישואין שלכם או ביום הנישואין של חברים קרובים או בני משפחה וזוהי רשימה חלקית בלבד. אל הרשימה הזו אפשר להוסיף גם משלוחי פרחים לכבוד יולדת שאך ילדה תינוק, לכבוד קידום בעבודה, לכבוד זוג שנהפכו לסבא ולסבתא והרשימה יכולה להמשך עוד ועוד.

מאת: אמירקייטרינג18/04/131059 צפיות
קייטרינג עשוי להיות אחד הדברים היותר מהנים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה הקרבה ובאה שלנו. עומדים להתחתן מתרגשים האם הכל כבר מוכן? יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה שלנו. העניין הוא שהחתונה שלנו זה אחד האירועים הכי משמעותיים בחיים של הרבה אנשים. אנשים לוקחים את החתונה בצורה מאוד רצינית (ולפעמים רצינית מדי) ורוצים שהחתונה שלהם תהיה האירוע הכי מושלם שקרה להם בחיים. בין אם אלה בנות שדמיינו מאז שהן היו ילדות קטנות את האביר על הסוס הלבן שיבוא ויכבוש את ליבן או גברים שפשוט רוצים להפוך

מאת: אמירחוק ומשפט - כללי15/04/131079 צפיות
אחד התחומים בהם מבצעים חקירות הוא התחום העסקי. עסקים רבים המעסיקים עובדים בוחרים לבצע חקירות מקדימות לפני קבלת עובדים לעבודה וכן חקירות תקופתיות לבדיקת מהיימנות העובדים, במהלך העבודה. כאשר מקום עבודה בוחר עובדים, משאבי אנוש יכולים להתרשם מהם בצורה מוגבלת בלבד. אחרי הכל אי אפשר ממש לדעת אם האדם הסמפטי שעומד לפנינו הוא פסיכופט במקרה הגרוע או סתם שקרן.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica