חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צריכים חברת ניקיון?

איך מוצאים שירות ניקיון מקצועי? ומה לגבי פוליש קריסטלי? מספר עצות מועילות בהמשך המאמר.

כולנו מעדיפים לעבוד ולהתגורר בסביבה שבה שולט הניקיון. הסיבה לכך פשוטה מאוד, בית נקי הוא בית נעים, פחות אבק זה פחות בעיות בריאות, ופשוט, כאשר הכל נקי האוויר יותר טוב וגם האווירה.

העניין הוא שלא תמיד אנו פנויים לדאוג לנושא הניקיונות בכוחות עצמנו אז אנו בוחרים להזמין אנשי מקצוע שיעשו את העבודה עבורנו. אך עם זאת, קיימים סיפורים רבים על לקוחות אשר שכרו חברת ניקיון וקיבלו עבודה חובבנית, בעלי מקצוע שהבטיחו לבוא ופשוט לא הגיעו, שירותי פוליש שהרסו את הרצפה בשימוש בחומרים לא טובים, או אפילו מקרים בהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי הייתה תכולת הבית…

בעלי דירה ואין לכם פנאי להתעסק עם הנקיונות? מחפשים שירות פוליש או לנקות את הבית אחרי שיפוץ? זקוקים לשירות של ניקיון משרדים? איך מוצאים את אנשי המקצוע הכי איכותיים בתחום שירותי ניקיון?

- עדיף להתקשר ולהזמין את שירותי הניקיון והפוליש כמה שיותר מוקדם, בייחוד אם התכנון את שיפוץ הבית ביולי-אוגוסט ובמהלך החגים.

- אסור להסתפק בשום הצעה לעבודה לניקוי הבית אשר ניתנה טלפונית. הקפידו ובקשו מאיש המקצוע לבוא, כד שתוכלו לקבל את ההצעה במסמך כתוב.

- לא להתפתות להצעות מחיר שנשמעות זולות במיוחד. שירות פוליש וניקיון לדירת ארבעה חדרים ממוצעת בסכום נמוך מ- 1200 שקלים מעלה ספקות.

- חשוב מאד לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם לבעלי המקצוע כוללת גם שימוש במכונה, כדי שחלילה לא תישארו תקועים עם בעל מקצוע עם דלי וסמרטוט.

 



תגיות המאמר: חברת ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אינדקס עסקים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבגרויות07/02/121270 צפיות
איך עוברים את הפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול בדרך לתואר הראשון אבל אתם יכולים!, הציון שלכם יחד עם ממוצע הבגרויות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע גבוהה ואתם על הסוס, אם לא הצלחתם זה קורה, אתם יכולים לנסות שוב בפעם השנייה זה קל יותר.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים07/02/121032 צפיות
במשך שנים רוב הדירות הישראליות נראו זהה: מרצפות טרצו רגילות, ומשטחי מטבח העשויים מאבן חברון. במהלך שנות השמונים החלו להיכנס מגוון חומרים נוספים הביתה, חומרים בעלי תכונות, גוונים וכמובן גם מחירים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבניין ואחזקה - כללי06/02/121046 צפיות
כדאי לדעת- כל אדם העובד בתחום מוכרח לקבל אישור מהמשטרה, אישור כזה הוא חובה בקשו מהמנעולן שיביאו עמם את האישור, שתהיו בטוחים שאת לא נופלים על נוכלים.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121005 צפיות
לשם שמירה על פעולה טובה של המקרר שלכם, השתדלו למקם את המכשיר באזור קריר ומוצל בבית, במרחק קטן מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. בנוסף, הקפידו יותר מכל להשאיר את פתחי האויר פתוחים לזרימת אוויר ואל תשנו את עוצמתו בלי הצורך.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבית חכם06/02/121140 צפיות
כמה זה יעלה אזעקה אלחוטית? המחירים רבים ונקבעים לפי איכות המוצר, המותג ומורכבות ההתקנה. כדאי לבדוק את המחירים בין ספקים שונים ולשאול לגבי ההתקנה ולא פחות חשוב בדקו כמה זמן יהיה לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את החשבונית.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121125 צפיות
מעצבי נוף הם אלה המופקדים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוחות - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחיה נכונים, ועד לבחירה של אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםמדעי המדינה06/02/128731 צפיות
ומה עם פסיכומטרי? בחינת הפסיכומטרי היא מדרגה גדולה בדרך לתואר הראשון אבל זה לא בלתי אפשרי, הציון בבחינה יחד עם ציוני הבגרות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע ציונים טוב ואתם על הגל, אם לא הלך לכם כל כך טוב זה קורה, רבים מנסים שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222804 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223114 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211372 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica