חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זוגיות גולרית

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/20121333 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית בין גבר ואישה . אם תהיה לו לעזר או לנגד. דהיינו אם הקשר יהיה שלם ומאוזן או לחילופין בעל אופי אנרגטי שלילי, מה שעלול לגרום למועקות ולפגיעות עד לרמות של דחייה ושנאה. חיזוי מוקדם ובדיקת התאמה על פי חכמת הקבלה עשויים לחסוך לנו בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה .

הקבלה מלמדת שבשמים מזווגים זיווגים אולם רובנו איננו מכירים בכך שרגשות שליליים ואגואיסטיים מונעים מאיתנו את האפשרות לקבל את בן הזוג הנכון לנו. כלומר, אנו  שבויים בעצמיות וברצונות שלנו ובכך האגו מונע בעדנו לקבל ולהבין את רצון הנשמה ובמעשנו אנו מרחיקים את המיועד לנו. בזמן פרידה אנו חשים כנפרדים מהקוטב השני ומתעורר בנו כאב נפשי עז יען כי כל פרידה נמשלת למוות בזעיר אנפין ככתוב "עזה כמוות אהבה". אם כן,לאהבה פנים רבות עוצמות שונות והיא משתנה תדיר כיצור חי ונושם. כל יום שעובר עם הקשיים,השמחות והעצב מחזק או לעיתים אף מחליש את החיבור בין בני הזוג רווקים או נשואים. חבלי הקסם המחברים בין גבר לאישה אינם ניתנים לראיה בעין , אלו בנויים ממשיכה גופנית, שכלית , רוחנית ומעצם נוכחותו של בן הזוג בחיינו שגורמת לנו להרגיש בטוחים ונאהבים.לכן,מומלץ תמיד לבדוק את ההתאמה הזוגית וזאת כאמור לחסוך את עוגמת הנפש ומכאוב הנשמה.לאלה המתקשים לשמור על מסגרת זוגית יציבה או שהיחסים במשבר ,חובה לבחון באופן מעמיק כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולנטרל אותה. מאז ומעולם הנושא הבוער ביותר בקרב בני האדם היה תחום הזוגיות והאהבה. מי אינו רוצה למצוא את בן/בת הזוג המתאים לו ביותר? מי אינו רוצה למצוא זוגיות חיובית שתמלא את עולמו ותשלים אותו? מי אינו רוצה מערכת זוגית נכונה ותקשורתית? בדברים הבאים אגיש לכם הקוראים כלי בסיסי לבדיקת ההתאמה הזוגית באמצעות חישובי גורלות. אציין כי אין לראות בכך גורל זיווגים מלא אלא לכל היותר זיהוי נקודות החולשה או החוזק בקשר שלכם. כמו כן מתודה זו אינה באה להחליף יעוץ קבלי מסודר ומקיף אותו ניתן לקבל בפגישה אישית. הנומרולוגיה הקבלית עוסקת בתורת המספרים וקיימות בה שיטות רבות ומגוונות. חשוב להבין כי שילוב מספרי הגורל של בני הזוג חיוני למציאת המכנה המשותף, לשלילה או לחיוב. לשם התחלת הבדיקה עלינו למצוא את מספרי הגורל של כל אחד מבני הזוג. לנוחיותכם, שיטה זו הומרה מתאריכי לידה עבריים ללועזיים אך תוכנם נשאר נאמן למקור. תהליך זה הוא תהליך פשוט כמפורט להלן:
מספר הגורל הוא סיכום כל הספרות המופיעות בתאריך הלידה של האדם לכדי תוצאה חד ספרתית.
לדוגמא: מר X נולד ביום 13.6.1975 כעת נחשב באופן הבא: 1+3+6+1+9+7+5= 32
 2 + 3 = 5 מספר הגורל של מר X הוא 5
בת זוגו גברת Y נולדה ב: 11.3.1982
נעשה את אותה פעולה 1+1+3+1+9+8+2= 25 כעת נחבר  2+5=7

נבצע פעולת חיבור של גורל הגבר וגורל האישה 5+7 ונקבל 12. נחבר את התוצאה 1+2=3. מספר גורל הזיווג הוא 3.
להלן טבלת התוצאות:
המספר 1 – לחיוב –קיימת תחושת הדדיות וקרבה נפשית רבה בין בני הזוג, עולם משותף עשיר ויצירתי.

לשלילה– תיתכן הדחקת רגשות ומופנמות העלולה להוביל לכעסים ומתחים שימצאו ביטוי בתחרותיות סמויה ועוקצנות הדדית.   

המספר 2 – לחיוב – בני הזוג תומכים איש רעהו ומתקיימת זוגיות שיש בה חברות כנה ואמיצה לצד נאמנות. 

לשלילה – יחסי תלות רגשית לא מאוזנת. תחושת חוסר מסוגלות לפעול לבד ולכן תיתכן דחייה.
המספר 3 – לחיוב – זוגיות זורמת, חמה ורגשית. זוגיות שיש בה הקשבה והבנה מתוך הזדהות. 
לשלילה – יש לשים לב לסיפוק צרכים דווקא בפרטים הקטנים, שאם לא כך התקשורת עלולה להיפגע.
המספר 4- לחיוב– זוגיות שיש בה תקשורת גלוי,פתוחה ונכונה שתוביל לבניית מסגרת משפחתית חמה ומלכדת.
לשלילה – עקשנות עד כדי חוסר פשרות. חוסר יכולת לקבל ביקורת. לפיכך הקשר יתקדם בעצלתיים.

המספר 5 – לחיוב – פתיחות ובקשת מרחב אישי עצמאי. חופש ללא הגבלה לצד חוויות משותפות עם הומור רב.
לשלילה– חופש גדול מדי עלול להוביל לניכור ולתחושת חוסר שייכות.  קיימת אפשרות לבגידות.
המספר 6-לחיוב – זוגיות עם הערכה הדדית,רגשית ביותר,הרמונית ,תומכת, ואוהבת.
לשלילה – תלות יתר תוביל לאכזבה לחוסר עמידה בציפיות. זוגיות מכבידה ותובענית מבחינה רגשית שקיים בה צורך לרצות.
המספר 7 – לחיוב- קשר רוחני. יחסי אמון והתמסרות בלב ובנפש. פתיחות וגלוי לב מתוך ניקיון רגשי. זוגיות עם מנוע צמיחה אדיר.

לשלילה – פחד מפגיעה, מבגידה ומנטישה המבוססים על חוסר הבנה ובטחון אישי.
המספר 8 - לחיוב – זוגיות בוגרת,מאוזנת והגיונית שיש בה יחסים של נתינה לצד קבלה.
לשלילה – מחלוקות ומאבקי שליטה וכוח לרבות עניינים כספיים, הנובעים מאגו . 
המספר 9 – לחיוב – יחסי כבוד ויושר עמוקים.סבלנות וסובלנות הדדיים.  קשר עמוק ובוגר.
לשלילה – זוגיות שתיתכן בה עצבות ומחנק בשל בדידות ונתק הנעוצים בהשקפת עולם שונה.                                                                                                                           

 

מוגש בברכה

יצחק אהרון יועץ, חוקר ומרצה של תורת הקבלה. ראש מרכז "חכמה" המרכז לקבלה וליהדות בפתח תקוה. מפרסם מאמרים שבועיים בעיתונות המקומית בפריסה ארצית, עורך את מדורי הקבלה באתרים ynet,walla,ומשדר בקו המומחים של רדיו 103FM וברשת ב' בימי שישי בתוכנית "מה יהיה" עם יואב גינאי. 03-9220784 . www.kabalah.co.il

© כל הזכויות שמורות•החומר באתר זה מוגש בברכה מטעם יצחק אהרון ו/או "חכמה" המרכז לקבלה למען הגברת המודעות ולשיפור איכות החיים של כל אחת ואחד. בשל כך הוא מותר לשימוש והפצה ללא הגבלה ובתנאי שתוכנו לא ישונה ויצויין מקורו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש בברכה
www.kabalah.co.il
יצחק אהרון ראש מרכז "חכמה" מייעץ חוקר ומרצה של תורת הקבלה.מפרסם מאמרים שבועיים בעיתונות המקומית בפריסה ארצית. עורך את ערוץ הקבלה באתר Y NET של ידיעות אחרונות. משדר תוכנית יעוץ בקו המומחים של רדיו 103FM ובימי שישי ברשת ב' בתוכנית "מה יהיה" עם יואב גינאי. טלפון 03-9220784

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יצחק אהרון

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121468 צפיות
הנפש האנושית מלאה פחדים, מודעים ושאינם מודעים. חלקם נצברים ונאספים במהלך חיינו כחלק מהשפעות חברתיות וסביבתיות, וחלקם מולדים. יובן כי קשת האמונות והסממנים לשמירה והגנה מפני עין הרע כמוהם כים הגדול. אך מעל לכולם שוכנת לה בבטחה החמסה. על משמעותה ומקורה של החמסה במאמר שלפניכם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121205 צפיות
לצערי הרב החברה המודרנית עם כל הישגיה הרבים לא השכילה להפנים את העובדה כי יש להתייחס אל האישה כשווה בין שווים, ועדיין עינינו הרואות את מקרי ההתעללות הרבים אותם האישה חווה הן בתא המשפחתי ,במקומות העבודה ואפילו ברחוב, שם מייחדים לנשים מסלול נפרד להליכה ונסיעה בתחבורה ציבורית ועד כדי השפלה ביריקה על ילדה רכה בשנים, שהיורקים השפלים מיטיבים לבטא את מידתם הרעה והלא מתוקנת הרואה בילדה קטנה כמעוררת את היצרים רחמנא לצלן.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121147 צפיות
תקופת ימי ט"ו בשבט נושאים עימם ריחות של שינוי באוויר. תחילתה של תקופה חדשה בפתח הטבע משנה פניו, השמים מתבהרים וקרני השמש פורצות מבעד לעננים, מאירות ומלטפות בחמימות עדינה כיד מלטפת. שירת ימי החורף כמעט בסיומה וניתן להבחין בבואו של האביב המתקרב. עתה הבשילו התנאים להתחדשות ולפריחה מחודשת שבסופם האילנות יצמיחו פירותיהם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה13/12/111152 צפיות
אחד הדיברות אוסר על עבודה זרה, יצחק אהרון מחבר בין עבודה זרה לסקרנות ומסביר על הקשר ביניהם לתחושת הריקנות שאנו עלולים לחוש בחיינו

מאת: יצחק אהרוןקבלה13/12/111227 צפיות
חכמת הקבלה מלמדת כי לכל דבר גשמי שקורה לנו יש מקורות רוחניים וכל פעולה שאנו מבצעים מושפעת מהמזל המלווה אותנו. יצחק אהרון מלמד על כוחותיה של עין רעה ועל מה נוכל לעשות כדי לבטל את השפעתה

מאת: יצחק אהרוןקבלה17/07/111397 צפיות
מאז ימי עולם לימדו חכמי הקבלה כי לאותיות השפה העברית, בהצטרפותן לתיבה הנקראת "שם האדם", כוח רוחני עצום ורב המסוגל להשפיע על המזל ועל מאורעות החיים הנעשה עד לפרטי פרטים. לכן אין זה פלא שחכמת הקבלה עוסקת בכך רבות ומקדישה לנושא ספרות ענפה

מאת: יצחק אהרוןקבלה17/07/111425 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים ביהדות הנוגעים לשמירה על לכידות התא המשפחתי סובב סביב עניין טהרת המשפחה. עניין זה נידון בהרחבה בקרב חכמי ישראל במרוצת הדורות דווקא בשל היותו מהווה אבן יסוד בקיום נישואין מאושרים ובריאים. במאמר זה אני מבקש להראות את הגישה העתיקה אל ימי הנידה, כפי שהיא משתקפת במקרא. אם כן מהי אותה טהרה ולשם מה היא נועדה ?

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937449 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936305 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927977 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929633 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191660 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191290 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191607 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica