חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון משרדים- מה עדיף, בבוקר או בערב?

מאת: ניקיון משרדיםניקיון15/02/2012886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקיון משרדים- מה עדיף, בבוקר או בערב

כל מי אשר ביקר אי פעם במשרד כלשהו- ועל אחת כמה וכמה מי שעבד במשרד - יוכל להצביע על חשיבות הניקיון. אחרי הכל, במשרדים רבים עובר עדר אנושי של ממש מדי יום, וכל אחד מהם "תורם" ללכלוך הכולל. כתוצאה מכך, הזנחת יתר עלולה לגרום לריחות מצטברים, לאבק הנאגר בכמויות מסחריות ובכתמים עקשים אשר מסרבים פתאום לרדת.

בדרך כלל, הבעיה הזו נפתרת דרך העסקה של חברת ניקיון משרדים מקצועית, אשר לוקחת את כל הנושא תחת כנפיה. סוגיה מעניינת העולה בכל פעם, טרם חתימת ההסכם עם החברה, הוא מועד הניקיון. במילים אחרות: האם על שירותי ניקיון משרדים להתבצע בבוקר או בערב?

ניקיון משרדים בבוקר

ניקיון משרדים בבוקר הוא פיתרון מצוין לכל מי שאוהב להתחיל את היום שהריח הנקי של הניקיון עדיין באוויר. בין אם הניקיון נערך לפני תחילת יום העבודה או במהלכו, העובדה במרבית שעות היממה תהיה במשרד נקי, נטול אבק- לפחות עד שהשעות יחלפו והלכלוך יתחיל להצטבר שוב.

ניקיון משרדים בבוקר נחשב לפשוט הרבה יותר, מאחר ואין צורך "להכניס" אדם זר אל המשרד בשעות שבהן אף אחד כבר לא נמצא בו, והפיקוח על העובד אפשרי גם כן. מן העבר השני, השארת הלכלוך במהלך הלילה יכולה להביא אל המשרד מינים שונים של מזיקים, וכן הצטברות של ריח. במקרה כזה, כמובן, יש לוודא כי לחברת הניקיון יש את הכלים להתמודד עם בעיות מסוג זה.

ניקיון משרדים בערב

סוג הניקיון הנפוץ השני נערך בשעות הערב המאוחרות, בשעות בהן כלל העובדים (או לפחות מרביתם) כבר הלכו הביתה. עובד הניקיון מגיע אל המשרד ולמעשה מחזיר אותו למצב בו היה בתחילתו של יום: מרוקן את הפחים, מנקה את האבק שהספיק להצטבר וכן הלאה.

במקרה כזה, של ניקיון משרדים בערב, קל הרבה יותר לאיש הניקיון לבצע את מלאכתו נאמנה. אין עליו לחץ, והוא לא מפריע שגרת העבודה במשרד כלל. מצד שני, רבים יגידו כי העסקה בשעות הערב צריכה להיעשות רק אצל חברה שבטוחים באמינותה לחלוטין (למנוע גניבות, חלילה), וכי מעט יותר מסובך לבצע אותה מבחינה בירוקרטית: יש לדאוג, למשל, למפתח עבור עובד הניקיון, לעדכן את השומר (אם יש כזה) על הימצאותו במתחם וכן הלאה.

אז מה עדיף?

בחירה בשעות העבודה של חברת ניקיון אינה מדע מדוייק: אין פה נכון או לא נכון, וכל מקרה נבחן לגופו. אחרי הכל, מה שמתאים לבעל עסק אחד לא בהכרח יתאים לחברו. חשוב מאד, לכן, לשוחח עם אנשי החברה האמורה ולראות אילו אפשרויות עדיפות מבחינתה, תוך התייחסות, כמובן, לתנאים הייחודיים אשר שוררים במשרד.

הגודל, הארגון, כמות האנשים, המבנה- כל אלה משפיעים גם על הבחירה במועד הניקיון, ויש להם חשיבות מכרעת בהרגשה הכללית במשרד לכל אורך היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זקוקים לשירותי ניקיון משרדים לעסק או למשרד? פנו אלינו וקבלו הצעה מצויינת לניקיון מושלם - שירותי ניקיון משרדים על ידי חברת ניקיון משרדים בעלת רישיון ממשרד התמ"ת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקיון משרדים

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181523 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181424 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica