חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת רכב באמצעות ליסינג וטרייד אין

מאת: דרורליסינג והשכרת רכב19/02/20121159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם עד לפני מספר שנים הכרנו רק שתי דרכים אפשריות לרכוש רכבים שהן קנייה מסוכנות מורשת או מאדם פרטי, היום נפתחו בפנינו אפשרויות נוספות שמקלות על תנאי התשלום ומאפשרות לנו לרכוש רכב חדש ממקום מסודר ואמין. כוונתנו לשיטת הליסינג והטרייד אין. בתחום מכירת רכב בשיטת הליסינג יש שתי דרכים ליסינג תפעולי וליסינג מימוני.

מכירת רכב בליסינג תפעולי

מכירת רכב בשיטת הליסינג התפעולי נפוצה בעיקר בחברות מסחריות שמחזיקות בצי רכבים, לאחרונה נפתחה השיטה גם ללקוחות פרטיים. הרעיון של מכירת רכב בליסינג תפעולי הוא שאתם חוכרים את הרכב מסוכנות הרכבים לתקופה מוגדרת, בדרך כלל עד שנתיים.

במהלך השנתיים משלמים כל חודש סכום כסף קבוע לסוכנות הרכבים ובתמורה נהנים מרכב חדש. כל הוצאות התפעול (ומכאן שמה של השיטה) חלות על סוכנות הרכבים. בתשלום החודשי אתם פוטרים את עצמכם מדאגה להוצאות תיקון או תחזוקה. כל ההוצאות חלות על סוכנות הרכבים. בתום תקופת החכירה יש אפשרות לשלם את ההפרש ולרכוש את הרכב או להחזיר אותו לסוכנות ולחתום על חוזה ליסינג תפעולי לרכב חדש.

מכירת רכב בליסינג מימוני

מכירת רכב בשיטת הליסינג המימוני משאירה באחריותכם את הוצאות התיקונים והאחזקה. השוני הוא שסוכנות הרכבים פורסת את התשלום על הרכב ל-36 חודשים (כשלוש שנים). במעמד קבלת הרכב אתם נדרשים להעביר לסוכנות הרכבים סכום שבדרך כלל עומד על עשירית מהמחירון של הרכב. לאחר מכן, כל חודש ינוכה סכום קבוע מחשבון הבנק שלכם.

מכירת רכב בליסינג מימוני היא מעין הוראת קבע לסוכנות הרכבים. לאחר תקופת התשלומים הרכב שלכם. השיטה הזו טובה למי שאין בידו את הסכום המלא לשלם על רכב, אך מצד שני לא רוצה להתפשר על רכב משומש ממוכר פרטי.

מכירת רכב באמצעות טרייד אין

אם אתם בעלי רכב שמחפשים לשדרג את איכות חייכם, אפשרות מצוינת היא מכירת רכב בטרייד אין. סוכנויות הרכבים יקבלו מכם את הרכב שלכם ויעניקו לכם הנחה בגובה מחיר המחירון שלו ברכישת רכב חדש מהסוכנות.

הרכב שתרכשו מהסוכנות לא חייב להיות רכב יד ראשונה. פעמים רבות מציעות הסוכנויות טרייד אין עם רכב בן שנתיים, שזה עתה סיים את תקופת הליסינג התפעולי שלו. סוכנויות רבות מאפשרות לשלב את שיטת הליסינג עם הטרייד אין. כלומר, למסור את הרכב הישן, לקבל תמורתו הנחה ולחתום על חוזה ליסינג תפעולי או מימוני על הרכב החדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161550 צפיות
ישנם מקומות אשר עם הזמן הופכים להיות מקומות מתויירים, מקומות אשר הופכים להיות מוקדי משיכה עבור תיירים מסוגים שונים, החל מצעירים ועד מבוגרים. זה יכול לקרות בגלל שינוי במדיניות הממשלה המקומית אשר פותחת את שעריה בפני תיירים, זה יכול להיות בגלל שינוי כלכלי, חברתי, ביטחוני, זה יכול להיות בגלל סיפורים אשר מועברים מאחד לשני אודות אותו מקום, וזה יכול להיות ככה סתם, בלי שום סיבה.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161572 צפיות
ישראלים אשר מעוניינים רוצים לנסוע לגיאורגיה, יכולים לעשות את זה בשתי צורות, נסיעה באופן עצמאי, בטיסות ישירות או קונקשן לטבליסי הבירה ומשם לערוך טיול על פי המסלול שהם יוצרים לעצמם או לחילופין, הם יכולים לקחת טיול מאורגן לגיאורגיה ולצאת עם קבוצה. במאמר זה אנחנו נתעסק בשאלה, מדוע עדיף לצאת במסגרת טיול מאורגן לגיאורגיה ומה הוא צריך לכלול.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161676 צפיות
אי שם באמצע שנות התשעים, החלו ישראלים לגלות את זנזיבר. בהתחלה היה נדמה שמדובר ביעד לעשירים בלבד, כאלה שחיפשו אזורים חדשים לנפוש בהם, לבלות ממלונות פאר מול חופים מרהיבים, עם הזמן החלו להגיע למקום גם חבר'ה צעירים במסגרת טיול אחרי צבא במדינות אפריקה או בטיולים אחרים, למשל ירח דבש. כיום מגיעות לזנזיבר קבוצות של טיולים מאורגנים, כולל קבוצות של משפחות. עד כדי כך היעד הפך להיות פופולארי בקרב ישראלים ובכלל.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161506 צפיות
בזמן שישראלים רבים נוהרים לספרד הסמוכה, עם זה בשביל לצורך טיול ועם זה לצורך צפייה במשחק כדורגל בברצלונה, הרי שלא מעט ישראלים מגלים בעשור האחרון גם את יופייה של השכנה ממערב, פורטוגל.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161890 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161699 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: דרורבידור ופנאי - כללי04/07/161279 צפיות
מתחת לפני השטח, כמעט בהיחבא שלא נגיד במחתרת, צצה לה אופנה חדשה בשנים האחרונות, חדר בריחה קוראים לזה. אנשים נוטשים למשך שעה את הפלאפונים שלהם, מנתקים את עצמם מהאינטרנט, שוכחים את לחצי היום ונכנסים מרצונם לחדר עם משתתפים נוספים, לא בשביל להצטלם לאח הגדול או לכל תוכנית טלוויזיה, אלא בשביל לפתור חידות.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205341 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181340 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172906 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172383 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162108 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica