חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי פיזותרפיה שונים

מאת: אמיררפואה משלימה20/02/2012891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיזיותרפיה הוא תחום טיפולי מדעי שנועד לשפר ולסייע את המערכת התנועתית של גוף האדם. רוב האנשים מכירים טיפול פיזותרפיה בהקשר לשיקום של פציעות שונות כמו דלקת בגיד, דלקת בכתף וכו. אנשים אשר נפצעים במהלך תאונות דרכים, נפילות, אימונים בצבא, אימונים אינטנסיביים של ספורט  יבקשו מרפא ולרוב רפואה שתתאים לנסיבות כמו רפואת ספורט.. ישנם אנשים שהיד או הרגל שלהם היו נתונות בגבס או אפילו סבלו פגיעות קלות יחסית כגון פגיעה משימוש יתר במקלדת המחשב, משתמשים כיום בטיפולי פיזותרפיה על מנת לשקם את האיברים הפגועים שלהם.

בניגוד לשלל הטיפולים האלטרנטיביים הקיימים כיום במסגרת הרפואה המשלימה, טיפולי פיזיותרפיה הם טיפולים המקושרים למדע ולרפואה באופן ישיר. המטפלים המוסמכים בטיפולי פיזיותרפיה למדו ארבע שנים של לימודים תובעניים ואינטנסיביים באוניברסיטאות או במכללות השונות, כאשר במהלך לימודי פיזיותרפיה הם לומדים הרבה מאד קורסים בתחום הרפואה, על מנת להכיר היטב כל פן ופן בגוף האנושי.פיזיותרפיה והטיפול בשיטה זו, החל להתפתח רק במאה התשע עשרה של המאה העשרים, ועד אז היו אחיות בבית החולים, מעניקות עיסויים רפואיים לחולים השונים. כאשר התברר השיפור שחל בפצועים שונים לאחר שקיבלו עיסויים, החלו להבין שיש צורך להכניס את הפיזיותרפיה לעולם הרפואי באופן מוסמך ומדעי יותר. על אף ההבנה הזאת, רק בשנת 1942 הוקם ארגון פיזיותרפיה ראשון, והוקם באנגליה. כמובן שהיום שיטה זו הולכת וגדלה עם הזמן וצוברת עוצמה וכח, בשל יעילותה.מעבר לתחום התנועתי, שבו נודע הטיפול הפיזוטרפי, ישנם עוד תחומים רבים ושונים ששיטת הטיפול הזו נועדה לטפל בהם, ויש הרבה אנשים שכלל לא מודעים לשימוש בפיזיותרפיה לצרכים אלו. הטיפול ניתן גם לאנשים אשר סובלים מכוויות, מבעיות נשימה, מבעיות ניורולוגיות, סחרחורות, בעיות לב ועוד. היום אפשר לקבל טיפולי פיזותרפיה בקופות החולים השונות, אשר מעניקות טיפולים אשר מוגבלים על פי סל הטיפולים הקיים בכל קופה, ואפשר גם לפנות למטפלים פרטיים שיגיעו לביתכם ויעניקו לכם את הטיפול.פיזיותרפיה עברה דרך ארוכה מאז התחלת דרכה במאה התשעה עשרה וכיום כולם מכירים ומוקירים אותה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר

מאת: אמירעיצוב פנים06/10/13934 צפיות
ברזים לא הרחק בזמן ובשנים היו בעלי מגוון מצומצם, פשוטים, צד חם וצד קר בלי יותר מידי אופציות או סוגי שימוש. עם הזמן ועם הפיתוח הטכנולוגי בכל תחום, החלו לייצר ברזים מכל הסוגים והמינים אפשריים. ברזים העשויים מחומר שלא מתחלד, או חומר ששורד את רמת המים בישראל. ברזים נשלפים, ברזים עם כל מיני אפשרויות זרימה, ארוכים, קצרים, עד שקיבלנו כמה סוגים של ברזים בברז אחד.

מאת: אמיראימון אישי05/06/13859 צפיות
יום אסור לבצע רכישה של נכס בצורה עיוורת. כמובן שיש אנשים אשר סומכים על האינסטינקטים שלהם ועל תחושות הבטן, אך כיום, כאשר רוכשים נכס, חשוב מאד לבצע ביקורת מבנים. ביקורת מבנים היא בדיקה שנועדה לבחון האם בנכס מסוים קיימים ליקויי בנייה שונים. את הבדיקה הזו של ביקורת מבנים אין לבצע אחרי הרכישה- אלא בטרם הרכישה עצמה. המטרה היא לבצע ביקורת מבנים לפני הקנייה ולראות האם יש ליקויים שונים שידרשו מכם להוציא עוד כסף כדי לתקן אותם או שהנכס עצמו מצויין וחף מליקויים.

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13954 צפיות
דלתות הזזה הן בהחלט אופציה טובה בהמון בתים. כדאי לנו לרכוש דלתות הזזה במקרים בהם יש לנו חדרים קטנים ואנו לא רוצים דלת רגילה שתתפוס לנו מקום כאשר פותחים אותה. דלת הזזה נועדה לעזור במקרים אלו, כדי לצמצם מקום, כיוון שדלת זו נכנסת בתוך הקיר כאשר אנו פותחים אותה, היא ממוקמת ונעה על מסילה בפתיחה ובסגירה. דלת הזזה כמו דלת רגילה משמשת אותנו לאותם צרכים, לפרטיות ולשקט שאנו לפעמים זקוקים לו כל כך

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13877 צפיות
כאשר אנו מדברים על עיצוב ובחירה של דלתות לבית, לרוב אנו מדברים על סוג מסוים מאד של דלתות, כאלה עם מפתח אחד הנפתחות לרוב כלפי פנים. ברוב הבתים לא חורגים מן המוסכמה הזאת ומתקינים דלתות סטנדרטיות, אך לעומתם יש כאלה המתקינים דווקא דלתות הזזה בביתם. דלתות הזזה, כשמן כן הן, דלתות שכדי לפתוח אותן יש צורך להזיז אותן והן נעות על גבי ציר ופותחות את החלל. באיזה מקרים כדאי ועדיף להתקין דלתות הזזה על פני דלתות רגילות?

מאת: אמירסטיילינג22/04/13968 צפיות
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת שיכולה להתאים כמעט לכל אירוע. בין אם מדובר במתנה לכבוד ראש השנה, במתנה לכבוד חג האביב, במתנת יום הולדת, במתנה לקרובי משפחה לכבוד יום המשפחה, במתנה לכבוד יום הנישואין, בין אם מדובר ביום הנישואין שלכם או ביום הנישואין של חברים קרובים או בני משפחה וזוהי רשימה חלקית בלבד. אל הרשימה הזו אפשר להוסיף גם משלוחי פרחים לכבוד יולדת שאך ילדה תינוק, לכבוד קידום בעבודה, לכבוד זוג שנהפכו לסבא ולסבתא והרשימה יכולה להמשך עוד ועוד.

מאת: אמירקייטרינג18/04/131062 צפיות
קייטרינג עשוי להיות אחד הדברים היותר מהנים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה הקרבה ובאה שלנו. עומדים להתחתן מתרגשים האם הכל כבר מוכן? יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה שלנו. העניין הוא שהחתונה שלנו זה אחד האירועים הכי משמעותיים בחיים של הרבה אנשים. אנשים לוקחים את החתונה בצורה מאוד רצינית (ולפעמים רצינית מדי) ורוצים שהחתונה שלהם תהיה האירוע הכי מושלם שקרה להם בחיים. בין אם אלה בנות שדמיינו מאז שהן היו ילדות קטנות את האביר על הסוס הלבן שיבוא ויכבוש את ליבן או גברים שפשוט רוצים להפוך

מאת: אמירחוק ומשפט - כללי15/04/131079 צפיות
אחד התחומים בהם מבצעים חקירות הוא התחום העסקי. עסקים רבים המעסיקים עובדים בוחרים לבצע חקירות מקדימות לפני קבלת עובדים לעבודה וכן חקירות תקופתיות לבדיקת מהיימנות העובדים, במהלך העבודה. כאשר מקום עבודה בוחר עובדים, משאבי אנוש יכולים להתרשם מהם בצורה מוגבלת בלבד. אחרי הכל אי אפשר ממש לדעת אם האדם הסמפטי שעומד לפנינו הוא פסיכופט במקרה הגרוע או סתם שקרן.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213883 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201448 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201341 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica