חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ומה עם פסיכומטרי?

מאת: עוז חניתבגרויות25/02/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ב 2012 אפשר לומר ש לא צריכים לסיים את בית הספר בשביל למצוא עבודה. לרוב תעודות בגרות לא תמיד מהוו מדד לגבי הסיכוי למצוא ג'וב טוב, אבל, תעודה בציון גבוהה זה עוד וי גדול בקורות החיים וללא ספק יתרון חשוב למי שרוצה להמשיך ללימודים אקדמאיים . איזה כיוון יתאים לכם? הנה עוד כמה עצות על הצורך בלימודים ב 2012.

שבתם מהטיול במזרח? עכשיו אתם חייבים למצוא את הכיוון שאליו תלכו בעתיד, יש להתייחס בכובד ראש ל עניין הלימודים למצוא את הנתיב שנועד עבורכם. ככל שתשתהו יותר יהיה לכם יותר קשה לשוב אל מסלולי הלימודים. לכן אל תהססו, חפשו מקצוע שמעניין אתכם וצאו לדרך!.

תעודת בגרות היא תנאי הכרחי לאלה שרוצים להמשיך ללימודים במוסדות ההשכלה הגבוהים., אם לא סיימתם בית ספר, תוכלו להשלים תוך מספר חודשים, למי שרוצה לשפר את הציונים, יש מגוון של מסלולים לכך. חשוב למצוא בתי ספר עם אווירת לימוד נעימה שעות לימוד גמישות ובעיקר קורס עם צוות מקצועי. ואגב, אם אתם אחרי צבא- מגיעים לכם הטבות.

ומה עם פסיכומטרי? הפסיכומטרי הוא המדרגה הגדולה ביותר לפני לימודי התואר אבל זה לא בלתי אפשרי, ציון הבחינה יחד עם ציוני הבגרות יחושב לקראת קבלה לאוניברסיטה. ציון טוב וכל הדלתות פתוחות עבורכם, אם לא קיבלתם תוצאה גבוהה לא נורא, תמיד אפשר לנסות שוב בפעם השנייה זה קל יותר.

מחשבים או משפטים או קורס מסחר בבורסה? אולי זה ישמע מטורף אבל לחצי מאזרחי ארצנו הקטנה יש תואר. ולכם יש? "הבעיה" היא שהמון סטודנטים לא בוחרים את ללמוד את המקצוע הנכון ומשלמים המון על לימודים במקצוע שלא יעסקו בו או שאין בו ביקוש. לכן אסור להיות פזיזים. בדקו היטב את התעסוקה בתחום השכר אותו תוכלו לקבל האם מדובר בתפקיד מבוקש? וקבלו החלטה רק שתהיו בטוחים.

חושבים קדימה? רוצים לבנות קרירה? מתעניינים לגבי קורס ניתוח טכני? אתם לא לבד אלפי צעירים נרשמים כבר עכשיו לקורסים מקצועיים מכללות ואוניברסיטאות- למרות הכל, אנחנו מדינה של לימודים והאפשריות בלתי מוגבלות מנהל עסקים קורס מסחר בשוק ההון, שוק ההון ועוד, אתם צריכים רק לחפש את מה שמרתק אתכם ולהתקדם. השכלה היא העתיד שלכם!.

 



תגיות המאמר: פסיכומטרי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז חנית

מאת: עוז חניתבעלי חיים - כללי06/03/121152 צפיות
חינוך? בהחלט!, היום אפשר לאלף כלבים מכל סוג, אילוף מקצועי יקל עליכם את החיים וגם יאפשר לכם ליהנות מבעל החיים. התנהגות לקויה, אילוף לעשיית צרכים

מאת: עוז חניתשיפוצים05/03/121044 צפיות
נזילה בצנרת של הדוד? התפוצץ לכם צינור? מערכת החימום נדפקה? אתם יכולים להזמין איש מקצוע ותוכלו לפתור את הבעייתכם

מאת: עוז חניתבניין ואחזקה - כללי05/03/12993 צפיות
רבים מאתנו משקיעים הרבה מאוד זמן, מאמץ וכספים בטיפול בבית ובחצר - כל כמה שבועות אנחנו שותלים, מעדרים, עוקרים וחופרים, צובעים, מרצפים, שוברים, בונים, קונים רהיטים לנוחיות וליופי, רוכשים מכשירי

מאת: עוז חניתריהוט 05/03/121138 צפיות
מחפשים אדריכלים? בררו עם חברים טובים אם יש להם אפשרות לתת לכם המלצה על אדריכל מסוים ששכרו לעבודה בעצמם.

מאת: עוז חניתבריאות העין05/03/121031 צפיות
אם אתם חושבים על עיבוי שפתיים או הרמת עפעפיים אתם צריכים למצוא מרפאה טובה, כיצד? קשה להתווכח עם המלצה טובה, בררו עם חברים בעבודה אולי מישהו מהם עבר טיפול לאחרונה? עוד אפשרות היא לקרוא

מאת: עוז חניתצילום אירועים04/03/121067 צפיות
חתונות ואירועים אחרים – השירות הכי נפוץ, אשר נותן להיזכר בארועים הנדירים ביותר והחשובים ביותר בחיינו בדיוק כמו שהיו. חגגתם את חתונת העשור? המשפחה התרחבה ועכשיו צריך לעשות ברית? בעולם המודרני

מאת: עוז חניתבניין ואחזקה - כללי04/03/121015 צפיות
לשמירה על פעילות תקינה של המקרר בבית, שמרו על המכשיר בפינה קרירה ומוצלת, לא פחות מ-10 ס''מ מהקיר, והקפידו לא להשאיר את הדלתות פתוחות. יתר על כן

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214091 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214038 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173112 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149557 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132235 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131920 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131876 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica