חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח עפעפיים לגבר ואישה

מאת: עוז חניתבריאות העין05/03/20121033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מרגישים נוח על הגוף שלכם? לכל האנשים יש "תסביך" נראים טוב מאיתנו, יש אמת בכך? לא ממש, למה? כי אם כולם חשים כך כנראה שזה טבעי. עודף שומן, שיניים עקומות, חזה קטן, אלה הן רק חלק מהבעיות שמהן סובלים ישראלים רבים אבל היום אפשר לשפר את המראה וגם לעשות את זה מהר.

לפעמים אנחנו מרגישים שהטבע לא פרגן לנו בלשון המעטה אבל ברוב המקרים הגנטיקה והזמן מעצבים אחרת את הגוף. בשני המצבים חושבים יותר על יתרונות הרפואה זאת שמעניקה לנו מגוון אפשרויות לתיקון המראה החיצוני במחיר ששווה לכל אחד ואחת מאיתנו, מעניין אתכם?.

מה יש לבדוק שמתחילים לחשוב על לעבור ניתוח עפעפיים איפה קוראים הכל על ניתוח לשיפור המראה? קדימה! לפניכם מספר טיפים שבעזרתם תוכלו להכיר טוב יותר את התחום.

אם אתם חושבים על עיבוי שפתיים או הרמת עפעפיים אתם צריכים למצוא מרפאה טובה, כיצד? קשה להתווכח עם המלצה טובה, בררו עם חברים בעבודה אולי מישהו מהם עבר טיפול לאחרונה? עוד אפשרות היא לקרוא חוות דעת באתרי אינטרנט ופורמים בתחומים. המחירים הוא לא הדבר הקובע, ניתוח פלסטי משפיע על הבריאות שלכם ובעקבות כך עליכם להרגיש שבחרתם נכון.

רובם הגדול של המכונים יתנו לכם לראות הדמייה ממוחשבת, בקשו מהמנתח להראות לכם כיצד תיראה התוצאה לאחר הניתוח וגם אחרי מספר שבועות, בדרך זאת תהיי שלווה ובטוחה כי בחרת את המידות הנכונות שהן הרצויות.

אסור לנסות לבקר את תוצאת הניתוח שלכם כמה שעות אחרי הסרת החבישה, עליכם להתאזר בסבלנות בחלוף הזמן תרד הנפיחות והשדיים יקבלו את הצורה המושלמת.

חשוב מאד לבקש לקבל ולראות את עבודותיו של המנתח שמטפל בכם, בדרך זו יהיה לכם קל לקבל התרשמות מ נסיונו ולראות את טיפולים שביצע בעבר.

מעוניינים ללכת ולעבור ניתוח עפעפיים עליונים? בררו כמה שיותר פרטים, שאלו כל מה שעולה לראשכם, למשל על סיכונים הקיימים בתהליך, תשוו מחירים, נצלו את האינטרנט לקבל מידע ותגיעו אל שולחן הניתוחים רגועים ובטוחים, שיהיה בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: ניתוח עפעפיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז חנית

מאת: עוז חניתבעלי חיים - כללי06/03/121155 צפיות
חינוך? בהחלט!, היום אפשר לאלף כלבים מכל סוג, אילוף מקצועי יקל עליכם את החיים וגם יאפשר לכם ליהנות מבעל החיים. התנהגות לקויה, אילוף לעשיית צרכים

מאת: עוז חניתשיפוצים05/03/121046 צפיות
נזילה בצנרת של הדוד? התפוצץ לכם צינור? מערכת החימום נדפקה? אתם יכולים להזמין איש מקצוע ותוכלו לפתור את הבעייתכם

מאת: עוז חניתבניין ואחזקה - כללי05/03/12995 צפיות
רבים מאתנו משקיעים הרבה מאוד זמן, מאמץ וכספים בטיפול בבית ובחצר - כל כמה שבועות אנחנו שותלים, מעדרים, עוקרים וחופרים, צובעים, מרצפים, שוברים, בונים, קונים רהיטים לנוחיות וליופי, רוכשים מכשירי

מאת: עוז חניתריהוט 05/03/121139 צפיות
מחפשים אדריכלים? בררו עם חברים טובים אם יש להם אפשרות לתת לכם המלצה על אדריכל מסוים ששכרו לעבודה בעצמם.

מאת: עוז חניתצילום אירועים04/03/121068 צפיות
חתונות ואירועים אחרים – השירות הכי נפוץ, אשר נותן להיזכר בארועים הנדירים ביותר והחשובים ביותר בחיינו בדיוק כמו שהיו. חגגתם את חתונת העשור? המשפחה התרחבה ועכשיו צריך לעשות ברית? בעולם המודרני

מאת: עוז חניתבניין ואחזקה - כללי04/03/121018 צפיות
לשמירה על פעילות תקינה של המקרר בבית, שמרו על המכשיר בפינה קרירה ומוצלת, לא פחות מ-10 ס''מ מהקיר, והקפידו לא להשאיר את הדלתות פתוחות. יתר על כן

מאת: עוז חניתניתוחים פלסטיים04/03/12987 צפיות
אם כולות לכם מחשבות על בוטוקס או שאיבת שומן לגברים אתם צריכים למצוא מרפאה טובה, איך? אין על המלצה טובה, אפשר לשאול חברות וחברים אולי להם יש מידע בעקבות טיפול שהם עבור? אופציה נוספת היא לחפש ביקורות

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181428 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161681 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151713 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151667 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica