חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות ברגע

מאת: רינתתחבורה ורכב - כללי26/02/20121103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחירון הובלות

רובנו ככולנו באיזה שהוא שלב בחיים שלנו נתקלו במושג של הובלות. בין אם אנחנו עוברים דירה ורוצים להעביר את כל התכולה של הבית שגרנו בו עד עכשיו איתנו או שקנינו איזה שהוא חפץ והיה צורך במובילים שיביאו אותו עד לפתח ביתנו.

מחירון הובלות הוא המחירים שנותנים עבור שירות של העברת חפצים ממקום למקום. מכיוון שזו פרנסה של אנשים מסוימים, מחירון הובלות בנוי בהתאם לפרמטרים שעל פיהם נקבע המחיר.

מה קובע מחיר של הובלה?

מחירון הובלות נקבע על פי הרבה פרמטרים, וכל אחד מהם יוצר את המחיר- חלקם בונים את המחיר בצורה יותר משמעותית ואחרים בצורה פחות משמעותית.

הפרמטרים הם קושי ההעמסה והפריקה- האם הסבלים צריכים לעלות או לרדת הרבה קומות עם החפצים שלנו? האם יש הרבה חפצים גדולים ו\או כבדים שהם צריכים לסחוב? האם נדרשת מהם מיומנות להעביר את החפצים דרך מסדרונות צרים או כניסות קטנות?

מה משך זמן ההובלה? האם אנחנו עוברים לבית שקרוב לבית הקודם שלנו או שרחוק ממנו?

מן הסתם שככל שמשך הנסיעה ארוך יותר כך העלות גדלה, בהתאם

פרמטר נוסף הוא תקופת ההעברות- בעוד בחורף אין הרבה עבודה ובהתאם המחירים יורדים מכיוון שאין על חברות ההובלות לחץ, בקיץ המחירים עשויים לעלות בעקבות עומס של עבודה.

וכמובן- גודל ההעברה- האם אנחנו מעבירים חפצים בודדים או תכולה של בית שלם?

מי בכלל המציא את המחירון הזה?

מחירון הובלות הוא משהו מופשט שאף אחד לא באמת יודע מה המחירים שאמורים להיות בו. מכיוון שהובלות זה עסק די פרוץ וכל בנאדם שני יכול לעבוד בו, נוצר מצב שיש הרבה חברות הובלות ואין איזה שהוא סטאטוס קוו שהולכים על פיו- כל אחד נותן את המחירים שלו ולפעמים נכנסים גם רמאים לעסק שעושקים אנשים תמימים.

מהבחינה הזאת מחירון הובלות הוא לא תמיד מייצג- יכול להיות שנקבל מחיר זול ונקבל רמאים או מחיר יקר ונקבל חבורה של אנשים שלא יודעים לבצע את העבודה כמו שצריך.

מהבחינה הזאת מחירון הובלות לאו דווקא מייצג אבל הוא נותן איזה שהוא אומדן לגבי כמה, בערך, אמורים לקחת לנו עבור הובלה, בהתאם לגודל ההובלה והקושי שלה.

עם זאת, רצוי, כדאי ואף מומלץ לשאול אנשים- ההמלצות שעוברות מפה לאוזן בדרך כלל הכי אמינות- מדובר באנשים שיצרו לעצמם שם וצריכים לעמוד בו, בד"כ אנשים שלא מנסים לעשוק כי אחרת לא היו ממליצים עליהם.

לסיכום

מחירון הובלות הוא משהו שאנחנו נתקלים בו כשאנחנו רוצים לשאת ולתת לגבי המחיר שייקחו על ההובלה של החפצים שלנו. מחירון הובלות הוא סה"כ משהו שניתן למיקוח אז תמיד אפשר לדבר על המחיר.הובלות ברגע

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רינת

מאת: רינתריהוט 25/04/121123 צפיות
פרזול פרזול הוא עוד כלי אחד, או עוד סוג של אמנות, מני רבים, אשר משתמשים בה על מנת להפוך את הבית ליפה יותר, למזמין יותר ולמעוצב הרבה יותר. באמצעות פרזול

מאת: רינתאירועים וחתונות – כללי14/03/121024 צפיות
עיצוב אירועים הוא תחום רחב שחובק את כל מה שקשור באירועים החגיגיים שאנחנו רוצים לחגוג. עיצוב אירועים זה תחום שאפשר להגיד שהוא יחסית חדש, אבל לא באמת. האלמנטים העיצוביים הולכים איתנו יד ביד מאז שלמדנו

מאת: רינתספא13/03/121046 צפיות
אז מה הופך את אותו ספא תל אביב לכל כך מיוחד בישראל? ובכן, התשובה היא שאותו ספא תל אביב הוא מיוחד בשל מאפיינים ייחודיים של העיר תל אביב. העיר תל אביב הינה עיר ייחודית בשמי ישראל וזאת בשל האנשים החיים

מאת: רינתאינטרנט - כללי26/02/121126 צפיות
בדרך כלל אנשים עושים בדיקת בית כאשר הם רוכשים דירה חדשה מקבלן. אבל הנכון הוא לבצע בדיקת בית בכל דירה שרוכשים בין אם היא מקבלן ובין אם מדובר בדירה יד שנייה. דווקא לדירה יד שנייה חשוב במיוחד לבצע בדיקת

מאת: רינתיופי וטיפוח - כללי26/02/121123 צפיות
סיליקון מפורסם בעיר בשל השימוש בשתלי סיליקון עבור השתלתם בעת ביצוע ניתוחי חזה. סיליקון הוא חומר המשמש לעוד מטרות רבות, החל מיצור שבבים ועד כמרכיב במאכלים רבים. סיליקון מוכר גם משמו של אזור סן פרנסיסקו שבקליפורניה. שמו של האזור נקרא עמק

מאת: רינתעיצוב פנים26/02/121270 צפיות
אנשים רבים מתלבטים רבות כיצד לעצב חדרי שינה עבור ילדיהם. מצד אחד, חשוב לנו כי חדרי שינה לילדים יהיו חדרים שבהם הילדים ישנו כמו שצריך, ירגישו בטוחים ומוגנים, ויחושו עצמאות כי יש להם חדר משלהם. אך מצד שני, חשוב לנו גם שחדר השינה ישמש את הילדים במשך היום. חשוב לנו אחסון נכון של צעצועים לילדים, של בגדים וכן אחסון של ספרי ילדים ואביזרים למיניהם.

מאת: רינתעיצוב פנים26/02/121063 צפיות
האם לא שאלתם את עצמכם פעמים רבות מאיפה מגיע השיש שיש לכולנו בבית ? לבטח שאלתם . מאמר זה בא לענות על השאלות הללו . במאמר זה נתאר את תהליך החציבה של אותו שיש טבעי , את תהליך הליטוש והצביעה ( לא תמיד ) שהוא עובר , את דרכי המשלוח שלו ואת הדרך שבה לבסוף הוא מסיים את מסעו בבתיכם

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213590 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204181 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205103 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192547 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica