חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עדיף לקנות מתקן שעשועים מעץ או ברזל ?

מאת: דרור דקלצרכנות27/02/2012767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים לקנות מתקן שעשועים לחצר ?

יש הרבה החלטות שצריך לקחת בנושא. בדרך כלל הראשונה שבהם היא האם לקנות מתקן שעשועים מעץ או מתקן עשוי ברזל.

קשה להגיד במדויק מה יותר טוב ממה אך בהחלט אפשר לבחון את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, להלן מספר נקודות למחשבה:

מתקן שעשועים מעץ

מתקן זה בעל קונסטרוקציית עץ חזקה אשר לרוב מגיעה כבסיס של בית עץ. אל המבנה קשורה בדרך כלל המגלשה וקיר הטיפוס או הסולם. כמו כן מהמסגרת הראשית יצאו נדנדות ילדים, סולמות תלייה ועוד..

יתרונות

  • מתקני עץ לרוב יהיו מוצקים וחזקים מאד כך שאין צורך לדאוג בנושא יציבות המתקן גם בעת פעולת נדנוד אינטנסיבית או לחילופין בזמן בו הוא משרת הרבה ילדים במקביל.
  • מתקני העץ איתנים ועמידים יותר כך שיוכלו לשאת משקלים ומאסה גבוהים יותר.
  • מתקני עץ יאריכו חיים יותר מכיוון שאינם רגישים לפגעי מזג אוויר. עמידות זו מתאפשרת בשל תהליך מיוחד שהקורות עוברות של השוואת רמות לחות והופכות אותן עמידות במיוחד. כמו כן העץ מטופל כנגד מזיקים וריקבון וצבוע בצבע על בסיס מים – חומר שהוא ידידותי לסביבה ולילדינו. לגבי חלקי הברזל, חלודה אינה בעיה מאחר וחלקים אלו קטנים (ברגים ומחברים) ותמיד יגיעו מגולוונים.
  • בעלי חצרות אוהבים בדרך כלל לשמור על גינתם יפה ומטופחת. מבחינת ההשתלבות הכללית בגינה אין ספק שמראה של עץ מלא מתאים וחינני יותר מברזל צבעוני.

חסרונות

  • החיסרון הגדול של מתקני העץ הוא העובדה הפשוטה שהם לרוב יהיו יקרים יותר. מחיר חומר הגלם יקר יותר בשל משקלו הרב ועמידותו המשופרת.
  • תופעה של שבבים והתבקעות העץ אינה נפוצה אך עדיין אפשרית.    ניתן למזער תופעה זו ע"י רכישת מתקן אשר קורות העץ שלו עוברות תהליך מיוחד כמתואר בפסקה הקודמת.

 

מתקן שעשועים מברזל

לרוב מסגרת מתקן זה יהיה עשוי צינורות ברזל. מגלשה לגינה ותוספות אחרות שלו יהיו גם הן בדרך כלל עשויות ברזל.

יתרונות

  • היתרון הגדול של מתקנים אלה והסיבה העיקרית בגללה הם ימשיכו להיות פופולאריים היא המחיר הנוח בהשוואה למתחרים מהעץ.
  • מתקני הברזל הטובים ביותר יהיו אלה העשויים פלדה מגולוונת, במתכת זו אין סכנה של חלודה, שבבים או התבקעות של החומר.

חסרונות

·        מתקני ברזל אינם כבדים ויציבים כמו אלה מהעץ. במקרים של נדנוד אינטנסיבי קיימת סכנה של התהפכות המתקן. על מנת לאבטח את עיגונו המושלם מומלץ ליצוק את רגליו לתוך כלונסאות בטון קטנות.

·        מתקני ברזל העומדים תחת כיפת השמיים כאשר הם פתוחים לכל מזג אוויר צפויים להתמודד עם בעיית חלודה קשה. בנוסף למראה המוזנח של ברזל חלוד, הוא יכול לגרום לפציעה של המשתמש ובטווח הארוך תחליש את חוזקו של החומר ובסופו של דבר תוביל לשבירתו.  חשוב לציין שבמתקנים מגולוונים בעיית החלודה תתפשט לאט יותר מאשר בברזל הרגיל.

·        מתקני ברזל יאריכו חיים פחות ממתקני העץ ויהיו פחות בטוחים לשימוש הילדים בגלל החומר הנחות וזו גם הסיבה שאלה תמיד יהיו זולים ונגישים יותר.

כאמור יש הרבה שיקולים לכאן ולכאן והחלטתכם הסופית תכריע.                 אם ברצונכם לרכוש מתקן זול מאחר ואינכם זקוקים לו לתקופה ארוכה, מתקן הברזל יעשה עבורכם עבודה מצוינת. מצד שני אם ברצונכם במוצר אשר יעמוד בטוח ואיתן שנים ארוכות עד שאחרון הילדים יתבגר מתקני משחקים לגינה מעץ היא התשובה עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור דקל - הכותב הוא בעלי חברת Backyard Stories המתמחה בייבוא ושיווק מתקני שעשועים מעץ ונדנדות מעץ לגינה הפרטית. ייצור ליין נדנדות משפחתיות לחצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור דקל

מאת: דרור דקלקניות 14/10/12789 צפיות
דברים חדשים תמיד מרגשים. בין כל אלפי הדברים בהם אנשים מתחדשים יש דבר אחד שהוא כנראה המרגש מכולם. משהו כזה שלאורך כל תקופת החיים קונים אולי רק פעם אחת...

מאת: דרור דקלהורות21/06/12948 צפיות
מתחילים לראות את הסוף של חודש יוני. רואים אבל בעיקר מרגישים. השמש קופחת חזק ואחוזי הלחות שוברים שיאים כל יום מחדש. נכון, במזג אוויר כזה מתבקש להיות רטובים כל הזמן. הפיתרון ברור אבל מכאן גם הדילמה...

מאת: דרור דקלהורות08/05/121122 צפיות
"אבא אני עוזב את הבית". כך סח לי בני האמצעי יואב בבוקר יום שבת האחרון. "תראה" המשיך להסביר "אנחנו הרי לא מסתדרים, אתה הרי אף פעם לא מרוצה: אם זה החדר שלא מסודר או הנעליים מלאות החול על הספה או...

מאת: דרור דקלהורות16/04/121073 צפיות
קשה לספור את כמות השכבות של החוויות והזכורות שצברנו מאז. אבל אי שם לפני איזה 30 שנה פלוס מינוס, עמוק בפנים עדיין יש לנו הבזקים של מראות או תחושות מהעת ההיא... "אבא בנינו אוהל, בוא תראה.." ככה סחה אלי יעל בתי בת ה 4 ....

מאת: דרור דקלאדריכלות26/03/121081 צפיות
רוב הזנים של עצי הארז גדלים בצפון מערב ארה"ב ובקנדה. אזורים אלו ידועים ברמת לחות גבוהה ועל כן פתחו העצים נקבוביות אוויר זעירות המסייעות להם בהגנה כנגד הלחות. לרוב לחות גבוהה היא אויב "המקדם" בעיות שונות בעץ כגון: ריקבון, חרקים ומזיקים אחרים ופטריות. ריקבון ועובש מובילים בשלב ראשון לעוקם או פיתול בקורות עץ ומהם הארז מחוסן יחסית בהשוואה לעץ האורן למשל....

מאת: דרור דקלהורות19/03/121171 צפיות
זה ציפור, זה אווירון ... לא ! זה טייס צעיר על מתקן שעשועים מטורף !! כבר בימים שהילד הרך בקושי מדדה בפארק, עושה רושם שהוא מבין שמתקן השעשועים הוא החלק המגניב ביותר בגינה. להחליק במגלשה, לטפס על סולם או לזחול דרך תעלה או צינור בהחלט מושכים את תשומת ליבם של הקטנים. אבל זה כמובן שום דבר לעומת נדנדת הילדים. "תדחפו אותי עוד !!" , "אימא תמשיכי..." , "אבא יותר חזק..." לפעמים נדמה שהם לא רוצים שזה יסתיים לעולם...

מאת: דרור דקלקניות 05/03/121104 צפיות
יום אחד מצאתם את עצמכם הורים. התפקיד החדש פתח בפניכם עולם שלם של אהבה עד אין קץ, סיפוק וכן.. גם משימות. לצד כל אלה לפתע נתקלתם בעשרות צרכים שונים שמעולם לא נראו לכם חיוניים. אחד מהדברים הללו הוא למשל מתקן שעשועים לגינה. עבורכם ועבור שכמותכם מצאתי לנכון לתת מספר טיפים קטנים שיאפשרו לכם לבחור את מתקן המשחקים לחצר המתאים ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214270 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204408 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205310 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica