חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה מושלמת לחנוכת בית פרטי

מאת: דרור דקלקניות 14/10/2012785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דברים חדשים תמיד מרגשים.

בין כל אלפי הדברים בהם אנשים מתחדשים יש דבר אחד שהוא כנראה המרגש מכולם. משהו כזה שלאורך כל תקופת החיים קונים אולי רק פעם אחת. לא לא מדובר על גאדג'ט או תכשיט אפילו לא על מכונית משפחתית חדשה ומפנקת. הכוונה היא לבית פרטי.

לאורך שנים אנשים חולמים להגיע לכך והנה בן משפחה או אולי חבר קרוב שלכם עשה את זה. מן הסתם עבר את כל השלבים החל מחיפוש המקום המתאים, משא ומתן, רכישת הנכס, תוכניות ובנייה רבת שלבים וכאבי ראש. לרוב בסוף תהליך זה נמצא עצמנו מוזמנים לאירוע חנוכת הבית. עתה עלינו להתמודד עם דילמת המתנה. לאירוע כזה לא נהוג להביא משהו אישי אלא מתנה לבית. פעם היה נהוג להגיע עם נברשות או ("לוסטרות") שהיום אגב נקראים גופי תאורה או תמונת נוף לסלון אלא שלאחר שנים של תכנון ובניית מעון החלומות לא כדאי יהיה להביא משהו שאינו לטעמו של חתן השמחה שלא להגיד טעמה המדויק של אשתו.

אז איך בעצם אפשר להביא מתנה לבית מבלי להביא מתנה לבית ?

אחד היתרונות הבולטים של בית פרטי הוא החצר. מדובר במרחב חיצוני גדול ופתוח בו לידיעתכם הולכים לשרוץ צאצאיהם של בעלי הבית שעות רבות לאורך היום.

הרשו לי להציג בפניכם מוצר בו פגשתי לאחרונה בגינה של חברים. מתקן חצר מקסים לילדים העשוי עץ ארז איכותי. המתקן כולל מגוון אטרקציות כגון: נדנדות לילדים, מגלשה צבעונית, סולמות טיפוס, ארגז חול ואפילו בית עץ לילדים יפיפה.

חברי סיפר לי שהמתקן כבר עומד אצלו בגינה שנתיים והוא יציב ובטוח מאד. ילדיו נהנים לשחק בו ותמיד גאים להזמין גם את חבריהם להשתתף במשחקים. מאחר והמוצר עשוי עץ טבעי אזי הוא משתלב מצוין במדשאה כשמסביבו צמחים רבים והדבר היפה ביותר שהוא אינו דורש כל תחזוקה שוטפת בכל תנאי מזג אויר, השקיה, שמש ישירה וכו'.

נכון שכמתנה היא אינה זולה אבל בהחלט מתאימה למעמד בהנחה כמובן שמקבל המתנה הוא אדם קרוב. כמובן קיימת האפשרות שתירכש ע"י יותר מאדם אחד וכך העלות תתחלק בין כמה מוזמנים.

היתרון הגדול הוא שכנראה תהיו היחידים שיביאו מתנה אשר אינה מיועדת לבעלי הבית אלא לילדיהם. ואם במקרה עדיין אינכם הורים אסיים בכך שאומר שאין דבר שהורים אוהבים יותר מלראות את ילדיהם שמחים ועסוקים לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור דקל - הכותב הוא בעלי חברת Backyard Stories המתמחה בייבוא ושיווק מתקני שעשועים מעץ ונדנדות מעץ לגינה הפרטית. ייצור ליין נדנדות משפחתיות לחצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור דקל

מאת: דרור דקלהורות21/06/12946 צפיות
מתחילים לראות את הסוף של חודש יוני. רואים אבל בעיקר מרגישים. השמש קופחת חזק ואחוזי הלחות שוברים שיאים כל יום מחדש. נכון, במזג אוויר כזה מתבקש להיות רטובים כל הזמן. הפיתרון ברור אבל מכאן גם הדילמה...

מאת: דרור דקלהורות08/05/121117 צפיות
"אבא אני עוזב את הבית". כך סח לי בני האמצעי יואב בבוקר יום שבת האחרון. "תראה" המשיך להסביר "אנחנו הרי לא מסתדרים, אתה הרי אף פעם לא מרוצה: אם זה החדר שלא מסודר או הנעליים מלאות החול על הספה או...

מאת: דרור דקלהורות16/04/121069 צפיות
קשה לספור את כמות השכבות של החוויות והזכורות שצברנו מאז. אבל אי שם לפני איזה 30 שנה פלוס מינוס, עמוק בפנים עדיין יש לנו הבזקים של מראות או תחושות מהעת ההיא... "אבא בנינו אוהל, בוא תראה.." ככה סחה אלי יעל בתי בת ה 4 ....

מאת: דרור דקלאדריכלות26/03/121076 צפיות
רוב הזנים של עצי הארז גדלים בצפון מערב ארה"ב ובקנדה. אזורים אלו ידועים ברמת לחות גבוהה ועל כן פתחו העצים נקבוביות אוויר זעירות המסייעות להם בהגנה כנגד הלחות. לרוב לחות גבוהה היא אויב "המקדם" בעיות שונות בעץ כגון: ריקבון, חרקים ומזיקים אחרים ופטריות. ריקבון ועובש מובילים בשלב ראשון לעוקם או פיתול בקורות עץ ומהם הארז מחוסן יחסית בהשוואה לעץ האורן למשל....

מאת: דרור דקלהורות19/03/121167 צפיות
זה ציפור, זה אווירון ... לא ! זה טייס צעיר על מתקן שעשועים מטורף !! כבר בימים שהילד הרך בקושי מדדה בפארק, עושה רושם שהוא מבין שמתקן השעשועים הוא החלק המגניב ביותר בגינה. להחליק במגלשה, לטפס על סולם או לזחול דרך תעלה או צינור בהחלט מושכים את תשומת ליבם של הקטנים. אבל זה כמובן שום דבר לעומת נדנדת הילדים. "תדחפו אותי עוד !!" , "אימא תמשיכי..." , "אבא יותר חזק..." לפעמים נדמה שהם לא רוצים שזה יסתיים לעולם...

מאת: דרור דקלקניות 05/03/121100 צפיות
יום אחד מצאתם את עצמכם הורים. התפקיד החדש פתח בפניכם עולם שלם של אהבה עד אין קץ, סיפוק וכן.. גם משימות. לצד כל אלה לפתע נתקלתם בעשרות צרכים שונים שמעולם לא נראו לכם חיוניים. אחד מהדברים הללו הוא למשל מתקן שעשועים לגינה. עבורכם ועבור שכמותכם מצאתי לנכון לתת מספר טיפים קטנים שיאפשרו לכם לבחור את מתקן המשחקים לחצר המתאים ביותר עבורכם.

מאת: דרור דקלהורות27/02/121134 צפיות
אתם הרי מכירים אותו הכי טוב.. כל כך טוב שתמיד לפני היום הולדת שלו אתם מקבלים טלפון התייעצות מסבא וסבתא "נו... אז מה נקנה לו השנה ?". ובאמת, מה הם יקנו לו ? ומה אתם ?....

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186763 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica