חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלבים קריירה מעניינת עם לימודי קרימינולוגיה

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים28/02/20121140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נחשפים לאסכולות ולתחומי ידע חדשים

לאורך השנים האחרונות ובמקביל למגמות חדשות אשר התעוררו בתחום הפשע עברו גם לימודי הקרימינולוגיה שינויים. במהלך לימודי קרימינולוגיה נחשפים הסטודנטים לאסכולות הקלאסיות העוסקות בענישה ובתגובה של הפושעים לפשע, לאסכולות פוזיטיביות המדגישים את המעשה עצמו ואת התהליכים החברתיים אשר הביאו לביצועו, האסכולות הרדיקליות התוהות על אופן ההגדרה של הפשע ועל תיאוריות הלקוחות מתחום הסוציולוגיה כמו התיוג והקונפליקט. הכלים אותם מקבלים סטודנטים ללימודי קרימינולוגיה הם לא רק תיאורטיים אלא גם שמים דגש על מניעה, טיפול ושיקום של התנהגות עבריינית בקרב הציבור. בתואר ראשון בלימודי קרימינולוגיה ישנם מבחני ידע והיכרות עם פקודת הסמים המסוכנים, שימושי מחשב, סטטיסטיקה ועוד.

התעסוקה ותנאי הקבלה ללימודים

לאחר סיום הלימודים בתואר ראשון בקרימינולוגיה ניתן להמשיך לתואר שני, או לעבור לתחומים החופפים של סוציולוגיה ופסיכולוגיה. ישנו מגוון גדול של אפשרויות תעסוקה לאחר לימודי קרימינולוגיה, החל מהמשטרה ושירות בתי הסוהר ועד מערכות החינוך והאקדמיה. מבחינת תנאי קבלה ללימודי קרימינולוגיה ישנה דרישה לציון פסיכומטרי המשתנה בין מוסדות הלימוד השונות, כאשר גם לממוצע הבגרות יש משמעות. ניתן לבדוק את הסוגיה הזו ישירות מול מוסד הלימודים או לחילופין להתעניין באתר האינטרנט לגבי השקלול של הציון הקובע. כדאי להכין מראש תעודות ורשימות ציונים מאושרות על מנת לקבל הקלות ובמידת הצורך להתאים מסלול לימודים ייעודי. רבים מבין אלו אשר מתעניינים בלימודי קרימינולוגיה מוצאים עניין גם בתחום הסיעוד, מערכות המידע, התקשורת והחינוך. הקשר בין התחומים טמון לא רק בהתייחסות האקדמית, אלא גם במחקרים המסתמכים על אירועים חברתיים דומים.

נוגעים בכל העולמות

ההתייחסות אל תורת הפשע, או קרימינולוגיה, כאל תחום אינטרדיספלינרי מעידה רבות על אופי הלימודים. מי שמתעניין בפרספקטיבה רחבה ואינו מעוניין להגביל את הלימודים שלו לתחום אחד בלבד יכול למצות את מסלול הקרימינולוגיה בצורה אופטימאלית. מנגד, אם המטרה היא תואר ראשון בקרימינולוגיה אך אינכם בטוחים כי מדובר על תחום המתאים לכם, כדאי לבקש פגישה עם יועצי לימודים מוסמכים אשר ישמחו לענות על כל השאלות. מעבר אל לימודי קרימינולוגיה מתואר ראשון אחר בתחום מדעי החברה יכול גם הוא להיות אופציה רלוונטית, בעיקר בזכות הקורסים החופפים וההקלות אותן ניתן להשיג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טום ברגר

מאת: טום ברגרלימודים26/01/128581 צפיות
חת הדרכים להשתלב בתחומי העיסוק השונים היא בעזרת תואר ראשון. תואר ראשון נחשב המפתח להצלחה, במקרים רבים, שכן פותח דלתות רבות לאור הכלים הרבים שמספק והמיומנויות השונות, שמפתח במסגרתו.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים26/01/121138 צפיות
רובנו עוברים את המסלול הקבוע. תיכון, צבא, טיול של כמה חודשים ליעד רחוק ואחר כך, מסלול של לימודים אקדמיים. לימודים אקדמיים מאפשרים לנו לבחור בתחום מסוים על מנת שנוכל לעסוק בו בעתיד.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים14/12/111662 צפיות
ניתן ללמוד קרימינולוגיה במספר מוסדות בארץ, והיכרות עם ארבעה מהם יכולה לספק מידע רב על סוג כזה של מקצוע, על תנאי הקבלה, היקף הקורסים, חומר הלימוד ועוד. באופן כללי, לימודי קרימינולוגיה מתמקדים בכל הקשור אל התנהגויות עברייניות. במסגרת לימודי קרימינולוגיה מכוסים תחומים כמו הגורמים לאותה התנהגות, שיטות האכיפה, ההיסטוריה של ההתנהגות העבריינית בישראל ובעולם וכדומה. חשוב להדגיש כי לימודי קרימינולוגיה אינם נערכים תוך נקיטת עמדה או דרך פרספקטיבה אכיפתית, אלא מספקים מסגרת תיאורטית לדיון עמוק ורחב יותר.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים29/11/111042 צפיות
המכללה האקדמית להנדסה בירושלים נוסדה בשנת 1999 והיא נחשבת כמוסד אקדמי להכשרת מהנדסים. המכללה ממוקמת בשכונת רמת בית הכרם בירושלים, בנוף עוצר נשימה ובאווירה מיוחדת. המכללה להנדסה מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, והיא נחשבת אחת המכללות המובילות בתחומה.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים29/11/11955 צפיות
כיום רוב בני הנוער הולכים לרכוש מקצוע תוך כדי לימודים אקדמאים בתחום אשר הם מוצאים בו עניין, בדרך כלל סמוך למועד שחרורם מהצבא, או לאחר הטיול הגדול אליו יצאו לאחר הצבא. רובם של הסטודנטים המגיעים ללמוד באוניברסיטאות ובמכללות הוא בתחילת שנות העשרים לחייהם.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica