חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי תואר ראשון – המדריך המקוצר

מאת: טום ברגרלימודים26/01/20128584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי תואר ראשון – המדריך המקוצר

אחת הדרכים להשתלב בתחומי העיסוק השונים היא בעזרת תואר ראשון. תואר ראשון נחשב המפתח להצלחה, במקרים רבים, שכן פותח דלתות רבות לאור הכלים הרבים שמספק והמיומנויות השונות, שמפתח במסגרתו. בין אם זה תואר ראשון באוניברסיטה או תואר ראשון במכללות השונות בארץ, זוהי, ללא ספק, הזדמנות לבחור במגוון של אפשרויות שונות ולהתכונן לקראת העתיד. אם אתם רגע לפני בחירת מקצוע הלימודים שלכם לקראת תואר ראשון, הנה כמה פרטים חשובים שכדאי לכם לדעת על התואר הזה לפני הלימודים.

מהו מסלול לימודי תואר ראשון

עבור תחומי עיסוק רבים אחד מתנאי הקבלה אליהם הוא תואר ראשון. מסלול לימודי תואר ראשון, המקנה תעודת B.A, מוצע על ידי האוניברסיטאות השונות בארץ וכן על ידי המכללות הרבות, הנחשבות פופולאריות יותר ויותר בשנים האחרונות. מסלול לימודי תואר ראשון נמשך, בדרך כלל, בין שלוש לארבע שנים, ולעיתים, בתחומי ההנדסה או האדריכלות, נמשך כחמש שנים. לימודי תואר ראשון הם הזדמנות לרכוש תכנים שונים וחשובים בתחומים שונים. הם הזדמנות לרכוש כלים ולפתח את כל המיומנויות הדרושות, על מנת לעסוק, בתום הלימודים, בתחום שנלמד. אלה, הבוחרים בלימודי תואר ראשון, מגיעים מכל קצות הארץ ובגילאים שונים. ניתן למצוא סטודנטים לקראת תואר ראשון בגיל הצבא, ניתן למצוא סטודנטים בגילאי ה – 30 וכן גם פנסיונרים, הבוחרים בלימודים לקראת תואר ראשון בתקופה זו של חייהם.

מה כולל מסלול זה

במסגרת מסלול לימודי תואר ראשון מוצעים מגוון של קורסים שונים, בהתאם לתחום הנבחר. כל קורס מקנה מספר נקודות זכות, שיחד מאפשרות לקבל, בתום הלימודים, את התואר הנכסף. במסגרת לימודי תואר ראשון ישנם מספר קורסים שהינם בגדר חובה, ונחשבים ככאלה ההכרחיים לצורך קבלת התואר, בעוד שאחרים בגדר רשות. מתוך מגוון של קורסי רשות מוצעים קורסים שונים, שאינם בהכרח קשורים באופן ישיר לתחום הלימוד אולם מרחיבים את האופקים ומספקים ידע רב ומעניין במיוחד בנושאים שונים. בכל מסלול של תואר ראשון ישנן דרישות מקדימות, הכוללות כמות מסוימת של נקודות זכות שאותן יש לצבור על מנת לקבל את התואר בתום הלימודים. סטודנט שלא השלים את הנקודות הנדרשות, לא יהיה זכאי לקבל את התואר.

המסגרות השונות המציעות מסלולי לימוד לקראת תואר ראשון

אם בעבר מסלול לימודי תואר ראשון הוצע אך ורק על ידי האוניברסיטאות השונות בארץ, הרי שכיום ישנן מכללות רבות המציעות אף הן מסלול לימודי זה. מדובר במכללות מובילות, המושכות אליהן סטודנטים רבים, ומציעות מגוון של תחומי לימוד, במסגרת לימודי התואר הראשון. זוהי הזדמנות נפלאה עבור אלה, המעוניינים לבחור במסלול אקדמי, אולם מחפשים אלטרנטיבה לאוניברסיטאות. לכל מסגרת לימודית יתרונות רבים ואפשרויות לרכוש את כל הכלים הנדרשים, במסגרת התואר. לימודים אלה, מעבר להיותם מרחיבי אופקים, הם גם מאפשרים להשתלב בעולם התעסוקה, בהתאם לתחום הלימוד שנבחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טום ברגר

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים28/02/121142 צפיות
לימודי קרימינולוגיה הם חלק מתחום ידע החופף למקצועות רבים הנלמדים במסגרת הקורסים בפקולטה למדעי החברה. למעשה, לימודי קרימינולוגיה הם שילוב בין מחקר של סטיות חברתיות לבין רכישת ידע בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ומשפטים. בשלבים הראשונים של לימודי קרימינולוגיה מוגדרת הסטייה החברתית והסטודנטים מקבלים כלים לזהות אותה כנגד הנורמות הנפוצות.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים26/01/121139 צפיות
רובנו עוברים את המסלול הקבוע. תיכון, צבא, טיול של כמה חודשים ליעד רחוק ואחר כך, מסלול של לימודים אקדמיים. לימודים אקדמיים מאפשרים לנו לבחור בתחום מסוים על מנת שנוכל לעסוק בו בעתיד.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים14/12/111662 צפיות
ניתן ללמוד קרימינולוגיה במספר מוסדות בארץ, והיכרות עם ארבעה מהם יכולה לספק מידע רב על סוג כזה של מקצוע, על תנאי הקבלה, היקף הקורסים, חומר הלימוד ועוד. באופן כללי, לימודי קרימינולוגיה מתמקדים בכל הקשור אל התנהגויות עברייניות. במסגרת לימודי קרימינולוגיה מכוסים תחומים כמו הגורמים לאותה התנהגות, שיטות האכיפה, ההיסטוריה של ההתנהגות העבריינית בישראל ובעולם וכדומה. חשוב להדגיש כי לימודי קרימינולוגיה אינם נערכים תוך נקיטת עמדה או דרך פרספקטיבה אכיפתית, אלא מספקים מסגרת תיאורטית לדיון עמוק ורחב יותר.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים29/11/111042 צפיות
המכללה האקדמית להנדסה בירושלים נוסדה בשנת 1999 והיא נחשבת כמוסד אקדמי להכשרת מהנדסים. המכללה ממוקמת בשכונת רמת בית הכרם בירושלים, בנוף עוצר נשימה ובאווירה מיוחדת. המכללה להנדסה מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, והיא נחשבת אחת המכללות המובילות בתחומה.

מאת: טום ברגרלימודים אקדמאיים29/11/11957 צפיות
כיום רוב בני הנוער הולכים לרכוש מקצוע תוך כדי לימודים אקדמאים בתחום אשר הם מוצאים בו עניין, בדרך כלל סמוך למועד שחרורם מהצבא, או לאחר הטיול הגדול אליו יצאו לאחר הצבא. רובם של הסטודנטים המגיעים ללמוד באוניברסיטאות ובמכללות הוא בתחילת שנות העשרים לחייהם.

מאמרים נוספים בנושא לימודים

מאת: איילתלימודים24/11/153791 צפיות
חייו של סטודנט בישראל - מההיבט הכלכלי מאת עו"ד רוני ברוש - חייו של הסטודנט הישראלי אינם קלים מההיבט הכלכלי. על חלק ניכר מהסטודנטים שרוצים ללמוד ולרכוש מקצוע ללהטט בין לימודים לעבודה, בין מבחנים לבין הוצאות שוטפות, בין אחזקת רכב לבין כתיבת עבודות. בשורות הבאות נבין

מאת: גבעת ושינגטוןלימודים30/10/144180 צפיות
"פרדס" - בית הספר הגבוה לאמנות חזותית ב"גבעת ושינגטון" חתם על שיתוף פעולה עם הפקולטה לאמנויות "המדרשה" במכללה האקדמית בית ברל, המוסד המוביל בארץ בלימודי אמנות. זאת, על מנת לאפשר לבוגרי "פרדס" לרכוש תואר אקדמי באמנות ובהוראת אמנות – תואר ראשון B.Ed.F.A ותעודת הוראה.

מאת: ClickUPלימודים13/12/101981 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, הודיע על פתיחת מחזור נוסף של הקורס היוקרתי 'ריפוי מטראומה בכלי ה-NLP' לקהילת המטפלים הקליניים ומקצועות הרפואה.

מאת: ClickUPלימודים08/12/102101 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, מרחיב את פעילותו ופותח כיתות לימוד נוספות לתושבי ראשון לציון, רחובות והסביבה.

מאת: eyalfatranלימודים08/10/101871 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית אמורה להוות כלי ניבוי להצלחה בלימודים האקדמיים ובנוסף הבחינה אמורה לעזור לאוניברסיטאות למיין את הסטודנטים ולהחליט מי יתקבל למוסד הלימוד. השאלה היא האם הכלי הזה הוא כלי יעיל והאם הוא כלי הוגן?

מאת: yaron lotanלימודים22/08/103090 צפיות
ביום שלישי הקרוב ה- 24.8.10 יתקיימו בחינות ההסמכה של הרשות לני"ע ומשרד האוצר. כלכליסט בשיתוף עם מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית", העלו פורום מיוחד בקבוצת הפייסבוק, בו יענו המומחים של המכללה לשאלותיהם של הניגשים לבחינות.

מאת: קליניקה לעינייםלימודים28/04/102917 צפיות
קליניקה לעיניים מציגה: מספרים באופטומטריה מאת ד"ר ניר ארדינסט (מרצה לאופטומטריה). ד"ר ניר ארדינסט הינו יו"ר החוג לעדשות מגע בישראל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica