חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמים לימי הולדת - תמיד בתוך תוכנו נרצה להיות כמוהם

מאת: אורן דגןימי הולדת28/02/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל ילד ישמח שיגיע למסיבת יום ההולדת שלו קוסם רציני ומנוסה שיעביר לו את המסיבה בצורה הטובה ביותר, מלבד כך שזה יעשה לו כייף זה יעשה שמח לכל החברים שלו מהכיתה וסיכוי גדול שכל חבריו יזכרו לו את זה בתור משהו טוב גם עוד מספר שנים.

קשה קצת לומר לאיזה גילאים מתאימה בדיוק פעילות של קוסמים, הנטייה הראשונה היא שהילדים הם אלו שיתלהבו מהופעה שכזו הכי הרבה אמנם מה שקורה בשטח הוא קצת שונה מהחשיבה המסורתית. כולנו בני אדם שאוהבים לצפות בדברים שאינם שיגרתיים, לכן, גם מבוגרים נהנים להסתכל על מופע קסמים שכזה ובתוך ליבם לתהות בכל פעם מחדש איך הם עושים את הקסמים האלה והאם כל אדם יכול לעשות את זה בסופו של דבר או שבאמת צריך בשביל לעשות את המהלכים האלה כוח מיוחד או תכונות שונות מהאחרים.

ילד או ילדה שבאמת אוהבים את הביצועים האלה יחפשו כמה שיותר את החיבור שלהם אל הקוסם שהגיע אליהם הביתה, מה שבסופו של דבר יכול לתרום למחשבה של הקוסם לשתף אותו באחד הקסמים כך שהילד יהיה ממש חלק פעיל ממהלך ההופעה וירגיש שונה ומיוחד משאר הילדים. חווית ילדות כזו לא שוכחים כל כך מהר (במיוחד לא ילדים), זה משהו שילווה אותו לאורך שנות חייו ואולי עוד יוביל לבסוף שגם הוא יהיה קוסם מצליח בסופו של דבר.

קוסמים יוצרים במהלך יום ההולדת או ההופעה שלהם מין קסם כזה באויר, הילדים מהופנטים לכל מהלך שהוא עושה והחיבור והאינטראקציה שנוצרת בינו לבין קהל הילדים או המבוגרים מגיע לשיאים חדשים בכל הופעה מחדש. מה יש בקוסמים שכל כך כובש את הילדים? כנראה שזה פשוט משהו לא שיגרתי שהם נחשפים אליו בבת אחת ומתרשמים מזה כמו שרק ילדים יודעים.

קוסמים לימי הולדת אוהבים שאתה אוהב אותם, לכן אל לכם להסס מלבקש מזה שמגיע אליכם דברים מיוחדים שאתם אוהבים לראות או פעילות ספציפית שראיתם במופע קסמים אחר שהייתם בו והיה יכול להיות מעניין לראות אותו שוב. קסמים הם עניין מאוד מאתגר ותמיד נרצה לדעת איך אפשר לעשות את הקסם הזה בעצמנו ולהרשים אנשים אחרים שלא יודעים איך עושים אותו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלכם,

אורן דגן - שיגעון הקריוקי

054-7333994

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן דגן

מאת: אורן דגןמסיבות11/03/12988 צפיות
לעמוד על הבמה ולשיר אל מול כולם את השיר שאנחנו כל כך אוהבים, לא, זה ממש לא חלום זה פעילות של קריוקי לאירועים שאתם יכולים להזמין בקלות גם אל האירוע הפרטי שלכם...

מאת: אורן דגןשיפוצים27/02/12828 צפיות
התחום של עבודה בגובה תפס מקום חשוב בקרב מקומות העבודה השונים בשנים האחרונות, סביר להניח שהתקנות החמורות שקבע משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה היו גורם חשוב בעניין מה שהשליך על ירידה בתאונות העבודה השונות לאורך השנים האחרונות.

מאת: אורן דגןימי הולדת18/01/12864 צפיות
פעילות של ליצן ביום הולדת משדרגת לנו את הפעילות שאנו עורכים והופכת אותה לחוויה מיוחדת. בכל זאת לראות אדם שלבוש בצורה מוזרה ומאופר בצבעים שונים על פניו זה לא משהו שרואים כל יום. אם נסתכל פעם על פניו של ילד ברגע שהוא רואה ליצן נשים לב שהוא לא יוריד את המבט ממנו לפחות כמה דקות טובות.

מאת: אורן דגןימי הולדת14/01/12888 צפיות
גם אם אינכם זמרים מלידה כדאי מאוד שתשננו זאת היטב, אין סיבה להיות נבוכים, קריוקי נועד עבורכם! זה נכון שזה כיף להדהים את החבר'ה עם הקול היפה שלנו אבל גם אם ולא נולדנו עם קול מלטף לחלוטין מותר לזייף בתענוג עם המיקרופון ולהישמע ברמקול קצת מוזר ושונה. כי אם היינו רוצים להיות זמרים אמיתיים היינו הולכים לחוג פיתוח קול...

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181773 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181422 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181756 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181702 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181439 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181494 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181382 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica