חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריוקי לאירועים - יכול להיות יותר כייף מזה?

מאת: אורן דגןמסיבות11/03/2012988 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמזג האויר מתחיל לאותת לנו על בואו של הקיץ עולה בנו החשק לארגן מסיבה שווה או קריוקי לאירועים במקום פתוח, אם זה עם החברים שלנו מהמשרד או עם אלו הוותיקים. משהו באווירה הזו משנה לנו את החשיבה ליותר קלילה... בקיצור, קיץ!

אפשר למצוא סיבה ברורה לכך שבתקופת הקיץ אנחנו אוהבים יותר לבלות באירועים שונים שאנו מוזמנים אליהם או פשוט לארגן כאלה בעצמנו. כשחם אנחנו נעשים ממש באופן אוטומטי לאנשים יותר קלילים ורק מחפשים סיבה לחגיגה, סוף סוף אחרי חודשים שלמים שישבנו בבית בקור המקפיא נפתחת בפנינו האופציה לעשות קריוקי לאירועים שונים באולמות סגורים או במקומות פתוחים (זה כייף שיש את האפשרות לבחור היכן לעשות את האירוע מבלי להיות מוגבלים).

דמיינו את עצמכם עומדים על הבמה ושרים את השיר שאתם הכי אוהבים בפניי החברים הקרובים אליכם ביותר... יכול להישמע ממש כמו התגשמות של חלום, לא? אז זה בדיוק מה שקורה כאשר אתם מזמינים מפעיל קריוקי אל האירוע שלכם, יש רשימה של שירים המותאמים לאלו אשר שרים קריוקי ובעצם הקליפ עצמו מופיע על מסך עם המילים שלו עצמו, כך שבמקרה הזה אין לכם את התירוץ של "אני לא מכיר את המילים" - כולם פשוט יכולים לעלות לשיר מבלי שום תירוצים.

מאיפה בכלל הגיע אלינו סגנון הבילוי הזה שרק לפני עשר שנים לא היה מוכר לנו כלל וכיום הוא הלהיט התורן של כל מסיבה? אז אם אתם עדיין לא יודעים מקורו של הקריוקי הוא ממזרח אסיה שם הוא מוכר כבילוי מרכזי בכל מרכז בילויים שמכבד את עצמו, עם הזמן גם המדינות שמסביב החלו לאמץ את הבלוי שבמשך הזמן הפך גם בעצם לתחביב.

בשנים האחרונות כבר לא חייבים לצאת מהבית כדי לעשות קריוקי לילדים עם החברים, אפשר פשוט להזמין מפעיל קריוקי מקצועי בעזרת חיפוש מהיר באינטרנט ולהעביר את המסיבה ממועדון קריוקי (כפי שהיה נהוג פעם) אל הסלון הבייתי שלכם. כנראה שההתפתחות הטכנולוגית משנה את כללי המשחק גם באטרקציה הזו כאשר זה מתאפיין בקליפים חדשים היוצאים לאור ממש בכל שבוע ובציוד משוכלל שנותן לנו את האפשרות להרגיש ממש כמו זמרים אמיתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלכם,

אורן דגן - שיגעון הקריוקי

054-7333994

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן דגן

מאת: אורן דגןימי הולדת28/02/12808 צפיות
קוסמים מעבירים אל ליבנו סוג של השפעה על חיינו, במיוחד אם מדובר על ילדים ההתלהבות מכל מהלך שמתרחש בהופעה מגיעה לשיאים גבוהים בכל פעם מחדש. מה בעצם כל כך מרגש אותנו בהופעה של קוסמים?

מאת: אורן דגןשיפוצים27/02/12830 צפיות
התחום של עבודה בגובה תפס מקום חשוב בקרב מקומות העבודה השונים בשנים האחרונות, סביר להניח שהתקנות החמורות שקבע משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה היו גורם חשוב בעניין מה שהשליך על ירידה בתאונות העבודה השונות לאורך השנים האחרונות.

מאת: אורן דגןימי הולדת18/01/12865 צפיות
פעילות של ליצן ביום הולדת משדרגת לנו את הפעילות שאנו עורכים והופכת אותה לחוויה מיוחדת. בכל זאת לראות אדם שלבוש בצורה מוזרה ומאופר בצבעים שונים על פניו זה לא משהו שרואים כל יום. אם נסתכל פעם על פניו של ילד ברגע שהוא רואה ליצן נשים לב שהוא לא יוריד את המבט ממנו לפחות כמה דקות טובות.

מאת: אורן דגןימי הולדת14/01/12889 צפיות
גם אם אינכם זמרים מלידה כדאי מאוד שתשננו זאת היטב, אין סיבה להיות נבוכים, קריוקי נועד עבורכם! זה נכון שזה כיף להדהים את החבר'ה עם הקול היפה שלנו אבל גם אם ולא נולדנו עם קול מלטף לחלוטין מותר לזייף בתענוג עם המיקרופון ולהישמע ברמקול קצת מוזר ושונה. כי אם היינו רוצים להיות זמרים אמיתיים היינו הולכים לחוג פיתוח קול...

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152215 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica