חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערי המרה של מטבעות וחשיבותם לתעשיה

מאת: אריאל כהןעסקים - כללי06/03/20121585 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


שערי המרת מטבעות החוץ הם הבסיס לתהליכים רבים במשק. בעת קיום מסחר במטבעות חוץ, על ידי בנקים, עולם הבורסה ואפילו אנשים פרטיים, שערי מטבעות החוץ הם אחד מהגורמים החשובים ביותר של הכלכלה בשלמותה. נסקור מדוע מדובר בנושא חשוב כל כך.

למה שער ההמרה עקרוני?

בעולם הכלכלה המודרני, קריטי לדעת מדי יום ביומו את שערי ההמרה שרלוונטיים לאותו יום. ברמה הגלובלית, כלכלות של מדינות מונעות על ידי שערי ההמרה, שכן סחורות מיובאות ומיוצאות משולמות תוך התחשבות בשער העכשווי. תשלום שכר לעובדים, היבטים תיירותיים ותשלום עבור השקעות בין מדינות מושפעים מכך. במישור הצרכני, רבים כיום מבצעים קניות דרך האינטרנט מאתרים בינלאומיים, ולכן רצוי לדעת מהו שער הדולר של אותו יום כדי לדעת כמה משלמים בפועל על המוצר או השירות שקונים. כל אדם שיש לו עניין בשווקי ההון, לא יכול לפעול בלי לבדוק את השערים היציגים.

מהם שערי ההמרה החשובים ביותר עבור אזרחי ישראל?

מדינת ישראל כבר מזמן אינה מבודדת כלכלית, והטכנולוגיה הביאה איתה יכולת לסחור עם מדינות זרות. רוב הסיכויים שמי שקורא טקסט זה הינו משתמש אינטרנט בסיסי ואף מעל לכך – ולכן הגיוני להניח שביצע רכישה דרך האינטרנט מימיו. השערים שחשוב לישראלי להכיר הם הדולר מן הסתם, אך לאחרונה ראינו שגם שער היורו (מוכר גם בתור אירו) רלוונטי לקונים ישראלים שמזמינים מוצרים מאירופה. ניתן לראות כי אתרי מכירות רבים מספור מפעילים אזור ספציפי המיועד לקהל אירופאי, אשר באופן לא מפתיע משלם במטבעות של יורו ולכן המחירים המוצגים הם ביורו.
מטבעות נוספים שמעניינים ישראלים הם ין, רובל, לירה שטרלינג בריטית ועוד.

איפה מתעדכנים בשערי המטבעות היציגים?

מי שמעוניין לדעת מה השער היציג עבור המטבע שמעניין אותו, רשת האינטרנט יכולה לעזור. אתרי בנקים מספקים מידע זה לרוב, יחד עם אתרי כלכלה ושוק ההון. ניתן למצוא את המידע גם באתרי בורסות ופורטלים המוקדשים לכספים. אם, נניח, ישראלי מעוניין לשלוח כסף לבריטניה, ביכולתו לברר תוך רגע מהו שער הפאונד היום ולבצע כפל פשוט. לא רק באינטרנט ניתן למצוא את המידע – מוספי הכלכלה בעיתונים היומיים כוללים בדרך כלל כבר בעמוד הראשון מידע אודות שערי המרה. המידע נמצא שם, כך שכל אחד שצריך לדעת את השער של מטבע מסויים עבור יום מסויים – לא נתקל בקשיים במציאת המידע. סחר פורה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151896 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131352 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131323 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131293 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121807 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231727 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222631 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221809 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221859 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222044 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221912 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221513 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica