חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסלים לבית המודרני והמעוצב

מאת: מיכלעיצוב פנים06/03/20121744 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פסלים לבית - לגינה ולחצר

החלטתם שאתם רוצים להוסיף לגינה המטופחת שבביתכם חפצי נוי שיעשירו אף הם את אחד המקומות היפים והמטופחים ביותר בביתכם. בתקופה האחרונה, אנחנו יכולים לראות בגינות ציבוריות, כמו גן בגינות פרטיות, פסלים לגינה. אך לא רק בגינות ניתן לראות היום פסלים. היום אפשר לראות גם פסלים לבית, אשר מעשירים את העיצוב של הבית המודרני בישראל.

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות בבתים רבים, פסלים לבית, שמתאימים גם לבית וגם לגינה. אל הפרחים והצמחייה שבגן, אתם יכולים להוסיף פסלים לבית, שמוסיפים פן נוסף לגינה שלכם. פסלים לבית, המותאמים לריהוט ולאווירה הכלל של הגינה שלכם, מוסיפים יופי ויוקרה, לאחד המקומות הכי נעימים בבית. פסלים לבית, הינו תחום שקיים כבר שנים רבות בחו"ל, אבל בארץ הוא קיבל תנופה רק בשנים האחרונות.

פסלים לבית לחלל הפנימי של הבית

פיסול הוא אחד מתחומי האמנות המעניינים והמושכים ביותר באומנות המודרנית וכמובן של האמנות הקלאסית. ישראלים רבים מתעניינים ואוהבים במיוחד עבודות פיסול שבהן אלמנט אנושי. אחד מהחידושים האחרונים בעיצוב הבית, הינו פסלים לבית. אפשר לראות היום בבניינים משותפים וגם בבתים פרטיים פסלים לבית. פסלים לבית, מעשירים את הסביבה ומעניקים לעיצוב הבית, מימד מודרני ואומנותי.

אין ספק שביכולתם של פסלים לבית למשוך אל תשומת הלב של האורח, מהרגע הראשון בגלל, שאנחנו עדיין לא רגילים לראות פסלים לבית, בבתים רבים, וכמובן, בגלל היופי והייחוד של פסלים לבית.

פסלים לבית - אומנות קלאסית בבית המודרני

אם החלטתם שאתם רוצים לעיצוב הבית, פסלים לבית יש בידיכם מספר אפשרויות מבחינת סוג החומרים, שבהם ניתן לקבל פסלים לבית.

* פסלים לבית בקרמיקה

* פסלים לבית בחימר

* פסלים לבית בברזל

פסלים לבית מעניקים לחלל הפנימי של הבית, עושר רב, מבחינת האלמנטים הדקורטיביים שמוספים לבית באמצעות הפסלים, ומבחינת העניין שהפסלים מעוררים בסביבה.

ניתן למצוא פסלים לבית, בדגמים קלאסיים ובדגמים מודרניים. ההחלטה לגבי סגנון הפסלים שתרצו בביתכם, תהיה בידיכם בלבד, כשהקריטריון חשוב ביותר, בבחירת הסגנון, הוא העיצוב הכללי של הבית. אם ביתכם מעוצב בסגנון מודרני, סביר להניח, שתרצו לשמור על העיצוב המודרני, ע"י שילובם של פסלים לבית בסגנון מודרני. כפי שיהיה הדבר, באם ביתכם מעוצב בסגנון קלאסי. עבור בית המעוצב בסגנון קלאסי, יתאימו לו ביותר, פסלים לבית בסגנון קלאסי. ומי שחושב אחרת, ואוהב ללכת כנגד המוסכמות, ישלב בין שני הסגנונות. אפשר למצוא פסלים לבית בסגנון קלאסי בגימור דמוי שיש.

פסלים לבית - עוברים לעיצוב מודרני וחדשני

פסלים לבית, נכנסים לקו העיצובי המוכר, של רהיטים, חפצי נוי, ציורים משמן או רפרודוקציות, וילונות ושטיחים.  פסלים לבית מוסיפים חן, יופי ויוקרה לכל חדר שבו הם מוצבים. אם בסלון הבית, בחדר העבודה, או בכל פינה שבה הם אנחנו יכולים לראות אותם.

פסלים לבית ממקדים את תשומת הלב של הסביבה ומהווים מוקד קבוע למשיכה.

דגמים מסוימים של פסלים לבית, אף יוצרים אווירה רומנטית וקסומה.

פסלים לבית, בעיצובים חדשניים, או אפילו בסגנון הקלאסי, מסוגלים לרתק את תשומת ליבנו לדקות ארוכות, כשאנחנו מנסים לפענח, את הבעות הפנים של הפסלים, או המסר שמסתתר מאחורי פסל העשוי בסגנון מודרני, כשהנסתר רב מהגלוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יו בוטיק, יצרתיות ועיצוב בשבילך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלבישול ואפיה20/02/121247 צפיות
יום הולדת הוא אירוע משמח וחלק מהחגיגה זו העוגה. העיצוב , וטעם העוגה מבדילים בין עוגות יום הולדת מבצק סוכר לבין עוגות אחרות. ההכנה של עוגות יום הולדת בצק סוכר היא קלה ומחומרים פשוטים

מאת: מיכלתכשיטים09/02/122031 צפיות
תכשיט צבעוני ומיוחד לכל אחת, מכל חומר ובכל מחיר היום ניתן למצוא צמידים שונים ומגוונים מחרוזים בגדלים ומחומרים שונים צמיד חרוזים כבר לא מיועד רק לילדות ניתן היום למצוא צמיד מעוצב וייחודי. צמיד חרוזים לכל אישה

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222444 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222689 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica