חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיד חרוזים לא רק לילדות

מאת: מיכלתכשיטים09/02/20122031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה קורה לכל אחת מאיתנו מתישהו. אנחנו קמות בבוקר, מתלבשות לעבודה ומגלות שהיום דווקא בא לנו על תכשיט צבעוני ושונה. תכשיט שייתן זריקת צבע ומקוריות להופעה שלנו ויקפיץ אותה בבת אחת למקום הרבה יותר שמח ומיוחד. צמיד חרוזים יכול לעשות בדיוק את העבודה הזו. צמיד חרוזים מרענן כל הופעה והאפשרויות בלתי מוגבלות. בשל העובדה כי מדובר בחרוזים ולא מתכות כסף או זהב, ניתן לרכוש צמיד חרוזים בכל צבעי הקשת וברמות שונות של תחכום. גם המחיר מושפע בהתאם וניתן להתחדש בצמיד חרוזים אופנתי ומקורי מבלי להוציא כסף רב, בהשוואה לתכשיטי כסף או זהב. בניגוד למה שנהוג לחשוב ולמה שאנחנו רגילות מצמיד החרוזים שרובנו ענדנו בילדות, צמיד חרוזים אינו חייב להראות זול או ילדותי ויכול להראות אופנתי, מתוחכם, יוקרתי ומרשים מאוד, הכל תלוי בשאלה מהו סוג החרוזים, באילו פלטת צבעים בחרו היוצר או היוצרת להשתמש ובאיזו טכניקה השתמשו ליצירה של צמיד החרוזים.

ליצירת צמיד חרוזים ישנן מספר טכניקות שונות, כאשר כל אחת משפיעה ומשנה את התוצאה הסופית. ניתן למצוא צמיד חרוזים העשוי מחוט אחד ( ישנם סוגים שונים לחוטים כגון חוטי דייג, חוטי ניילון, סאטן, חוטים מצופים שעווה,חוטי נחושת, חוטי רקמה וסוגים רבים נוספים. כל אחד משמש ליצירת צמיד חרוזים מסוג אחר ובמראה שונה) ועליו מושחלים חרוזים שונים, לרוב צבעוניים. כמובן שהמראה הסופי מושפע מגודל החרוזים, האיכות שלהם, החומר מהם הם עשויים וכדומה. הנה מספר קטן של דוגמאות לחומרים המרכיבים חרוזים: חרוזי אבן, חרוזי קרמיקה וחמר,חרוזי עץ, חרוזים מעיסת נייר, חרוזי זכוכית המנופחים בטכניקות שונות, חרוזי מתכת, חרוזי פימו, חרוזי פנינים, חרוזי פלסטיק ועוד כיד הדמיון הטובה של היוצר, כאשר כמעט אין סוף לאפשרויות.

קיימת טכניקה נוספת של יצירת צמיד חרוזים הנקראת טכניקת קשירה. צמיד חרוזים הבנוי בטכניקה זו לרוב מכיל חוט או שניים הנקשרים במקומות שונים ומהווים את ההפרדה והמעצור של החרוזים. כך ניתן ליצור צמיד חרוזים העשוי מחרוזים המרוחקים אחד מהשני. בשיטה זו ישנה כמובן גם חשיבות לסוג החוט. מכיוון שחלק ממנו נותר חשוף. טכניקה נוספת ליצירת צמיד חרוזים היא טכניקת הסיבוב. בשיטה זו נוצר צמיד חרוזים במראה רב שכבתי ומעניין.

טכניקה נוספת של שזירת צמיד חרוזים שהפכה לאופנתית מאוד בשנים האחרונות, היא טכניקה שנקראת הצלבה. בטכניקה זו יוצרים צמיד חרוזים על ידי הצלבה של החוט פעמים רבות ושזירת החרוזים תוך כדי. בדרך זו מתקבלות צורות מעניינות וניתן ליצור צמיד חרוזים מושקע, בעל מראה מתוחכם, עם מספר שורות ומרשים מאוד. ישנם אין ספור סגנונות שונים להצלבה ושימוש בשיטות השונות בנוסף לחרוזים שונים וברשת ניתן למצוא תרשימים סרטונים ושרטוטים למכביר המסבירים ומדגימים את הטכניקות השונות.

אחת ההוכחות לקפיצת המדרגה שעשתה האומנות בחרוזים בשנים האחרונות ולפופולאריות הרבה של תכשיטים מחרוזים, היא התופעה של כלות אשר ביום חתונתן מוותרות על התכשיטים המסורתיים מהכסף והזהב ובוחרות בתכשיטי חרוזים מתוחכמים ומושקעים ליצירת הופעה מקורית וקצת יותר קלילה. לרוב צמיד חרוזים על ידה של הכלה יהיה בצבע לבן או שמנת, אך נפוצה מאוד התופעה של כלות הבוחרות בצמיד חרוזים ובשאר תכשיטים העשויים מחרוזים צבעוניים וגדולים על מנת להוסיף זריקת צבע להופעה הכללית.

כמובן כבר ניחשתן כי בשל ריבוי החומרים והטכניקות הקיימות ליצירת צמיד חרוזים, קיים מגוון אין סופי המתאים שממנו יכולה לבחור כל אישה (או נערה) צמיד חרוזים שיהלום אותה, את סגנון הלבוש שלה, את גילה ואפילו את המאורע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יו בוטיק, יצרתיות ועיצוב בשבילך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלעיצוב פנים06/03/121745 צפיות
בכדי להגיע לקו עיצובי משלים ניתן להשתמש היום בפסלים לבית. פסלים לבית נותנים למראה של הבית משהו מיוחד וייחודי לבית. פסלים לבית מפוסלים ממספר חומרי גלם ובסגנונות שונים.

מאת: מיכלבישול ואפיה20/02/121248 צפיות
יום הולדת הוא אירוע משמח וחלק מהחגיגה זו העוגה. העיצוב , וטעם העוגה מבדילים בין עוגות יום הולדת מבצק סוכר לבין עוגות אחרות. ההכנה של עוגות יום הולדת בצק סוכר היא קלה ומחומרים פשוטים

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222655 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204955 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205027 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204876 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica