חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציה חמה - חדרים לפי שעה

מאת: seowebאטרקציות01/09/20091682 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים להשכרה לפי שעה - הטרנד החדש

צימרים לפי שעה הם האופנה החדשה בתחום הצימרים, יספר לכם כל תיירן מתחיל. תיירן, למי שלא יודע, זה בעל צימר. בעלי הצימרים מספרים כי ענף הצימרים הנחלש ממילא, אינו מספק עבודה קבועה ורציפה ולכן לפעמים עדיף לרשום הזמנות מלקוחות לפי שעה מאשר לקבל משפחה לסוף שבוע שלם.

השכרה מהירה

איך זה עובד, אתם בטח תוהים. ברשת קיימים מספר אתרים המציעים רשימה של צימרים מובחרים מכל רחבי הארץ בהם ניתן לשכור צימר לפי שעה, או בלשון העם DAYUSE.

השירות מיועד לזוגות אוהבים המעוניינים בכמה שעות של שקט מהילדים או אפילו לזוגות המנהלים רומנים אסורים ומבקשים אירוח דיסקרטי לכמה שעות חטופות. כך או כך, צימרים לפי שעה הם הדרך הקלה והמהירה להרוויח כסף בתחום הצימרים, נכון להיום.

מזמיני הצימר בדרך כלל אינם פוגשים בבעל הצימר והמפתח יחכה להם בנקודת איסוף מוסכמת מראש או שיקבלו את המפתח מהתיירן אך תחת מעטה של תריסים מוגפים. החדר מושכר למספר שעות והתשלום מבוצע בדיסקרטיות ובדרך כלל במזומן.

מי מגיע לצימרים מסוג DAYUSE?

בעלי צימרים המציעים שירות מסוג זה מדווחים לא פעם על כמה סיפורים מפתיעים בהם נצפו ידוענים, אנשי עסקים מכובדים ואפילו פוליטיקאים המגיעים לפגישה חפוזה בחדרי חדרים. אותם תיירנים יודעים בדיוק מי היה עם מי אבל שומרים זאת בסוד.

"זה חלק מדרישות המקצוע", מספר לי תיירן בדיסקרטיות מלאה, "כמו שאני הייתי רוצה שישמרו על הפרטיות שלי ככה אני שומר בשביל אחרים".

ענף הצימרים הקלאסיים בירידה אז משכירים לפי שעה!

בזכות נופשים מוזלים בתורכיה ויוון המציעים חופשה בחו"ל במחיר נמוך בהרבה ממחירי הצימרים בצפון החל ענף הצימרים לרדת מגדולתו.

לתיירנים נמאס מימי החורף הקשים בהם הנופשים לא ממהרים להגיע, אמצע השבוע בו החדרים עומדים שוממים והכמיהה לימי הקיץ החמים או חופשות החגים. לכן, התיירנים עלו על פיתרון מוצלח - השכרה לפי שעה.

מגיע אורח, מקבל מפתח ומחזיר לאחר שעתיים-שלוש. פשוט, מהיר ואינו דורש השקעה. הנופשים המהירים זוכים לבקתה מבודדת או חדרי אירוח יוקרתיים, בדרך כלל עם ג'קוזי ומיטה זוגית גדולה ונעימה. המפריזים אפילו טורחים לתאם מראש מסז' מפנק או טיפול אלטרנטיבי כמו שיאצו, אירוודה, אבנים חמות, ועוד...

כמה מילות סיכום לפי שעה

אני לא ממליצה לצאת בהרפתקה בעקבות רומן אסור אבל בהחלט שווה לקחת את בן הזוג ולבקר בצימר DAYUSE לכמה שעות גנובות של כיף נטולי ילדים ונטולי דאגות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018477 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195632 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica