חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים למציאת דקורטור מוצלח

מאת: nati bentovאדריכלות פנים13/03/2012740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדירה ישנה? המרצפות רופפות? רוכשים בית? לרבים יש בית חלומות, תכנון מושלם לדרך שבה ביתנו צריך להיראות, פנימית וחיצונית. העניין הוא שלא משנה כמה ממון נחליט להשקיע, נדיר שיש לנו את ההכשרה, הניסיון, הידע, הזמן או הסבלנות לעשות הכל בעצמנו - ולכן במקרים כאלה אנו מעדיפים לשכור בעלי מקצוע לעזור לנו במשימה.

איך מוצאים דקורטור? לפניכם טיפים ומידע שיעזרו להכיר את תחום הארכיטקטורה.

אדריכלות היא שם כולל לתחום מאוד רחב אשר מתחלק למספר קטגוריות בינים: אדריכלות והנדסת מבנים, עיצוב פנים ואדריכלות נוף.

ראשית, פונים לאדריכל המבנה, אשר מעצב את הבניין על חלקיו השונים, תוך התחשבות בשיקולים לשילוב נכון בין האסתטי לשימושי, ובנוסף אמון על כל התכנונים אשר קיימים בכל מבנה, וביניהם צנרת מים, חשמל, תאורה וגז.

מעצבי הפנים תפקידם להפוך את חלליו הפנימיים של הבניין לשימושיים ויפים, עם התאמת הריהוט, הקישוטים והאלמנטים המבניים ע"פ התכלית של כל אחד מהחללים - חדר שינה, סלון חלל מסחרי וכיו"ב.

לבסוף, אדריכלי נוף הם אלה האמונים על התאמת סביבתו של המבנה המתוכנן לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוח - החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחייה נכונים, ועד לבחירת חלופות הצללה, עיצוב אלמנטים במים, אדמה וצומח, בשילוב של אסתטיקה ושימושיות.

מעוניינים למצוא מעצבי פנים ואדריכלים? ומה לגבי עיצוב פנים ואדריכלות?

לא בטוחים איך מוצאים אדריכלים? משתלם לברר עם חברים וקרובי משפחה אם הם יכולים להמליץ לכם אודות אדריכל מסוים שיצא להם לשכור לשירות בעבר.

בחיפושים אדריכל מכל סוג שהוא, דרך ההתרשמות הטובה ביותר היא על ידי עיון בפורטפוליו.

ואל תסתפקו בתיק העבודות בלבד, בקשו לראות במו עיניכם שתיים או שלוש עבודות בבניין או בסביבה שתוכננו ע"י האדריכל שבו אתם מעוניינים.

כאשר אתם נפגשים עם האדריכל, נסו לבוא עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר, אך השתדלו להישאר גמישים ולאפשר לאדריכל להציע הצעות מקוריות משל עצמו.

מעוניינים במידע נוסף? גלשו לאתר שלנו למגוון עצות ופרטים נוספים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121197 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121228 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121355 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121294 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121590 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121486 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121248 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica