חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בידור לילדים באינטרנט – לא רק לשחק!

מאת: אריאל כהןמשחקי אונליין14/03/20121179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרשת האינטרנט יש הרבה מה להציע לצעירים – שממילא מבלים את רוב שעות היום בישיבה מול המחשבים שלהם. היצע הדברים לעשות גדול למדי: יש רשתות חברתיות, צ'אטים, משחקים, שידורים ועוד ועוד. האינטרנט, מעצם הגדרתו, הוא מקום מפגש בין אנשים רבים, תרבויות רבות וגישות שונות. מוקדי המשיכה השונים יוצרים עניין גם אצל ילדים צעירים יותר – אך גם יוצרים סכנות וגורמים שליליים שיש להכיר.
עבור הורים שרוצים לחשוף את הילד לעולם האינטרנט בצורה ברורה, תוך הנחלת הרגלי שימוש באינטרנט נכונים ובטיחותיים, חיפשנו מספר פעילויות שאפשר לעשות באינטרנט בביטחון – ריכזנו את ההצעות המעניינות ביותר לפניכם, ואתם כהורים כשירים לבחון את הנושאים ולקבל החלטה.

מציאת הומור באינטרנט

בכמות גדולה של אתרי משחקים אפשר למצוא חלק שמוקדש לבדיחות. זוכרים שכשהיינו ילדים בעצמנו, היינו קוראים ספרי בדיחות עם חברים? גם ילדים של היום נהנים מבדיחות – אבל בפורמט מעט שונה.
כיום, הילדים שצורכים בדיחות עושים זאת באמצעות האינטרנט. הם נכנסים לאתרים שמוקדשים לילדים וקוראים בשקיקה את מדורי הבדיחות שבהם. ברוב המקרים, הבדיחות מחולקות לקטגוריות דוגמת "בדיחות קרש" או "בדיחות פוליטיקה" והורה יכול להתעניין ולראות באיזו קטגוריה הילד נמצא.

פעילות לא במחשב עם דפי צביעה

אחת הפעילויות המרתקות ביותר עבור שכבת הגיל הצעירה יותר היא דפי צביעה שאפשר להוריד למחשב ולהדפיס. מה כל כך מיוחד בהם? העובדה שמדובר בדבר שהילד מצא באינטרנט ו"הביא" לעולם המוחשי מפעילה את דמיונו של הילד ומאתגרת גם את החושים האחרים בזמן שהילד צובע את התמונה שהוריד. ניתן למצוא דפי צביעה של דמויות מפורסמות, גיבורים, כוכבי קולנוע ועוד. ראינו כבר דפי צביעה שיש בהם ציורים של דיסני שהילד מכיר מהעולם האמיתי וגם ציורים "רגילים" של חיות, פרחים ועוד. כאמור, המעבר בין משהו שהילד מוצא ברשת לעמוד צביעה מציאותי שיוצא מהמדפסת הינו מעניין.

לשחק במחשב – אבל לא באינטרנט

ברור לכל אחד שרוב הילדים שמתעניינים באינטרנט עושים זאת בגלל היצע המשחקים העצום. עם זאת, הורה יכול לשלוט בנושא בעזרת משחקים להורדה שאפשר להתקין על המחשב ובכך למנוע את החיבור הרציף לאינטרנט. בשביל מה זה טוב? אם לילד מותר לשחק במשחקי מחשב, אבל אתם לא רוצים שהוא ייחשף לדברים אחרים בזמן שהייתו באינטרנט – אפשר להוריד חלק גדול מהמשחקים ולהפעיל אותם ללא צורך להישאר מחוברים כל הזמן. במקרה הזה, היינו ממליצים שההורה יבצע את ההורדה בפועל מאתר משחקים אמין, כדי להימנע מהורדה של תוכנות שליליות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131323 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172373 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172416 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176712 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152702 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148208 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138269 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138016 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica