חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דייט עם בחורה מאתר היכרויות

מאת: דנה כותבתדייטינג16/03/20121699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באתר היכרויות מתאים ניתן למצוא מאגר עצום של גברים ונשים שמחפשים להכיר בני זוג. לאחר שנים של עבודה מקצועית בתחום והיכרות עם חברים הפועלים באתר גיליתי כי נתוני ההצלחה באתרים משקפים את המציאות.

גבר שיודע איך להתחיל עם בחורות יצליח באתר. גבר אשר לא מצליח לנהל קשרים עם בחורות ולא מצליח עם בחורות בעולם האמיתי לא יצליח להשיג דייטים גם בעולם הוירטואלי. הדבר נכון גם בעבור נשים. כולנו מכירים את הבחורות הללו שתמיד יש להן חבר? אז הן תצלחנה גם באתר היכרויות למצוא גבר מהר מאוד. לעומתן בחורות שנראות לא פחות טוב לא תצלחנה להשיג גבר מתאים גם לאחר הרשמה ל-4 אתרים ועשות דייטים.

הקסם להצלחה באתר היכרויות מתחלק לשני חלקים : שיווק עצמי באתר והדייט הראשון. שיווק טוב באתר כולל כתיבת פרופיל מיוחד ותמונות טובות. אדם שלא מעלה תמונות לאתר יקבל הרבה פחות פנים אם בכלל. הניסיון לימד אותי באופן חד משמעי להיזהר מבעלי כרטיסים ללא תמונה. אדם שמסרב לשלוח תמונה הוא לרוב מכוער, אין דרך אחרת לומר זאת. כאשר אדם בוחר להסתיר משהו בצורה מכוונת ככל הנראה יש לכך סיבה.

איך לכתוב פרופיל באתר הכרויות וטיפים לבחירת תמונה מתאימה תוכלו למצוא כאן. סיכויי ההצלחה שלכם באתר יעלו כאשר תתייחסו לאתר בצורה רצינית. מומלץ לא לשלוח הודעות לכל הבנות באתר! כדאי לשלוח פניות אישיות רק לבחורות שאתה מעוניין להכיר. בנוסף מומלץ לא להתעסק עם יותר מ-2 בחורות במקביל.

כשאתה משחק עם כמה בחורות במקביל אתה לא מצליח להיות מרוכז ממש באף אחת ובסופו של דבר תמצא את עצמך בלי כלום. בסך הכול התהליך אינו מורכב וארוך. כל שיש לבצע הוא להחליף כ-5 תכתובות באתר ואם זה מתאים לשני הצדדים מחליפים טלפונים ומשוחחים. לאחר שיחה אחת מומלץ להיפגש. כדאי להימנע בכל מצב מפיתוח קשר וירטואלי! גם כאשר הכימיה פורחת בין שני בני זוג בטלפון ובאתר המבחן האמיתי הוא הדייט.

איך להצליח בדייט?

השאלה הראשונה שנשאלה היא היכן לקיים את הדייט? האם כדאי לבחור בבית קפה, פאב או מסעדה. כמובן שניתן לבחור גם מגוון אופציות אחרות אך אלו הן האופציות המועדפות על רוב בני הזוג. מומלץ לא לבחור סרט או כל פעולה אחרת אשר לא ניתן לשוחח במהלכה. פרט לכך, מומלץ לא לבחור פעילות ארוכה כמו טיול בחיק הטבע. יש לקחת בחשבון כי ייתכן ולא תהיה התאמה. יש סיכוי שתגלו כי אין משיכה חיצונית, תמונות המון פעמים לא משקפות את המציאות.

דייט ראשון ממוצע מתמשך לרוב שעה ורבע עד שעה וחצי. אם יש כימיה ושני בני הזוג מעוניינים להמשיך את הדייט ניתן כמובן להמשיך ולבלות אל תוך הלילה. דייט בבית קפה הוא לרוב הדייט הקצר ביותר. המהלך הדייט חשוב ליהנות. כשאתה נהנה אז גם בן הזוג השני יהנה, הנאה היא פעולה מדבקת וסוחפת. אם אתה סובל ולא יכול לחכות שכבר ייגמר הדייט הזה, תדע לך כי הצד השני מרגיש את זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : דנה כותבת

אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן לצורכי קידום אתרים ותוכן איכותי לאתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה כותבת

מאת: דנה כותבתהסרת שיער15/09/131176 צפיות
שוק הסרת השיער בישראל הוא שוק תחרותי. בעזרת השוואת מחירים פשוטה תוכלו לקבל טיפולי לייזר במתכונת של 1+1. מבצע של לייזר בבית השחי עם לייזר במפשעות חינם מומלץ.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער03/08/131307 צפיות
לכולנו, גברים וגם נשים, צומח שיער בבית השחי. שיער זה מפריע לפעילות גופנית, מעודד הזעה וריח מסריח. זה פשוט לא נעים ולא אסתטי. נשים רבות בוחרות לעבור הסרת שיער בלייזר כדי להוריד את השיער לחלוטין, או לפחות לדלל אותו. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בכמות הגברים שפונים אל הסרת שיער בלייזר. הגבר המודרני מודע למראה החיצוני שלו ומשקיע בו לא מעט משאבים.

מאת: דנה כותבתקורסים וסדנאות27/01/131069 צפיות
יש בתי ספר בהם אפשר ללמוד איך להיות ברמן. קורס ברמנים נותן לבוגרים שלו יתרון משמעותי אל מול מועמדים שמנסים להשתלב בתחום בלי הכשרה מקצועית. לפני שאתה בוחר קורס מקצועי חשוב לוודא שיש להם תכנית השמה בעבודה. הטובים ביותר מציעים לך ליווי עד שתתקבל לעבודה.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער02/01/131320 צפיות
יש לי הצלחה גדולה עם לייזרים! כבר עשיתי טיפולים בבית השחי, במפשעה ובאזור הפנים. הלייזר נפלא בעבור אזורים מאוד ספציפיים אך לא בכל אזור אפשר לעשות לייזר. ההוצאות שלי על סכיני גילוח נשים ושאר תשלומים לקוסמטיקאית הצטמצמו פלאים ואני ממליצה בחום לכולם על מכוני הלייזר המקצועיים.

מאת: דנה כותבתזוגיות ואהבה10/12/121308 צפיות
המאמר הזה יכול לשפר את החיים שלך ולהעניק לך כישורים מדהימים. אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוי הוא לבנות בסיס איתן של ביטחון עצמי וליהנות מהתהליך. אחרי הכל, המטרה של פיתוי היא להפוך אותך לאטרקטיבי יותר בכדי שתוכל ליהנות עם הבחורה שאתה רוצה כל כך. אני ממליץ לא להתעצל ולקרוא מדריכים שמסבירים איך להתחיל עם בחורות. המאמרים האלה יעזרו לך ליצור חיים טובים יותר, משמעותיים יותר ובעיקר הרבה יותר אטרקטיביים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210857 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: דנה כותבתפסיכומטרי04/12/121314 צפיות
השינויים האחרונים שעשו במבחן הביאו למהפכה בכל המכונים. כל הספרים והסימולציות שכבר היו להם הפכו ביום אחד ללא רלוונטיות. בתי ספר לפסיכומטרי מתבקשים להרכיב מחדש את כל מערך ההכנה של התלמידים למבחן ומהר.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152547 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151896 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151934 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151865 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica