חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת הסרת שיער: אלקטרוליזה מול הסרת שיער בלייזר

מאת: דנה כותבתהסרת שיער15/09/20131173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אלקטרוליזה היא השיטה היחידה בה השיער מוסר לצמיתות באחריות. אחוזי ההצלחה שלה גבוהים מאלו של הסרת שיער בלייזר. אלקטרוליזה מתמקדת בשערה אחת בכל פעם. זהו תהליך מייגע, מה שהופך אותו אידיאלי רק אזורים קטנים כמו הגבות, השפה העליונה והסנטר. אם יש לך מספר שיערות כהות בודדות ששבות וצומחות על הסנטר או על הצוואר, אלקטרוליזה היא הפתרון המתאים.

איך זה עובד?

טיפולי אלקטרוליזה כדאי לבצע רק באמצעות מטפלים מורשים ומנוסים. על המטפל המורשה להחזיק ברישיון ולעשות שימוש במחט סטרילית לכל זקיק שיער. זרם חשמלי ברמה נמוכה אשר מוזרם אל המקום הורג את הזקיק. התהליך כרוך בכאב. הסרת השיער באלקטרוליזה כואבת יותר בהשוואה לטיפול לייזר. פרט לכך, נציין גם כי יש צורך במספר טיפולים בכדי להשלים את הטיפול ולהסיר את השיער לצמיתות.

הסרת שיער בלייזר

כמו רוב הנשים, גם אני עוסקת באופן כפייתי בהסרת שיער מיותר מהגוף החל מגיל 14. כבר ניסיתי הכול : גילוח נשים, שעווה, מכשירי מריטה, עיסות סוכר וקרם להסרת שיער. רק הסרת שיער בלייזר סוף סוף הביאה לי הקלה.  אני מצאתי שמכשיר הלייזר הוא אופציה מצוינת. הוא מהיר, יעיל וכמעט נטול כאבים. החיסרון היחיד בא לידי ביטוי במחיר. אך כאשר בוחנים עלויות של הסרת שיער בשיטות אחרות בטווח הארוך, מגלים שהלייזר נכון מבחינה כלכלית.

אני הייתי הראשונה מבין כל החברות שעשתה לייזר במפשעה ובבית השחי. התוצאות נהדרות. מאז חברים וחברות שואלים אותי איך למצוא מרפאת לייזר ומתי כדאי להתחיל את הטיפול. הניסיון עזר לי לצבור יידע בנושא. אני שמחה לעזור להם לקבל את ההחלטה הנכונה וליהנות גם כן מגוף נטול שיער מיותר.

1. הסרת שיער בלייזר כדאי לבצע רק במכון מורשה אשר נמצא בפיקוח רופא. המכשירים דורשים הכשרה מקצועית, הפעלה לא נכונה תרגום לכם לכוויות ונזקים. את הטיפול הראשון כדאי להתחיל באזור קטן כמו מפשעה או בית שחי. רק לאחר שתבחנו את תגובת הגוף ואת התוצאות, תוכלו להמשיך הלאה ולרכוש חבילות טיפול לאזורים כמו רגליים או ידיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : דנה כותבת

אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן לצורכי קידום אתרים ותוכן איכותי לאתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה כותבת

מאת: דנה כותבתהסרת שיער03/08/131306 צפיות
לכולנו, גברים וגם נשים, צומח שיער בבית השחי. שיער זה מפריע לפעילות גופנית, מעודד הזעה וריח מסריח. זה פשוט לא נעים ולא אסתטי. נשים רבות בוחרות לעבור הסרת שיער בלייזר כדי להוריד את השיער לחלוטין, או לפחות לדלל אותו. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בכמות הגברים שפונים אל הסרת שיער בלייזר. הגבר המודרני מודע למראה החיצוני שלו ומשקיע בו לא מעט משאבים.

מאת: דנה כותבתקורסים וסדנאות27/01/131067 צפיות
יש בתי ספר בהם אפשר ללמוד איך להיות ברמן. קורס ברמנים נותן לבוגרים שלו יתרון משמעותי אל מול מועמדים שמנסים להשתלב בתחום בלי הכשרה מקצועית. לפני שאתה בוחר קורס מקצועי חשוב לוודא שיש להם תכנית השמה בעבודה. הטובים ביותר מציעים לך ליווי עד שתתקבל לעבודה.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער02/01/131319 צפיות
יש לי הצלחה גדולה עם לייזרים! כבר עשיתי טיפולים בבית השחי, במפשעה ובאזור הפנים. הלייזר נפלא בעבור אזורים מאוד ספציפיים אך לא בכל אזור אפשר לעשות לייזר. ההוצאות שלי על סכיני גילוח נשים ושאר תשלומים לקוסמטיקאית הצטמצמו פלאים ואני ממליצה בחום לכולם על מכוני הלייזר המקצועיים.

מאת: דנה כותבתזוגיות ואהבה10/12/121307 צפיות
המאמר הזה יכול לשפר את החיים שלך ולהעניק לך כישורים מדהימים. אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוי הוא לבנות בסיס איתן של ביטחון עצמי וליהנות מהתהליך. אחרי הכל, המטרה של פיתוי היא להפוך אותך לאטרקטיבי יותר בכדי שתוכל ליהנות עם הבחורה שאתה רוצה כל כך. אני ממליץ לא להתעצל ולקרוא מדריכים שמסבירים איך להתחיל עם בחורות. המאמרים האלה יעזרו לך ליצור חיים טובים יותר, משמעותיים יותר ובעיקר הרבה יותר אטרקטיביים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210851 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: דנה כותבתפסיכומטרי04/12/121312 צפיות
השינויים האחרונים שעשו במבחן הביאו למהפכה בכל המכונים. כל הספרים והסימולציות שכבר היו להם הפכו ביום אחד ללא רלוונטיות. בתי ספר לפסיכומטרי מתבקשים להרכיב מחדש את כל מערך ההכנה של התלמידים למבחן ומהר.

מאת: דנה כותבתלימודי תעודה ומקצוע04/12/12990 צפיות
אם הגעתם למסקנה שאתם מתאימים להיות ברמנים ורוצים לעשות קורס ברמנים מצפה לכם תקופה מאוד יפה. קורס לברמנים הוא החוויה הלימודית הטובה ביותר שתגלו בחיים. לא קיים קורס הכשרה מקצועית שנהנים בו יותר.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818358 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184311 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142337 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144014 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica