חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך שרברב?

מאת: דליה כץבתים משותפים18/03/2012898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין חשיבות לעונה, אם זה יום חם או קר, אי אפשר למצוא פינוק טוב יותר ממקלחת נעימה. יש ימים במהלכם שאנחנו מחכים בקוצר רוח לעשות אמבטיה, ואז הדבר הכי נורא למצוא זה מים קרים כמו קרח.

הדוד נדפק? צינור סדוק? יש סדקים בגוף החימום? מה עושים? הזמינו איש מקצוע ותעשו אמבטיה כבר היום! ביקור של אינסטלטור בראשון לציון זה הדבר היחיד המפריד בינך לבין אושר מוחלט ושקט נפשי.

איזה דברים אפשר להציע בכל הקשור להחלפת צנרת?

- לפני שתזמינו פותח סתימות, הכרחי לוודא שיש לאיש השירות את כל הרשיונות הדרושים לאדם במקצועו. כמו בכל פעם אחרת, מומלץ למצוא איש שירות בעזרת המלצה של חבר טוב או קרוב משפחה אמין.

- אם קניתם את דוד השמש שלכם לפני עד 5 שנים, תשמחו לדעת שהוא עדיין תחת אחריות יצרן. מצאו את חשבונית הקנייה וקראו לתיקון מטעם החברה בחינם.

- חשבונות מים גבוהים הם סימן שייתכן ויש נזילה סמויה, גם אם התקרה, הקירות והרצפה נראים יבשים לחלוטין.

- כדי למנוע תקלות בדודי שמש מאוד משתלם להתקין במערכת הראשית מסנן אבנית, וכתחזוקה, לבצע שטיפה פנימית פעם בשנתיים-שלוש לכל הפחות.

- השוק מוצף בטכנאים רבים, לכולם ידע באמנות האינסטלציה, אבל רק חלקם הם אינסטלטורים. במידה ואתם יכולים לשכור טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור, מה טוב! וזאת מכיוון שהוא הוסמך לעזור לכם בכל בעיה, גם בכזו שהתרחבו למערכות צנרת נוספות.

השיגו כמה שיותר פרטים, שאלו כל מה שעולה לראשכם ותוכלו לחזור במהרה להתקלח במים חמים!

אז אם אתם צרכים איש שירות, כדאי להשוות מחירים בין כמה שרברבים וקראו המלצות על שרברב טוב, כמה דקות של עבודה ותוכלו לדעת שמצאתם את איש המקצוע הנכון, קריאה נעימה!.

 



תגיות המאמר: שרברב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה כץ

מאת: דליה כץחתונות27/03/12976 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא האם ללכת על קייטרינג כשר, במקרה הזה מה שהכי משפיע זה האורחים שלכם. במקרה שרוב

מאת: דליה כץניקיון27/03/12944 צפיות
לא כדאי להסתפק בהצעת מחיר לניקיון והברקת הבית אשר ניתנה טלפונית. הקפידו לדרוש מאיש המקצוע לבוא, לראות, וגם שייתן

מאת: דליה כץנישואין27/03/121114 צפיות
אולם דעו שאם אתם לא שבעי רצון מהקשר הזוגי שלכם, אינ נקיטת צעדים לשיפור מצבכם יכול להווצר מצב בו הקשר יגווע עד כי לא יישאר

מאת: דליה כץפסיכומטרי27/03/121084 צפיות
בהווה מי שרק רוצה יכול להכנס לקורס המתאים וללמוד את כל התחום

מאת: דליה כץשיפוצים27/03/121015 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים ובאתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יקל עליכם להתמקד על החומרים הקיימים

מאת: דליה כץלימודי שפות26/03/121017 צפיות
ואלה רק כמה מיתרונות לימוד השפה האנגלית, אשר כוללים גם את האפשרות לטייל במדינות

מאת: דליה כץבריאות העין26/03/12977 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על הקטנת חזה בטרם שעושים קצת דיאטה מכיוון ש החזה מאבד מניפחו בזמן הדיאטה

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222339 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222949 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223109 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222945 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222974 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211273 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica