חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גם אתם מעוניינים לשקם את היחסים?

מאת: דליה כץנישואין27/03/20121118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכת זוגיות טובה היא עמוד התווך לחיי אושר. במקרה שמרגישים שהיחסים מתערערים חשוב ביותר להתאמץ לטפל במה שמטריד לפני שבוחרים להיפרד.

אינספור זוגות מנסים לברר מהן הדרכים האפשריות לשמירה על האהבה? האם הכל נגמר, או אולי עוד יש אופציה לצקת תוכן חדש לתוך היחסים אשר התערערו? טיפול זוגיות ייתן לכם מסגרת טובה ומעודדת לאיתור ולפתרון הבעיות ביחסים. אימון או ייעוץ זוגי מסוגל להציע לבני הזוג כלים אשר יסייעו בהתמודדות קשיים במערכת היחסים הזוגית.

אינספור סיבות עשויות לגרום סדקים בחיי הזוגיות, החל מבגידה ועד מעשים אלימים. אך פרידה אינה הפתרון היחיד. לפני שבוחרים להיפרד, תמיד עוד אפשר לנסות לפנות למטפל המסוגל לסייע ולהחזיר את הקשר הזוגי לדרך המלך.

זוגות רבים בוחרים ללכת על צעד אחר לדוגמה פנייה לחוקר פרטי פתרון בעייתי אבל לפעמים זה יכול להיות טוב. פנייה לכיוון של חברת חקירות צריך להיות הפתרון האחרון עבורכם ויש לשקול דרכים אחרות לפני שתעשו את הצעד הזה.

חשוב לזכור שייעוץ זוגי הוא לא פיתרון של קסם וזה לא אומר שכל בעיה בחיי הזוגיות תיפתר בהכרח במסגרת הטיפולית. הכוונה בטיפול זוגי הוא בהנחייה של איש מקצוע, שמכוונת לגשר על פערים. ותחת כל סיטואיציה שלא תהיה הטיפול אינו יכול להציע פתרון לזוגות שפשוט אינם מתאימים האחד לשני, דבר המתגלה פעמים רבות אחרי שמקיימים קשר זוגי של שנים.

אולם דעו שאם אתם לא שבעי רצון מהקשר הזוגי שלכם, אינ נקיטת צעדים לשיפור מצבכם יכול להווצר מצב בו הקשר יגווע עד כי לא יישאר מה לשקם, מצב שבו יעילות הטיפול היא אפסית. אך אם תחליטו להיפרד במהלך הטיפול, יעוץ זוגי עשוי לתת לכם את הכלים לעשות זאת בצורה הבריאה ביותר, ובסופו של דבר גם מזה עשוי לצמוח משהו חיובי.

אם אתם רוצים מדריכים על חוקרים פרטיים חזרו אלינו בהקדם ובדקו מאמרים על יחסים וזוגיות או היכנסו לאתר שלנו וקראו מידע רב, טיפים והמלצות ועוד.

 



תגיות המאמר: חברת חקירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה כץ

מאת: דליה כץחתונות27/03/12981 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא האם ללכת על קייטרינג כשר, במקרה הזה מה שהכי משפיע זה האורחים שלכם. במקרה שרוב

מאת: דליה כץניקיון27/03/12948 צפיות
לא כדאי להסתפק בהצעת מחיר לניקיון והברקת הבית אשר ניתנה טלפונית. הקפידו לדרוש מאיש המקצוע לבוא, לראות, וגם שייתן

מאת: דליה כץפסיכומטרי27/03/121088 צפיות
בהווה מי שרק רוצה יכול להכנס לקורס המתאים וללמוד את כל התחום

מאת: דליה כץשיפוצים27/03/121020 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים ובאתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יקל עליכם להתמקד על החומרים הקיימים

מאת: דליה כץלימודי שפות26/03/121023 צפיות
ואלה רק כמה מיתרונות לימוד השפה האנגלית, אשר כוללים גם את האפשרות לטייל במדינות

מאת: דליה כץבריאות העין26/03/12979 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על הקטנת חזה בטרם שעושים קצת דיאטה מכיוון ש החזה מאבד מניפחו בזמן הדיאטה

מאת: דליה כץקורסים וסדנאות26/03/12909 צפיות
מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול לפני לימודי התואר אבל זה אפשרי

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201604 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172037 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152397 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152405 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152060 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141914 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica