חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעשות ניתוח עפעפיים?

מאת: דליה כץבריאות העין26/03/2012975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם שואפים להראות חתיכים, לא קיימת הרגשה נעימה מאיזה תסרוקת נהדרת או מ בגד חדש שנראה ממה טוב עלינו ומראים את הגיזרה (או אולי יותר נכון מטשטש את החלקים הבעייתיים), רק ש בהמון מקרים הזמן והגנים משנים את הגוף, וכאן בדיוק נכנסת הרפואה הפלסטית אשר מציעה לנו מגוון אפשרויות לשדרוג כל חלק בגוף ואתו גם את הביטחון העצמי וכל זאת בלי הצורך לעשות חור בכיס שלנו.

מה אתם חייבים לדעת כשרוצים שמעוניינים לעשות ניתוח עפעפיים? וממה יש לדאוג קבלו כמה עצות שימושיות שיאפשרו לכם לקבל את כל העצות.

כדאי לבקש לראות את הניסיון של הרופא שמטפל בכם, באופן זה יהיה אפשרי להתרשם מהתוצאות וגם מ נסיונו וגם לראות ניתוחים קוסמטיים שהוא עשה בעבר.

אל תנסו לבקר את תוצאת הניתוח הפלסטי ישר לאחר הורדת התחבושת, חשוב מאד לשמור על סבלנות תוך שבועיים-שלושה תרד הנפיחות והאף יקבל צורה נהדרת .

תיקון אף- בשבוע הראשון אחרי ביצוע הניתוח מומלץ ביותר להגביה את הראש מעט בזמן ש הולכים לישון זאת בכדי להוריד משמעותית הנפיחות ובשביל שלא תסבלו מ הצטברות נוזלים באזור של האף.

להוריד משקפיים- במקרה שאתם מסתייעים ב עדשות או משקפיים מומלץ מאוד לקנות עדשות ראיה כי בסיומו של הניתוח אי אפשר להיעזר במשקפיים לתקופת זמן של בערך חודש.

ניתוח חזה- חשוב מאוד שלא ללכת על הקטנת חזה בטרם שעושים קצת דיאטה מכיוון ש החזה מאבד מניפחו בזמן הדיאטה וצורתו גם משתנה לכן מומלץ קודם כל לעשות דיאטה ורק אז לעבור את ניתוח ההקטנה.

מרפאות רבות מספקים לכם הדמיה טכנולוגית תבקשו מהמנתח שיאפשר לכם לראות איך את צפויה להיראות בסיומו של התהליך ולאחר כמה שבועות, ככה תרגישי בטוחה כי בחרת את המידות והצורה הרצויות.

צריכים עוד המלצות על צניחת עפעפיים? הכנסו לפורטל שלנו ותוכלו למצוא את כל הפרטים הכי חשובים.

 



תגיות המאמר: לעשות ניתוח עפעפיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה כץ

מאת: דליה כץחתונות27/03/12976 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא האם ללכת על קייטרינג כשר, במקרה הזה מה שהכי משפיע זה האורחים שלכם. במקרה שרוב

מאת: דליה כץניקיון27/03/12943 צפיות
לא כדאי להסתפק בהצעת מחיר לניקיון והברקת הבית אשר ניתנה טלפונית. הקפידו לדרוש מאיש המקצוע לבוא, לראות, וגם שייתן

מאת: דליה כץנישואין27/03/121114 צפיות
אולם דעו שאם אתם לא שבעי רצון מהקשר הזוגי שלכם, אינ נקיטת צעדים לשיפור מצבכם יכול להווצר מצב בו הקשר יגווע עד כי לא יישאר

מאת: דליה כץפסיכומטרי27/03/121084 צפיות
בהווה מי שרק רוצה יכול להכנס לקורס המתאים וללמוד את כל התחום

מאת: דליה כץשיפוצים27/03/121015 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים ובאתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יקל עליכם להתמקד על החומרים הקיימים

מאת: דליה כץלימודי שפות26/03/121017 צפיות
ואלה רק כמה מיתרונות לימוד השפה האנגלית, אשר כוללים גם את האפשרות לטייל במדינות

מאת: דליה כץקורסים וסדנאות26/03/12905 צפיות
מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול לפני לימודי התואר אבל זה אפשרי

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181427 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161679 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162539 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151710 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151665 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152587 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151823 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica