חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפון 4 מול סמסונג גלקסי S2 – מי מנצח?

מאת: פרוגיימרצרכנות וקניות20/03/20121705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב הטלפונים הסלולריים הנמכרים כיום, בעולם ובישראל, הם סמארטפונים (טלפונים חכמים). מדובר בטלפונים מתקדמים ומשוכללים, הכוללים מעבד חזק, מהסוג שהותקן לפני שנים אחדות רק במחשבים אישיים. מבין כל הסמארטפונים, המכשירים הנמכרים ביותר בישראל כיום הם אייפון 4 ומכשיר סמסונג גלקסי S2.

אם אתם שוקלים לקנות אחד מהם ודאי אתם מתחבטים בסוגיה במי מהם כדאי לכם לבחור?
במאמר זה ננסה לענות על השאלה הזו.

אייפון 4 מול סמסונג גלקסי S2

כאשר משווים אייפון 4 אל מול סמסונג גלקסי S2, ההבדל הבולט ביותר טמון במערכת ההפעלה שלהם. מערכת ההפעלה של אייפון 4 היא מסוג IOS של אפל ואילו זו של סמסונג גלקסי S2 היא מסוג אנדרואיד. אנדרואיד היא מערכת הפעלה שפותחה על ידי גוגל והיא מותקנת במרבית הסמארטפונים הנמכרים בעולם כיום. מערכת ההפעלה מסוג  IOS פותחה על ידי אפל עבור מכשירי האייפון והיא משמשת רק מכשירי אפל אייפון. שתי מערכות ההפעלה הללו הן מעולות: יציבות, קלות לשימוש וניתן למצוא ברשת אלפי אפליקציות (יישומים) המיועדים עבורן.

סמסונג גלקסי S2  הוא סמארטפון אנדרואיד חזק ומתוחכם. המעבד שלו הוא כפול ליבה ועובד במהירות של 1.2 ג'יגה הרץ. זהו סמארטפון אנדרואיד הכולל את מערכת האנדרואיד בגרסה 2.3.3 ומצלמה מתקדמת של 8 מגה פיקסל. לעומתו, אייפון 4 מונע על ידי מעבד חד-ליבה הפועל במהירות של ג'יגה הרץ אחד. מערכת ההפעלה היא IOS4 והמצלמה- באיכות 5 מגה פיקסל. בשני הטלפונים הללו תצוגת המסך היא מדהימה, חדה ועשירה בפרטים. סמסונג גלקסי S2  משתמש במסך בטכנולוגית Super Amoled plus ואילו אייפון 4 משתמש במסך מסוג רטינה.

מראה ומפרט טכני אינם מספיקים בשביל להחליט

שני הסמאטרפונים הללו מעולים ומעוצבים היטב ובהסתמך על מפרט טכני בלבד, לא ניתן להגיע למסקנה חד משמעית במי מהם לבחור. למעשה, הבחירה בין השניים היא יותר מאשר השוואה בין שני התקני חומרה. היא מייצגת השקפת עולם. סמסונג גלקסי S2 הוא ללא ספק מכשיר סמארטפון אנדרואיד אולטימטיבי, הקוסם במיוחד לחובבי אנדרואיד, אבל כל חסידי חברת אפל (ויש מיליונים רבים כאלה) לא יהססו לבחור במכשיר אייפון 4 כטלפון האישי שלהם. זאת משום שהם יהיו גאים לשאת בכיסם את כל מה שחברת אפל מסמלת בעיני מעריציה: חדשנות, עיצוב מוקפד, נוחות הפעלה, תחכום ואלגנטיות.

סוגיית העברית במכשיר וההשפעה על השיקול אם לקנות בארץ או בחו"ל

אם קניתם מכשיר מסוג סמסונג גלקסי S2 אצל אחד המפעילים הסלולריים, תקבלו מכשיר התומך בעברית. מאידך, אם הזמנתם מכשיר כזה מחו"ל או רכשתם אותו בארץ מחנות פרטית, תצטרכו לבצע התקנת עברית באנדרואיד. כדי לעשות זאת, מומלץ לפנות אל נותן שירות מקצועי, כמו חנות או מעבדה המבצעת תיקון סמארט פון. למרות שניתן למצוא ברשת מדריכים המפרטים כיצד לבצע התקנת עברית באנדרואיד באופן עצמאי, לא מומלץ שתעשו זאת אם אינכם מכירים את מערכת ההפעלה על בוריה.

כדי לאתר איש מקצוע עבור התקנת עברית באנדרואיד, שאלו מכרים או חברים אם הם מכירים איש מקצוע כזה. לחילופין, חפשו באינטרנט כתבות העוסקות במכשירי סמסונג גלקסי S2 או אייפון 4 והציבו שאלה באחד מהטוקבקים שבתחתית הכתבה. אם גם כך לא הצלחתם לאתר מומחה, חפשו בגוגל ביטויים כמו התקנת עברית באנדרואיד ועיינו באתרים העולים בתוצאות החיפוש. איתרתם מעבדה באזור מגוריכם המבצעת התקנת עברית באנדרואיד? צלצלו ושאלו מהו מחיר ההתקנה, כדי להשוות מחירים. אל תשכחו לציין את שם המכשיר שלכם- סמסונג גלקסי S2- ואת סוג מערכת ההפעלה: אנדרואיד 2.3.3, כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרוגיימר - חנות לרכישת ציוד ומעבדה מתקדמת לתיקונים, שדרוגים והרחבות למכשירים סלולאריים חכמים. במעבדה ניתן לבצע התקנת עברית לאנדרואיד ממש במקום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרוגיימר

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231900 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20844 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184432 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164610 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154332 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica