חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלת כלה - מה חשוב לדעת?

מאת: מורן חסיד חתונות24/03/20121042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השלב הראשוני הוא לחשוב עם עצמך מהו סגנון השמלה שאת רוצה ביום חתונתך. האם היית רוצה שמלה רחבה? או שמא שמלה קלאסית בלי נפח? האם השמלה תהיה ארוכה או מקוצרת ולא תהיה עד הרצפה? מהו הצבע של השמלה? לבן או בז'? או אפילו ורוד?

שאלות אלה נועדו על מנת לכוון אותך בצורה הטובה ביותר לבחור את השמלה המתאימה לך. בכל עבודה\ספר שכותבים יש צורך בתוכן עניינים בשביל שמטרתו לכוון את הקורא לתוכן עצמו. כך מהוות שאלות אלה, ככל שתדעי לענות עליהן כך הדרך בחיפוש השמלה יהיה קל יותר.

ישנם מקומות רבים של סלוני כלות אז מאיפה להתחיל?

* בחירת סלון כלות המקורב לאזור מגורייך. הסיבה היא שתצטרכי להגיע מספר פעמים לסלון, לשם מדידה או לייעוץ, ולכן חשוב שהגעה לא תקשה עלייך. המטרה היא שיהיה לך הכי קל לארגן את יום חתונתך, וככל שהמקום יהיה מקורב יותר לאזור מגורייך כך יהיה קל יותר.

* בחירת סלון עם רמת שירות גבוהה. שירות איכותי מאוד חשוב בתהליך בחירת השמלה והתאמתה לגופיך (חשוב לציין ששירות גבוה חשוב לכל בחירת הספקים ולא רק כאן). השירות צריך להתבסס על יחס אישי ונעים. חשוב לעדכן את המעצבת בכל הדברים החשובים לך וככה היא תוכל להתאים את השמלה לדרישותייך.

זהו תהליך של שיתוף תחושות ורגשות ולכן חשוב שהמעצבת תיתן הרגשה טובה ונעימה לכל דרישותייך.

* בחירת שמלה על פי אינטואיציה ותחושה, תחושת נוחות חשובה בבחירת שמלת כלה, ועלייך להרגיש בנוח עם השמלה שתבחרי. זכרי שהשמלה מונחת עליך יום שלם, החל מצילומים ועד סוף הערב.

ערב החתונה הוא הערב שאת מקבלת את מלוא תשומת הלב מאנשים ולכן חשוב שתהיי שלמה עם השמלה שעלייך. אם את מרגישה לא בנוח עם השמלות שאת מודדות אל תבחרי בשמלה שאינה נוחה לך וחפשי את השמלה שאיתה מרגיש לך טוב.

*קנייה\השכרה – סלונים שונים מאפשרים אופציה של קנייה, וישנן כלות שבוחרות לקנות אך בהמשך השמלה איננה מואילה לך, אלא אם כן תבחרי לתרום אותה ואז זה מתקבל בברכה. האופציה של מכירת השמלה לאחר החתונה קשה למימוש, כי קשה להרוויח עליה בצורה כזו שתהיי מרוצה מהמכירה.

כמעט לכל אחת ישנה פנטזיה של איך תראה שמלתה ביום החתונה, ואני יודעת שאפשר לממש פנטזיה זו. שמלת חתונתי נבחרה על פי הדברים שהיו לי חשובים, תחרה בחלק העליון, בחרתי שמלה קלאסית נשפכת והלכתי על הצבע הבז' כי הרגשתי שהוא מחמיא לי יותר על פני הצבע הלבן. ידעתי מה יהיה סגנון השמלה ואיך היא תהיה תפורה, בעבר למדתי עיצוב ותפירה, כך שידעתי איך אני רוצה שהיא תהיה תפורה.

השמלה הייתה מושלמת, בדיוק כמו שרציתי, זה המקום להגיד שלא תפרתי שמלה חדשה אלא לקחתי שמלה קיימת ועשיתי בה שינויים של תפירה יחד עם התופרת המדהימה שלי.

השלב הראשוני בחיפוש השמלה היה לענות לעצמי על השאלות שהצגתי בתחילת הכתבה, כי ברגע שידעתי את התשובות להן ידעתי מהי נקודת הפתיחה. אומנם למדתי עיצוב ותפירה אך ידיעת התשובות מקלה מאוד ומכוונת לבחירת שמלה ככזו המתאימה לאופי ולרצונות שלך.

השמלה הייתה בדיוק מה שרציתי, הרגשתי איתה מעולה ביום חתונתי החל מהבוקר ועד סוף האירוע. הכל היה מיוחד, כמו שחלמתי ורציתי.

כלה יקרה,

שיהיה לך הרבה מזל טוב,

מורן חסיד

להמלצות נוספות בארגון החתונה לחצי כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן חסיד

מאת: מורן חסיד חתונות14/04/12891 צפיות
במאמר זה מוצגים טיפים חשובים בבחירת תקליטן לחתונה. כתיבת מאמר זה נעשה בעקבות ניסיון אישי מארגון חתונתי וכן מניסיון מקצועי שצברתי. החשוב בכל בתקליטן הוא שהינו אוהב מוזיקה כך שהסביבה מצליחה להרגיש את האהבה שלו לתחום המוזיקה. המאמר כתוב בצורה ברורה ועם דגש לנקודות החשובות בבחירת התקליטן. בהצלחה.

מאת: מורן חסיד חתונות22/03/12897 צפיות
במאמר של בחירת הצלם ינתנו טיפים לבחירה של צלם ויוצגו הנקודות החשובות בתהליך של סגירת צלם. המטרה היא להחליט בצורה נכונה על צלם לחתונתכם, כך שתהיו מרוצים מערב החתונה וגם בהמשך. המאמר מוצג בתתי כותרות, כך שהמאמר ברור ומובן לקריאה וליישום בתהליך בחירת הצלם. נקודה חשובה בבחירת הצלם היא לבחור את הצוות שייתן לכם הרגשה טובה, כי הצוות מלווה אתכם מבוקר החתונה עד הערב, וגם לאחר מכן עד למסירת התמונות וסרט הוידיאו.

מאת: מורן חסיד אירועים וחתונות – כללי22/03/12957 צפיות
במאמר הנוכחי מוצגים הנקודות החשובות לעיצוב חתונה. המאמר כתוב בצורה מסודרת מלווה בתתי כותרות שהמטרה לתת עצות וטיפים לבחירת עיצוב: מה חשוב לדעת בשביל עיצוב אירוע? איך לבחור עיצוב חתונה שמתאים לאירוע שלך? לכל חתונה יש אופי אחר ולכן חשוב להתאים את העיצוב לאופי החתונה. כמו כן, חשוב שהעיצוב יהיה מתאים לאופי מארגני החתונה, ושיתחברו לעיצוב האירוע. עיצוב חתונה הוא יצירה ולכן על המארגנים להתחבר לעשייה של המעצב ולאדם שבו.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181376 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181511 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica