חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת תקליטן לחתונה

מאת: מורן חסיד חתונות14/04/2012886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

בחירת תקליטן

דיג'י הוא האחראי על הרחבה ולעורר שמחה בין האורחים באמצעות המוזיקה. כמובן שהחתן והכלה חייבים לעזור לו כי לבד הוא לא יצליח, חשוב השיתוף פעולה בין התקליטן לבין המארגנים של האירוע וקהל האורחים.

מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת את הזיכרון בקושי

 

                                                                                                - תומאס ביצ'הם

 

 הנקודות העיקריות שעל פיהם תבחרו דיג'י הם:

1. חשוב שיהיה חיבור אל התקליטן, להרגיש שהוא אוהב את העשייה שלו ומשדר את האהבה למוזיקה. פרט זה חשוב כי מוזיקה נוצרת מאהבה, מי שלא אוהב מוזיקה לא יכול ליצור אחת כזו. תקליטנים טובים אוהבים ליצור מוזיקה והם עושים זאת מדי ערב ויש בהם שמחה שקל לסביבה לזהות אותה.  

 

2.  הקשבה למוזיקה של התקליטן באמצעות קליפים באינטרנט או על ידי קליפים שהתקליטן מפנה אתכם אליהם. באמצעות ההקשבה תוכלו להתרשם מאופי המוזיקה ולהבין האם זהו הסגנון שלכם, כמו כן, גם תוכלו לראות בקליפים איך הקהל מגיב למוזיקה שהדיג'י יוצר.

 

3.  סיכום מחיר ייעשה לאחר שני השלבים הקודמים, לאחר שהבנתם שאתם מתחברים אל האדם ואל המוזיקה שהוא יוצר. תחשבו על התקציב שהייתם רוצים להוציא על תקליטן, ותראו האם המחיר שהוא מציע לכם קרוב לתקציב שלכם. בנקודה זו אתם יכולים לשתף אותו בתקציב שחשבתם ותגיעו יחד לפשרה של המחיר.

 

4.  שיתוף פעולה מלא בין התקליטן למנהל האירוע, חשוב שיהיה תיאום מלא. החל מקבלת הפנים עד לרגע החופה, מתי נכנסים לחופה, מתי נכנסים הזוג לריקוד הסלואו, אם הם בכלל   

רוקדים ריקוד או ישר נכנסים לרחבה, כל הדברים האלה צריכים להיעשות בתיאום מלא בין התקליטן למנהל האירוע.

5.  פגישה הכנה נעשית לאחר שהחלטתם על התקליטן. בפגישה זו מסכמים את כל הפרטים הקשורים לתחום המוזיקה.

א.               מסכמים שעה שבה התקליטן יהיה נוכח באולם בערב החתונה, תוודאו שהוא מגיע מספיק זמן לפני על מנת להתארגן.

ב.                במידה ואין תאורה באולם, צריך לברר ולסגור עם התקליטן שהוא יהיה אחראי על תאורה, צריך לשים לב למחיר הסופי שיכלול  את כל מה שצריך לגבי תאורה והגברה באולם.

ג.                 להקה לקבלת פנים, מי שמעוניין לקחת להקה שתנגן בקבלת פנים צריך לדאוג שיהיה תיאום בין הלהקה לתקליטן. דאגו שהם ידברו ביניהם על מנת שיסגרו פרטים שיכול להיות שאתם לא חשבתם עליהם.

ד.                בחירת שיר חופה, במידה ולקחתם תקליטן וגם להקה לקבלת פנים, תחליטו מי מהשניים ילווה אתכם לשיר החופה. עם קבלת ההחלטה דאגו לעדכן את התקליטן ואת הלהקה כדי שיהיה תיאום ביניהם.

ה.               במידה ובחרתם שהתקליטן ישמיע את שיר ליווי החופה, תוכלו להיעזר בו ולבחור יחד עמו את השיר. לתקליטן יש מאגר מסודר של שירים, ולכן הוא יכול להביא לכם רעיונות לשירים יפים שאולי אתם לא חשבתם עליהם.

ו.                 בחירת שיר לשבירת כוס, הבחירה נעשית על ידכם וגם כאן תוכלו להיעזר בתקליטן על מנת לבחור שיר מתוך מאגר השירים.

ז.                 החלק המסכם של הפגישה יסתיים בהכנה של התקליטן לאופי המוזיקה שאתם מעוניינים. האם אתם רוצים שילוב של סגנונות מוזיקה? איזה סוג מוזיקה הייתם רוצים שיתנגן יותר? מזרחית, שנות ה80, היפ הופ וכדומה. אם אתם רוצים שילוב של הכל, תאמרו לו שינגן את כל סוגי המוזיקה ולא יהיה סוג מסוים שיתנגן יותר.

 

6.  כל הפרטים שסיכמתם שיהיו כתובים, החל מפרטים טכניים עד למחיר הכולל את מחיר המקדמה וכ"ו. באופן כללי, כדאי שכל הדברים יהיו כתובים בעבודה עם כל ספק, שיהיה הסכם מסודר שסוגר לכם את הפינה של הדאגות ואתם יודעים למה התחייבתם ולמה התחייבו כלפיכם.

 

אני מזמינה אתכם לפנות אליי בכל שאלה שתתעורר.

בהצלחה,

מורן חסיד.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן חסיד

מאת: מורן חסיד חתונות24/03/121036 צפיות
במאמר הנוכחי מוצגים הנקודות החשובות לעיצוב אירוע. המאמר כתוב בצורה מסודרת מלווה בתתי כותרות שהמטרה לתת עצות וטיפים לבחירת עיצוב: מה חשוב לדעת בשביל עיצוב אירוע? איך לבחור עיצוב אירוע שמתאים לאירוע שלך? לכל אירוע יש אופי אחר ולכן חשוב להתאים את העיצוב לאופי האירוע. כמו כן, חשוב שהעיצוב יהיה מתאים לאופי מארגני האירוע, ושיתחברו לעיצוב האירוע. עיצוב אירוע הוא יצירה ולכן על המארגנים להתחבר לעשייה של המעצב ולאדם שבו.

מאת: מורן חסיד חתונות22/03/12893 צפיות
במאמר של בחירת הצלם ינתנו טיפים לבחירה של צלם ויוצגו הנקודות החשובות בתהליך של סגירת צלם. המטרה היא להחליט בצורה נכונה על צלם לחתונתכם, כך שתהיו מרוצים מערב החתונה וגם בהמשך. המאמר מוצג בתתי כותרות, כך שהמאמר ברור ומובן לקריאה וליישום בתהליך בחירת הצלם. נקודה חשובה בבחירת הצלם היא לבחור את הצוות שייתן לכם הרגשה טובה, כי הצוות מלווה אתכם מבוקר החתונה עד הערב, וגם לאחר מכן עד למסירת התמונות וסרט הוידיאו.

מאת: מורן חסיד אירועים וחתונות – כללי22/03/12952 צפיות
במאמר הנוכחי מוצגים הנקודות החשובות לעיצוב חתונה. המאמר כתוב בצורה מסודרת מלווה בתתי כותרות שהמטרה לתת עצות וטיפים לבחירת עיצוב: מה חשוב לדעת בשביל עיצוב אירוע? איך לבחור עיצוב חתונה שמתאים לאירוע שלך? לכל חתונה יש אופי אחר ולכן חשוב להתאים את העיצוב לאופי החתונה. כמו כן, חשוב שהעיצוב יהיה מתאים לאופי מארגני החתונה, ושיתחברו לעיצוב האירוע. עיצוב חתונה הוא יצירה ולכן על המארגנים להתחבר לעשייה של המעצב ולאדם שבו.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172058 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica