חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

באבל טראבל

מאת: אלי כהןמשחקים באינטרנט25/03/20129435 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
באבל טראבל הוא משחק ארקייד המופיע בכל אתר משחקי אונליין המכבד את עצמו. כמו כל משחק ארקייד , המשחקיות בו פשוטה מאוד וניתן ללמוד איך לשחק בו תוך מספר שניות בודדות.המשחק זכה לפופולריות עצומה בארץ ישראל וברחבי העולם וכולל עשרות שלבים מגוונים בדרגות קושי שונות. המטרה במשחק היא לשלוח חצים לעבר בועות – מעיין כדורים צבעוניים , על מנת לפוצץ אותן. מכאן נובע גם המשחק, באבל טראבל . עם הזמן, הבועות הופכות ליותר ויותר גדולות ומאיימות, וכאשר יורים עליהן הן אינן נעלמות אלא מתחלקות לבועות קטנות יותר. בנוסף,בשלבים מסויימים על השחקן לפוצץ את הבועות על פי סדר מסויים. לדוגמא, לפני שניתן לפוצץ את הבועות הירוקות הכלואות במסך, יש צורך לפוצץ קודם את הבועה האדומה.פגיעה של אחת הבועות בשחקן מובילה לאיבוד חיים. פיצוץ כל הבועות בשלב, מוביל לסיום השלב ואפשרות לשחק בשלב הבא, שהוא לרוב קשה ומורכב יותר. מומלץ לסיים את השלב לפני תום הזמן, על מנת לקבל בונוס רב ככל האפשר. מד הזמן מופיע בפינה הימנית התחתונה של המשחק. כמו כן, קיימים אלמנטים המשפיעים על המשחק וביניהם סולמות, מקומות חסומים ליריה ועוד. במשחק מופיעים בונוסים שונים הכוללים תוספת זמן, תוספת נקודות, יריות מיוחדות , הקפאת הבועות וכדומה. באבל טראבל ניתן לשחק לבד, מול חבר ואפילו מול גולשים אחרים מארצות רחוקות. שלבי המשחק הראשונים קלים יחסית ומהווים מעיין מדריך על מנת להכין את השחקן לשלבים הקשים יותר. שלב 46 במשחק ידוע כאחד השלבים הקשים הדורש מיומנות רבה על מנת לסיימו. קיימים פורומים ואתרי נושא רבים העוסקים בבאבל טראבל 2 הכוללים טיפים ומידע מועיל בנוגע למשחק.קיימות גרסאות רבות למשחק המאפשרות לכל המעוניין להעביר שעות בפיצוץ בועות. משחקי אונליין בכלל ובאבל טראבל2 בפרט הם אחד הגורמים המשפיעים לחוסר מעש של תלמידים ועובדים המעדיפים לשחק באבל טראבל 2 מאשר לעסוק בפעילויות חיוניות ותורמות יותר.בניגוד לכך, יש הטוענים כי משחק במשחקי ארקייד בכלל ובאבל טראבל 2 בפרט מפתח את היכולת הקוגניטבית של האדם, שלא לדבר על קורדינציית עין-יד המשתפרת פלאים לאחר משחק ממושך. כמו בכל דבר בחיים, כנראה שהאמת נמצאת באמצע.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תודה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי כהן

מאת: אלי כהןמשחקי אונליין25/03/121075 צפיות
משחר הימים האנושות שיחקה משחקים. בין אם משחקי ספורט כגון כדורגל או כדורסל ובין אם סתם משחקי קופסא כמו מונופול או סולמות ונחשים. אנשים אוהבים לשחק.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132159 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica