חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לעבודה עם virtual box

מאת: סלבהתוכנה26/03/20121064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרקיםהקדמהידע מקדיםמטרת המדריךווירטואליזציההתקנהיצרת מכונה/כונן חדש/ההרצת המכונה/אימג'הגדרות bootסיכוםמקורותהקדמהvirtual box היא תוכנה להפעלת מכונות וירטואליות המפותחת על ידי אורקל. היא מיועדת בעיקר להפעלה מסביבת שולחן העבודה ומאפשרת להריץ בקלות יחסית מערכת הפעלה אחת מתוך מערכת הפעלה אחרת.ידע מקדיםיש צורך בידע בסיסי במחשבים. (מה הבדל בין זיכרון פנימי לקשיח?, מהו אימג'?, איך מתקינים מ"ה? וכו'מטרת המדריךמטרת המדריך הוא ללמוד את השימוש הרב בתוכנה virtual box.ווירטואליזציהבדרך כלל מתייחס המושג לדימוי תשתיות חומרה אמתיות באמצעות הקצאת משאבי חומרה (מעבדים, זיכרון, יחידות היקפיות) מתוך תשתית חומרה רחבה יותר. כך למשל, ניתן לחלק שרת למספר מחיצות או מספר שרתים וירטואליים כשבכל אחד מהם מתבצע מופע של מערכת הפעלה.  (wiki rule)התקנה- מורדים את התוכנה מאתר הרשמי.- מריצים את ההתקנה כרגיל next next..https://www.virtualbox.org/wiki/Downloadsיצרת מכונה/כונן חדש/ה-לוחצים על new.-לוחצים על next.-נותנים שם למכונה/כונן + בוחרים במ"ה אותה רוצים להתקין.-מגדירים גבולות לצורכת זיכרון פנימי (ram).-בוחרים באפשרות ליצור דיסק קשיח חדש או להשתמש בקיים.-בוחרים בסוג האימג'. (ממליץ להשתמש בברירת מחדל).-dynamic הכוונה שאימג' יגדל לפי הצורכה fixed האימג' לא יחרוג בגדלים בהם נשתמש.-לוחצים על next.-לוחצים create.-מחקים כמה שניות/דקות.מזל טוב הגדרנו את המכונה הרצת המכונה/אימג'עכשיו שיש לנו מכונה ווירטאלית חדשה אנחנו יכולים להריץ אותה בלחיצה על start.הגדרות bootboot=אתחולכאשר מפעילים את המכונה פעם ראשונה מופיעה חלון המבקש להגדיר אתחול ל hdd.. במקרה הזה מכוונים את התוכנה לאימג' (iso) של ההתקנה.-לוחצים next.-מציינים נתיב לאימג'. ממליץ לתת התקן חיצוני לאימג'! (לא ניסיתי אחרת אז אני לא יודע מה יקרה)סיכוםלסיכום רוצה שוב להמליץ בחום על התוכנה ואני מקווה שהמדריך היה מספיק מובן, בכול מקרה אתם מוזמנים לשאול שאלות חופשי.מקורותהשתמשתי בוויקיפדיה לפרק ווירטואליזציה.זכויות שמורות ל :MyComp  - מחשביםטכנאי מחשבים

 



תגיות המאמר: virtual box


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טכנאי מחשבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סלבה

מאת: סלבהמחשבים ניידים03/07/121106 צפיות
אז סוף סוף עשיתם החלטה להחליף את המחשב הנייח הישן והמסורבל ולהצטרף לטרנד של חווית שימוש נוחה ויעילה יותר – המחשב הנייד. אך כשם שהביקוש למחשבים הניידים הולך ועולה בשנים האחרונות, כך גם האפשרויות הבלתי מוגבלות וההיצע האין סופי של דגמי המחשבים. כשתבקרו בחנויות המחשבים, וודאי תוכלו להבחין במגוון עצום של מחשבים ניידים המציעים מגוון רחב של יכולות שונות ומשונות. לכן, אנשים רבים נוטים לבחור בדגם שאינו מתאים לצרכיהם ואינו עונה על הדרישות, או לחילופין, רוכשים לפטופ יוקרתי שכלל אינו נחוץ להם.

מאת: סלבהבניית אתרים11/03/12932 צפיות
מהו CSS? css הינה ראשי תיבות של Cascading Style Sheets. CSS משמשת לעיצוב מסמכי HTML ויצירת תבניות לאתרי אינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162648 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151859 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151797 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica