חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות לנישואים טובים יותר וזוגיות חווייתית ומאושרת

מאת: חיים רוטררפואה משלימה26/03/2012971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצות לזוגיות טובה

מאת: חיים רוטר, מומחה לזוגיות חווייתית

כשמתחתנים הכול נראה ורוד, בני הזוג רק לומדים לחיות ביחד ומתחיליםלפתח תא משפחתי. ברבות השנים הזוגיות נשחקת ,יש הרבה חובות כמו משכנתא,עבודה רבה, ארגון וניקיון הבית, ההשקעהבילדים ולא נותר הרבהזמןלטיפוחהיחסים. כיצד בכל זאת שומרים על הלהט הראשוני, על האהבה ועל החברות? להלןכמה טיפים שיעוררו בכם מחשבה על יחסיכם עם בן או בת הזוג.

כל אחד מבני הזוג עומד בפני עצמו
לעיתים בני הזוג הופכים למקשה אחת ולא מפתחים לעצמם חיים נפרדים עםתחביבים משלהם, חברים שהם רק שלהם, יציאות לבד, וכו.חשובשלכל אחד יהיוחיים פרטיים משלו מעבר לחיים המשותפים. כשלכל אחד יש את הספייס שלו הוא לאמרגיש חנוק, הוא יכול לפרוק את המתחים ולא מרגיש שזהותו מתמוססת בזוגיות.כשלכל אחד מבני הזוג ישעניין בתחומים שונים וחברים משלו החיים בזוגיותמעניינים יותר ופחות שגרתיים והוא יכול לצמוח ולהתפתח.

פרגון
ללא תמיכה הדדית בקרב בני הזוג, הםלא יאפשרו אחד לשני את המרחב האישיוהפרטי שלו. אם בן הזוג רוצה לצאת עם החברים שלו לפאב בת הזוג לא צריכהלהרגיש מאוימת ולהבין שהוא רוצה לבלות ערב לבד עם החברים באווירה אחרת.ולהפך, אם   בת הזוג רוצה ללכת עם חברות להצגה או סרט, בן הזוגצריך לתמוךבכך ולעודד אותה לעשות כן. על מנת להיות מאושרים בזוגיות, חייבים לדעתלתמוך זה בזה ולאפשר חופש ברמה סבירה.

שותפות
חשוב שבני הזוג יפעלו כצוות ויחלקו בניהם את מטלות הבית ואת תחומיהאחריות. אם אחד מבני הזוג טוב בניהול החשבונות עליו לעסוק בכך ואם בן הזוגמבשל מעולה, הוא יכול לקחת עליו את האחריות על הארוחות.  חלוקת התפקידיםצריכה להיות מוגדרת ומוסכמת על מנת למנוע חיכוכים. מובן שאם הנסיבות משתנותהחלוקה יכולה להשתנות אף היא.  צריך להקפיד שהנטל לא ייפולרק על הבעל אוהאישה הם יהפכו למתוסכלים וכעוסים.

הידברות
ביחסי הזוגיות חשוב לשמור על פתיחות והקשבה מתמדת ולא להחזיק דבריםבבטן. אם משהומציק לכם, שתפו את בן הזוג בצורה שקטה וללא טרוניות והאשמותשלא מובילות לשום מקום. השיחה צריכה להתנהל כשבני הזוג רגועים ופנויים ולאליד הילדים.   בני הזוגצריכים להקפיד לשמור זמןלזוגיות ולדיבורים זהעם זה. אם חוזרים מהעבודה לארוחת הערב והמקלחות של הילדים ולאחר מכן בוהיםבמסך ונרדמים לא נשמרת השיחה בין בני הזוג על רגשותיהם, מה עבר עליהםבעבודה וכו.

בילוי זוגי משותף
חשוב לפנות זמןלבילוי זוגי ולצאת מהבית לסרט, פאב, מסעדה ואפילולסופשבוע לבד. הזמן הזוגי מהווה יציאה מהרוטינה, המטלות והאפרוריות של חייהיום יום ומרענן את היחסים. בני הזוג צריכים לצבור חוויות משותפות כמוחופשה בחוץ לארץ בלי הילדים, השתתפות בחוג ריקודים סלוניים וכו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים רוטר

סודות הזוגיות החוויתית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים רוטר

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213905 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201542 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201455 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201346 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191637 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181642 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica