חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור בית בובות

מאת: מיכאל רומנסקירהיטים27/03/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי בובות הם מהצעצועים האהובים ביותר בעולם, ילדים קטנים מגיל הגן ועד ילדים גדולים יותר מוצאים בהם עניין, אין פלא בכך, כדרך שאנו אוהבים להביט בעדשת טלסקופ על הכוכבים ולראות אותם גדולים יותר מהנצנוצים שאנו מבחינים בשמים, או להציץ במיקרוסקופ לראות פריטים מחיי היום יום באור אחר, כך גם בתי בובות. הם מקטינים עבורנו אביזרים, מבנים וחדרים מחיי היום, כך שאנו נבחין ביותר פרטים ונעמוד על צורת הארגון שלהם. העדינות ושילובי הצבעים והחומרים יוצרת לעיתים קרובת מראה אסתטי מרהיב הקוסם גם למבוגרים.

אין סוף אפשרויות

יתרון נוסף שיש לבתי בובות, נעוץ באפשרויות המשחק הבלתי מוגבלות שלהם. ילדים אוהבים להפעיל את הדמיון שלהם ובדרך זו להתכונן למצבים וסיטואציות, להתמודד עם קונפליקטים שמעסיקים אותם ולתת ביטוי לא אמצעי לרחשי ליבם. ההזדמנות הנהדרת לשחק גם עם עצמם וגם עם ילדים אחרים או מבוגרים אחרים, הופכת כל בית בובות לאמצעי שמזמין אותם לחקור אפשריות חדשות בחיים כמו סידור שונה של החדרים, מקצועות שהם מעניקים לדמיות הקטנות עוד.

לאור זאת נראה שיש חשיבות מיוחדת לבחירת בית בובות שבאמת יתאים לילדים ולא סתם יעמוד כקישוט.

לכן, אנו ממליצים להתייחס לקריטריונים הבאים:

  • גיל הילדים - בית בובות צריך להתאים לגיל הילדים שמשחקים בו. ילדים קטנים הם עדיין מגושמים וקשה להם לבצע פעולות הדורשות מוטוריקה עדינה. הם גם נוטים להכניס דברים לפה, ומסיבה זו כשאנו קונים בית בובות לפעוטות וילדים שעוד עלולים לבלוע בטעות משהו, יש לקנות בית בובות עם אביזרים גדולים שקל לאחוז בהם. כדאי שהאביזרים יהיו מחומרים חזקים ועמידים כמו עץ מלא או פלסטיק קשיח,ככל שהילדים גדולים יותר כן אפשר לקנות בית בובות בעל מראה מעודן יותר –אביזרים קטנים וחומרים קלים יותר.
  • יצרן- יש הרבה מוצרים זולים שמיוצרים במזרח הרחוק. העמידות שלהם היא לרוב נמוכה ולא תמיד יש עליהם אחריות. אנו ממליצים לרכוש בית בובות מיצרן או ספק שבתי בובות ומיניאטורות הם תחום ההתמחות העיקרי שלו. מישהו שרואה במוצרים שלו סוג של תרומה או ייעוד מקצועי, ולא עוד יזם עסקי שרק רוצה לעשות מקסימום כסף ממינימום השקעה. אמנים המייצרים ומשווקים בתי בובות בעצמם הם לרוב אנשים האוהבים וגאים במלאכתם ויהיו קשובים לצרכים שלכם כלקוחות.
  • אחריות– כאשר בית בובות מיוצר מחומרים איכותיים, הוא יכול להחזיק מעמד במשך שנים רבות בלי להישבר. הכול תלוי באיכות העץ, הצבע והרכבת האביזרים. כלומר, יש כאן עבודה שדורשת תשומת לב להרבה פרטים. יצרן או משווק היודע כי הוא מסוגל לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות לא יהסס לתת אחריות.
  • עיצוב- עיצובים יפים ומיוחדים הם מרכיב רציני בחוויה ובתענוג שבמשחק, לכן עדיף בתי בובות שיש להם איורים צבעוניים וכי ניכרת בהם השקעה אסתטית של אמן מומחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144861 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144848 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147868 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144896 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144910 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144994 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148407 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204868 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196050 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182651 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181793 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181767 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181903 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181636 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica