חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים לשומרי מסורת

מאת: ענבר גוריהפקות אירועים28/03/2012989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירועים של שומרי מסורת אינם שונים באופן מהותי מבחינות רבות מאירועים שמארגנים חילונים אשר אינם שומרי מסורת. עם זאת, ישנם כמה דברים ששומרי מסורת יקפידו עליהם. אחד הדברים הוא דאגה שהאוכל המוגש באירוע יהיה כשר, למשל, כדי שהאורחים שלכם יהיו בטוחים לגמרי לטעום מהאוכל כאשר הם באירוע.

דברים שיש לשים לב אליהם בעת הפקת אירועים לשומרי מסורת:

א.    שהאירוע לא יתקיים לאחר תחילת השבת. בניגוד ללא מעט חילונים אשר חוגגים חתונות בימי שישי אחר הצהריים שומרי מסורת יידאגו כמובן לא לקיים את האירוע בשבת עצמה ולכן לרוב האירועים שלהם יהיו בגני חול
ב.    שומרי מסורת יחגגו אירועים רק בגני אירועים ובאולמות אירועים שמגישים אוכל כשק
ג.    אם שומרי מסורת נעזרים בשירותי הסעדה חיצוניים הם יידאגו שהאוכל יהיה כשר כמובן
ד.    אם מפיקת אירועים מבצעת הפקת אירועים עבור זוג מסורתי או עבור משפחה דתייה היא צריכה להקפיד לא ללכת עם לבוש פרובוקטיבי מדי במהלך האירוע או במהלך המפגשים עם המשפחה כדי לא לעורר אי נוחות בקרב לקוחותיה

תפקידה של מארגנת אירועים אשר מבצעת הפקת אירועים

מפיקות אירועים רבים מפיקות מגוון רחב מאוד של אירועים וביניהם גם אירועים כמו חתונות, חינה, בר מצווה, בת מצווה וכן הלאה. תפקידה של מפיקת אירועים היא לדאוג לכל הפרטים הקטנים באירוע, וגם לדברים הגדולים כמובן, ולהוריד עול מסויים מבני הזוג או ממארגני האירוע.

הפקת אירועים הוא מקצוע של ממש. מפיקת אירועים או מפיק אירועים צריכים לתאם בין תאורנים, להקה או די ג'יי המופיעים בגני אירועים ובאולמות אירועים, שמירת מקום ביומן של גני אירועים, תיאום עם חנויות הפרחים. תיאום עם שירותי ההסעדה מועד לטעימות, התמקחות עם נותני שירותים שונים וכן הלאה.

אם אתם כורעים תחת העומס ואין לכם זמן לבחון גני אירועים ואולמות אירועים ואתם רוצים מישהו שיעזור לכם במשימה מפיקת אירועים אשר מבצעת הפקת אירועים יכולה להיות פתרון מושלם עבורכם שיקל מאוד על חייכם. כמובן שעליכם למצוא מפיקת אירועים שיש לכם כימיה טובה איתה ואתם סומכים עליה לחלוטין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טורפת את החיים, אוהבת בישולים, יין טוב, ארוחת גורמה, מסעדה יוקרתית. אוהבת את החיים הטובים. מבלה באירועים, כנסים ומסיבות. חולשה עזה לקייטרינג ברמה גבוהה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבר גורי

מאת: ענבר גוריקייטרינג28/04/131186 צפיות
אם מעוניינים בקייטרינג אוכל אסייתי לאירוע, חשוב להזמין קייטרינג מחברת קייטרינג בעלת ניסיון והתמחות בקייטרינג אוכל אסייתי, המחויבת לסטנדרטים הגבוהים ומספקת תפריט מגוון הכולל מגוון אפשרויות מן המטבח האסייתי, כך שכל האורחים יוכלו להתענג על מאכלים ערבים לחיכם.

מאת: ענבר גוריקייטרינג19/08/121000 צפיות
בחתונות רבות ובאירועים גדולים אחרים אנחנו בדרך כלל אוכלים ארוחה בשרית. משום מה ארוחה חלבית לא תמיד נתפסת בתור ארוחה מלאה או משביעה. למעשה, המצב ממש הפוך. ניתן לאכול, לשבוע, ליהנות ואפילו להתענג על ארוחה חלבית שמוגשת באירועים. ארוחה זו יכולה אפילו להיות טובה יותר מארוחה בשרית.

מאת: ענבר גוריקייטרינג30/08/111047 צפיות
בשעה טובה אתם חוגגים חתונה, בר מצווה, בת מצווה או ברית מילה לתינוק הרך שנולד. כעת אתם צריכים לבחור איזה סוג קייטרינג אתם רוצים שיהיה באירועים. האם אתם מעדיפים לבחור בקייטרינג חלבי או שמא עדיף יותר לבחור בקייטרינג בשרי. באירועים רבים התשובה היא דווקא בבשר מסיבות שונות שרובן מוצדקות.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195900 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica