חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לבחור בשירותי קייטרינג בשרי?

מאת: ענבר גוריקייטרינג30/08/20111045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשעה טובה אתם חוגגים חתונה, בר מצווה, בת מצווה או ברית מילה לתינוק הרך שנולד. כעת אתם צריכים לבחור איזה סוג קייטרינג אתם רוצים שיהיה באירועים. האם אתם מעדיפים לבחור בקייטרינג חלבי או שמא עדיף יותר לבחור בקייטרינג בשרי. באירועים רבים התשובה היא דווקא בבשר מסיבות שונות שרובן מוצדקות.

הסיבה הראשונה שבגללה אנשים רבים מעדיפים לבחור שירותי הסעדה בשריים לאירוע שלהם היא שעבור רבים ארוחה ללא בשר נחשבת לארוחה קלה, לא שלמה ולא תמיד משביעה. אורחים שמגיעים לאירוע שלא מוגשת בו ארוחה בשרית בדרך כלל לא יבינו על שום מה ולמה בחרו בעלי האירוע לוותר על המנה העיקרית.

אם כן ארוחה בשרית היא משביעה יותר. מעבר לכך, אירוע גדול דוגמת חתונה שלא מגישים בו בשר הוא דבר שלא כל כך נפוץ בנוף הישראלי. אורחים מסויימים עלולים לחשוב שבעלי האירוע בחרו שלא להגיש בשר באירוע מסיבות של חסכון בכסף משום שארוחה בשרית היא יקרה פי כמה מארוחה חלבית ומארוחה צמחונית.

קייטרינג בשרי ? אין צורך להתפשר על הקינוח בסיום הארוחה!

סיבה נוספת שבגללה אנשים רבים בוחרים קייטרינג בשרי לאירועים היא שכיום ניתן להזמין קינוחים נהדרים לאירועים שונים שהם פרווה. אין צורך להתפשר על קינוחים לא טעימים משום שהארוחה כולה הייתה בשרית. גלידות פרווה, סלטי פירות, עוגיות, גלידות לא על בסיס חלב ועוד הם קינוחים נהדרים ולא חלביים.

טיפים לבחירת קייטרינג:

א.    חשוב מאוד להגיע לטעימות עם כמה אנשים שונים לפני שמזמינים באופן סופי חברת קייטרינג לאירוע. חשוב להביא כמה אנשים אתכם משום שלכל אחד יש טעם מעט שונה
ב.    ניתן להרכיב תפריט המורכב במיוחד עבור האירוע שלכם יחד עם בעלי חברת הקייטרינג כדי שתהיו שלמים לחלוטין עם כל הבחירות הקולינאריות שלכם עבור האירוע
ג.    יש להשוות מחירים בין כמה חברות שונות אשר מספקות שירותי הסעדה לאירועים וכדאי לבצע טעימות אצל כמה חברות שונות כדי להיות בטוחים שאתם באמת מזמינים מהחברה הטובה ביותר
ד.    כדאי לבחור בחברת קייטרינג שאתם יודעים שהיא אמינה ומקצועית בנוסף לכך שהיא מבשלת אוכל טעים ומציגה אותו בצורה נאה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טורפת את החיים, אוהבת בישולים, יין טוב, ארוחת גורמה, מסעדה יוקרתית. אוהבת את החיים הטובים. מבלה באירועים, כנסים ומסיבות. חולשה עזה לקייטרינג ברמה גבוהה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבר גורי

מאת: ענבר גוריקייטרינג28/04/131184 צפיות
אם מעוניינים בקייטרינג אוכל אסייתי לאירוע, חשוב להזמין קייטרינג מחברת קייטרינג בעלת ניסיון והתמחות בקייטרינג אוכל אסייתי, המחויבת לסטנדרטים הגבוהים ומספקת תפריט מגוון הכולל מגוון אפשרויות מן המטבח האסייתי, כך שכל האורחים יוכלו להתענג על מאכלים ערבים לחיכם.

מאת: ענבר גוריקייטרינג19/08/12999 צפיות
בחתונות רבות ובאירועים גדולים אחרים אנחנו בדרך כלל אוכלים ארוחה בשרית. משום מה ארוחה חלבית לא תמיד נתפסת בתור ארוחה מלאה או משביעה. למעשה, המצב ממש הפוך. ניתן לאכול, לשבוע, ליהנות ואפילו להתענג על ארוחה חלבית שמוגשת באירועים. ארוחה זו יכולה אפילו להיות טובה יותר מארוחה בשרית.

מאת: ענבר גוריהפקות אירועים28/03/12988 צפיות
אירועים של שומרי מסורת אינם שונים באופן מהותי מבחינות רבות מאירועים שמארגנים חילונים אשר אינם שומרי מסורת. עם זאת, ישנם כמה דברים ששומרי מסורת יקפידו עליהם. אחד הדברים הוא דאגה שהאוכל המוגש באירוע יהיה כשר, למשל, כדי שהאורחים שלכם יהיו בטוחים לגמרי לטעום מהאוכל כאשר הם באירוע.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica