חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עושים הדברה לפני הקיץ

מאת: שרון כהןהדברה28/03/2012723 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבגדים מלאים בעש? הגיעו לכם ג'וקים לארוחת ערב, ועוד בלי הזמנה היונים אוהבות במיוחד את המרפסת שלכם חוששים לפגוש בנחש בחצר אין ברירה, אתם צריכים הדברת עש!

הדברת זבובים זה דבר מאוד חשוב, מכיוון שלא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד ואינם נעימים לעין, ריבוי מזיקים כמו ג'וקים, פרעושים ונמלים עלול להפוך לסכנה בריאותית.

כמה דברים שחשוב לדעת על הדברת צרעות:

- מומחה הדברה מנוסה ומקצועי, שמשתמש בחומרים תקניים ואיכותיים נוהג לתת אחריות, כדי שתדעו שבכל מקרה אתם מכוסים ושלא תזכו לביקור מחודש מהמזיקים בתוך שבועיים-שלושה.

- בקשו מאיש המקצוע שיציג בפניכם את הרישיון שלו, כך תוכלו להיות בטוחים שקיבל את ההסמכה הדרושה לעבודה עם כימיקלים מסוכנים.

- אחרי ריסוס הבית או הדירה מותר ורצוי לנקות את הרצפות והמשטחים בסמרטוט לח וללא חומרי ניקוי, אולם בשום אופן לא לשפוך מים, בכדי שלא להפחית את יעילות החומרים.

- אם יש חיות מחמד בבית, וודאו שאתם מבררים כמה זמן אחרי הריסוס מותר יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן בררו אם יש אופציה לעשות שימוש בחומרים שאינם מזיקים לבריאותן.

- בעניין יונים ומכרסמים, ריסוס אינו הומאני ואינו מועיל, לכן כל שיש לעשות הוא ללכוד אותם ולשחרר בקרבת מקום. חולדות ועכברים, למשל, מסוגלים לזהות נוכחות של רעל ממרחק רב ובקלות ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לרעל. יונים עלולות להכלא בתוך הגג, למות מהרעל ולגרום למפגע ריחני ובריאותי, שקשה מאוד להיפטר ממנו.

ובכלליות, סילוק של בעלי החיים הללו משטח הבית יוביל להשפעה אקולוגית חמורה, ולבסוף לריבוי במזיקים אחרים ונוראיים יותר, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת.

- הקפידו להזמין מדביר בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בסביבות חודש יוני, על מנת לשמור על ביתכם נקי לאורך זמן ממושך.

המלצה ירוקה לסיום- איך להיפטר מנמלים בגינה ובבית? פשוט מרסקים, ענפים של רוזמרין. ומכניסים אותם אל סיר סגור ומים ומרתיחים היטב עכשיו מחכים שהכל יתקרר. מסננים ושופכים את המים באזור מחייתן של הנמלים והן לא חוזרות למקום זה נחמד לעשות לבד דוחה מזיקים ירוק.

 



תגיות המאמר: הדברת צרעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון כהן

מאת: שרון כהןגינון01/04/121020 צפיות
פרגולות שהגוונים שלהן חומים כהים יישמרו לאורך זמן רב יותר מאשר פרגולות בגוונים לבנים, אשר דוהות בתהליך מהיר יותר.

מאת: שרון כהןניתוחים פלסטיים01/04/12968 צפיות
רוב המכונים נעזרים ב הדמייה באמצעות מחשב בקשי מהמטפל להראות לך איך הגוף יראה עם החזה החדש ולאחר כמה חודשים

מאת: שרון כהןשיפוצים01/04/121014 צפיות
בית נאה ומטופח זה מקום שכיף לגור בו, לכן אנו שומרים על ניקיונו, מקשטים אותו בדברים יקרים לליבנו, מסדרים בו רהיטים לפי טעמנו האישי, ויוצרים סדר בחללי הבית

מאת: שרון כהןאבטחת הבית01/04/121073 צפיות
צריכים מערכות מיגון? מעניין איך דברים קטנים משנים את היומיום בחיינו ומשפרים לנו

מאת: שרון כהןבניין ואחזקה - כללי01/04/12850 צפיות
אז איך באת מוצאים? תחילה ההמלצה היא לקבל המלצות מחברים אשר מכירים

מאת: שרון כהןביטוח רכב01/04/12956 צפיות
אנו מציעים לכם שכל סוגי הביטוח שלכם לא יהיו בכמה חברות לדוגמה ביטוח דירה, ביטוח

מאת: שרון כהןנשירת שיער01/04/121035 צפיות
לפעמים אנחנו חשים שהטבע לא העניק לנו הכל אבל לעיתים רבות הגנים והגיל עושים את שלהם. בשני המצבים חושבים על הרפואה

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191756 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181678 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181263 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181384 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181390 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181365 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181281 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica