חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת ניקיון - למי זה טוב ?

מאת: כפיר כהןניקיון01/04/2012887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דבר חשוב שצריך מיד לזכור לגבי חברת ניקיון הוא שלא כל המבריק הוא נקי , כלומר : יש לוודא שחברת הניקיון בה בחרתם היא חברה בעלת מוניטין וותק אשר עובדיה מקבלים הוראות וכללי עבודה מסודרים לפני הגעתם אליכם ( הלקוחות ) . העובדים של חברת הניקיון צריכים להיות נכונים לעבוד ולא סתם למרוח את הזמן , רציניים ,מקצועיים והכי חשוב דיקנים .

אז אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים לעשות מעבר ולחבור אל חברת ניקיון במקום להשאיר את הטיפול בניקיון בידיכם ואחריותכם ,עשו בדיקה מקיפה לגבי לפחות חמש חברות ניקיון שונות ותבקשו את הדברים הבאים :

*המלצות- אשר בדרך כלל ניתנות לחברות אלו ממעסיקיהן הקודמים  והנוכחיים .                  *הצעת מחיר- הצעה זו תינתן בהתאם למבוקשכם ,לפי כמות הגעת עובד הניקיון והשעות שבהן      שאר לרשותכם (דינאמי ומשתנה לפי צורכי הלקוח).                                                               *מראה עיניים- כולנו הרי יודעים שאין טוב ממראה עיניים כך שאם תוכלו להגיע ולראות את עבודת הניקיון ואולי אף לדבר עם הלקוח ולקבל ממנו פידבק (עניין של כמה דקות בלבד).

חברת ניקיון היא מסוג החברות אותן תוכלו למצוא בכל עיר בארץ ובהיצע רב ושירותים מתקדמים. לכל צורך בניקיון כמו : ניקיון משרדים, ניקיון חדרי מדרגות, ניקיון בניינים, ניקיון בתים , ניקיון מוסדות , ועוד ועוד.

כלל חשוב בהקשר זה של חברות הניקיון , אם כבר עשיתם ובחרתם לשלם לנותני שירות שהם חברת הניקיון ,אתם יותר ממחויבים בראשונה לאפשר להם את ההזדמנות להוכיח את יכולותיהם ואת המקצועיות שלהם ודבר שני לקבוע זמנים מראש !! חשוב מאוד במיוחד עבור הלקוח לקבוע את זמני קבלת השירות מראש , מפני שרק כך יוכל לקבל את השירות לפי צרכיו וזמניו . הרי אין אף אחד שרוצה להיתקע ללא האפשרות לקבל שירות , במיוחד אם מדובר בזמני חגים ומועדים כמו פסח וכד' , בזמנים כאלו פתאום "מעוררים" המון אנשים ומחליטים כי זהו הזמן לפנות אל חברת הניקיון ולבקש שירות לחג . אך אין הדבר אומר כי יצלחו לקבל את שירותי הניקיון על אף שישנן הרבה חברות בתחום זה .

משום שהזמנים הופכים ללחוצים ויש עודף ביקוש על היצע יתקלו המון אנשים שנזכרו ברגע האחרון , ללא מענה וללא אפשרות לקבל שירות משום חברת ניקיון .

לכן אם החלטתם , חברת ניקיון זהו פתרון טוב ויעיל עבורכם פנו כבר עכשיו לנותני השירות ותיהנו מסדר וניקיון של חברה מסודרת ומובילה בתחומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כפיר כהן מחברת .www.getasite.co.il המספקת את השרותים :

בניית אתרי אינטרנט | קידום אתרי אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כפיר כהן

מאת: כפיר כהןקידום אתרים01/04/12921 צפיות
בעל עסק מקוון , המאמר הבא הוא בדיוק עבורך ! על מנת שתוכל להפיק את הטוב ביותר! אז מהו בעצם קידום אורגני ואיך מתחילים?

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222982 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191688 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182103 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181646 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181536 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181435 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica