חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקנים מתנפחים להשכרה - במיוחד לאירוע שלכם

מאת: amit nirהפקת אירועים03/04/2012836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תשאפו גבוה תגיעו גבוה! אם אתםמתכננים מסיבה וכבר נמאס לכם מאירועים ומסיבות משעממים, הינכם מוזמנים לקרוא את הקטע שהבאנו לכם. אנו נציג לכם נוסחא מנצחת לאירוע נפלא שיחקק בזכרון של מרבית האורחים ויותר חשוב מזה בלב שלכם.

איך לתכנן בת מצווה?

לפני הכל, כפי שכולכם מודעים, חשוב להחליט עלמקום לחגיגה במסגרת הכסף של משפחתכם. לאחר שהפרק הזה תם ונשלם מגיע השלב הנעים של להחליט איך ניתן להפוך את האירוע שלכם למשובח ומהנה. קחו לדוגמא מתקנים מתנפחים להשכרה אחלה התחלה! מלבד זאת יש המון רעיונות מודרניים שניתן לשלב בארוע שלכם בכדי להעשיר אותו.

המנות שיוגשו - מעבר לתפריט משובח שמתאים למרבית המוזמנים, תמיד ניתן לשלב דברים סופר מגניבים כדוגמת דוכן המבורגראו בר יוגורט. עניין נוסף חשובבתחום התפריט הוא איכות השירות, חשוב לזכור שאוכל נהדר בלי שירות טוב לא ישאיר רושם בקרב המכובדים שהזמנתם ובטח לא ייצור את אפקט והרושם ה"OMG!" החיוניים.

בחירת המוזיקה - גם בנושא זה יש מבחר גדול של רעיונות מעולים שיש באפשרותכםלהוסיף לערב המיוחד שלכם ע"מ להפוך אותו לזיכרון של ממש - די גי' מקצוען, נגנית סקספונן הופעה של הילד, הכל לגיטימי שעוסקים בארועים. בכל מצב שלא יהיה, חיוני לזכור את סוגית הכסף, כי מאוד קל לבחור "סלבית" מפורסמת שעלותה תיהיה כמו התקציב של האירוע.

להוסיף עוד פלפל

יש מאגר רחב של הפתעות שניתן להשכיר שבהחלט יוסיפו עניין ושמחה לארוע. מה שכן,בכל שילוב שתבחרו משמעותי שתזכרו מי הם האנשים המרכזיים שיגיעו לאירוע ולפי מאפייניהםלהחליט על האטרקציות. נגיד אם מודבר בבר מצווה לילד- אפשר לשלב רעיונות שהולמים לגילאי 10-20, כמו עמדת אקס בוקס, ו/אופינת אומן, ואם מדברים עלחגיגית חתונת כסף יש באפשרותכם לשלב שולחן פוקר נייד או עמדת מחזיקי מפתחות.

בלי ספק יש עוד הרבה מאוד אפשרויות רבות. בענף הארועים בתקופה זו לא חסרות אופציות! מעבר לזה אם אתם לא עורכים מסיבות באולם ארועים ורק אצלכם בבית, בכל מקרה תוכלו להשכיר את כל השירותים ולהציבם בדשא בגינה או בבית עצמו.

אם קיימות עוד התלבטויות אחדות על תכנון ארוע או אולי עלשולחנות משחק לבר מצווה מומלץ לכם בחום לחפש מידע באתר שלנו ולהשיג חומר נוסף בנושא.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121182 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121136 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202356 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195909 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191787 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191569 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191683 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181683 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica