חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון דוד שמש - שירות מקצועי ואמין

מאת: amit nirצרכנות20/05/20121150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדוד החשמלי שוב קיצר? יש פתרון אחר חוץ מלהתקלח אצל השכנים. אם אתה לא יכול לסבול יותר את המצב הזה ואתה חושב לעצמך איך זה יכול להיות שאחרי השרב הזה המים באמבטיה קפואים כמו קרח. למה לסבול? יש דרך חסכונית, פשוטה וחכמה - ניצול משאבי השמש באמצעות התקנה של דוד שמש. צריכים מידע נוסף? גלשו לכאן.

כי הגיע הזמן


התקנתו של דוד שמש מפחיתה מאוד את צריכת החשמל השנתית בבית ואפילו בבסיסים צבאיים. מה שקורה למעשה זה ניצול של חום השמש לטובת הרתחת המים במקום שימוש באמצעים חשמליים או אופציות אחרות הדורשות כמויות אנרגיה גדולות.

שימוש כלל ארצי בדוד שמש לא רק מאפשר הפחתה בהוצאות אלא גם לצמצום בשימוש באנרגיה. כך אנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ובכך מונעים צמצום של חומרי הגלם לייצור אנרגיה בארץ.

קולטי שמש כל התשובות לכל השאלות


כיצד זה פועל? איפה מתקינים את זה? מי המציא את זה? כל העובדות לגביי דודי שמש.

בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

פיתוח הדוד הוא ישראלי. מתאים לנו לחשוב איך לנצל את החום פה, לא?

את הדוד ממקמים על גג הבית, או על פני שטח פתוח אחר שמאפשרים חשיפת הקולטים לשמש. את גוף דוד השמש מניחים כשהקולטים מופנים לכיוון דרום.

הדוד בנוי ממיכל גלילי, בו נאגרים המים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. הקולטים מכילים בתוכם מערך מסועף של צינורות מים במסגרת מתכת סגורה.

מסגרות הקולטים הסולאריים תוכננה באופן שצד אחד עשוי משטח זכוכית ואילו יתר הפאות אטומות וצבועות שחור, על מנת לתפוס את הקרניים החמות. לכן חשוב מאוד לוודא ולשמור שהצד המופנה לשמש נקי ומבריק.

רכישת דודים מסוג זה מומלץ במיוחד לבית פרטי ואפילו במסעדות במדינות רבות בהן ניתן להוציא משהו מועיל מהמשאב של קרני השמש.

מחפשים מידע נוסף? לא מבינים למה חיכיתם עד היום?
הצטרפו לעולם ירוק, הכנסו עוד היום לאתר בו תוכלו למצוא מחירים מהמומחים בתחום.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121157 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121168 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121229 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121178 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121134 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאת: amit nirלימודים אקדמאיים16/05/12920 צפיות
יש צורך להשקיע מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. הסיבה לזה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזו תשפיע רבות על חייכם. יש סיכוי טוב, שהמקצוע שתלמדו, יהפוך בעתיד לתחום שתרצו לעבוד בו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214224 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204361 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205264 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica