חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נכסים מניבים ופתרונות תיווך מקצועיים

מאת: amit nirנדל"ן20/05/20121157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נדל"ן להשקעה מעבר לים. בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות ברכישת בית פרטי התהפך לחלוטין והפך מדבר שהיה מובן מאליו לפנטזיה ולכן, אנו צריכים לנסות למצוא את הדרכים הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר שפוי וכמובן גם, לרכוש נכס בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

בכתבה שלי אנסה לסקור את הנקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובמקומות אחרים בעולם, לתת תשובות לסוגיות ושאלות חשובות העוסקות בנושאים בעלי משמעות לדוגמת - השקעות נדלן, שימוש בשירותי תיווך בארץ או רכישת נדל"ן להשקעה.

נכס מתיווך או רכישה עצמאית?

אחת מהסוגיות הראשונות שמי שמחפשים דירה נדרשים לתת לה למענה, בנוסף לגודל הבית והאזור, היא אם מוטב להעזר בשירותי תיווך. כמובן שהיתרונות רבים - מדובר בכריש נדלן שיודע ומכיר את השווי האמיתי של הנכס, איכות האזור המבוקש ומעבר להכל, את היצע הבתים. אך נגד, קשה להתעלם שקיים נתון שלילי אחר - העמלה, אך חשוב להדגיש שהיא במעל 75% מהמקרים מתקזזת כאשר המתווך שלכם מצליח לצמצם את פער המחיר הקיים בין הצדדים בעסקה.

דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

נדל"ן להשקעה בארצות הברית - כאשר בוחרים באופציה זו חשוב מאוד להקפיד על ביצוע העסקה באמצעות חברה מוכרת וותיקה, משום שבסופו של דבר לא אתם אישית תתכללו את קניית הנכס, הליך השיפוץ שלו והשכרתו או מכירותו. אף על פי כן, חלק גדול מהאנשים בוחרים באופציה זוכהשקעה קצרת טווח ולאמיתו של דבר כנדל"ן מניב, בגלל זה מומלץ להבין היטב מראש מהו המחיר ומהי התמורה המובטחת של הנכס.

קניית דירה ישירות מקבלן או אולי מוטב יד שנייה? - מרבית האנשים חושבים שרכישת כל דירה חדשה היא עסק יקר יותר מקניית נכס ישן, אלא שבשני המקרים חשוב לזכור שהסכום ההתחלתי הוא בחלק מהמקרים לא הסוף, מהסיבה הפשוטה שאנו נאלצים להוסיף כסף על דברים קטנים ובגלל זה, כדאי לחשב את העלות הכוללת.

בכל אופן, עם צצות לכם עוד שאלות אחרות לגבי נכסים מניבים, או אולי על דברים נוספיםשקשורים לקניית נכסים בארץ ובארה"ב, אתם יותר ממוזמנים להתייעץ עם מומחים ומעבר לזה לזכור שבנושאים מהותיים כמו זה חשוב לפעול בתבונה ולבדוק את כל פרט ופרט בחוזה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121152 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121168 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121229 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121178 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121134 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאת: amit nirלימודים אקדמאיים16/05/12920 צפיות
יש צורך להשקיע מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. הסיבה לזה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזו תשפיע רבות על חייכם. יש סיכוי טוב, שהמקצוע שתלמדו, יהפוך בעתיד לתחום שתרצו לעבוד בו.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica