חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ זוגי

יעוץ זוגי לפני שחילוקי הדעות מחריפים

למי נועד יעוץ זוגי

וויכוחים וחילוקי דעות, הם דבר לגיטימי בכל מערכת יחסים. לכולנו יש דעה נחרצת בכל נושא, ולא תמיד אנחנו מוכנים לוותר על עמדתנו כדי לשמור על שלום בית. אבל כשוויכוחים הופכים לתכופים יותר, כשאף אחד מהצדדים אינו מוכן לוותר על עמדתו ולהתפשר, נדלקת נורית אדומה. כשוויכוחים שהיו מסתיימים לאחר מספר דקות ונחתמים בנשיקה וחיבוק, הופכים להטחת האשמות ועלבונות, כדאי לעצור ולבדוק כיצד ניתן לעצור את הסחף.

יעוץ זוגי נועד לזוגות, שרואים כיצד הזוגיות שלהם, שנראתה עד לא מזמן איתנה וחזקה, הולכת ונסדקת, ובמקומות מסוימים, מתחילה גם להתפורר.

מי יכול להעניק לכם יעוץ זוגי

עימותים בין בני זוג הם בלתי נמנעים, גם אם בני הזוג, נחשבים לאנשים רגועים ושוחרי שלום. בכל מערכת יחסים, יש אי הסכמות, שוני בעמדות וצורך בהוצאת כעסים, כחלק ממערכת יחסים שבה שני אנשים הם בעלי צרכים שונים. הרבה פעמים, אנחנו נראה זוגות מנהלים וויכוחים שנראים חסרי טעם, רק על מנת לפרוק כעסים, להשלים ולהתקדם הלאה.

כשהוויכוחים הופכים למהותיים יותר, והכעסים אינם מתפוגגים לאחר סיום הוויכוח, אלא חוזרים ועולים כעבור מספר ימים, זהו סימן שהגיע הזמן לפנות לקבל יעוץ זוגי, רגע לפני שהוויכוחים הופכים לכעסים המשתלטים על חיי הזוג.

במה יעוץ זוגי יכול לסייע לכם

יעוץ זוגי יכול לסייע לבני הזוג שיחסיהם נתונים במשבר. קודם כל, עצם הישיבה המשותפת של בני הזוג אצל יועץ זוגי, כבר מצביעה על רצונם, לנסות ולעצור את ההתדרדרות ביחסיהם.

יעוץ זוגי, בשלב מוקדם של המשבר, עשוי לסייע לבני הזוג, לעצור את הסחף שעלול לגדול ולהפוך למערבולת. יעוץ זוגי מעניק לבני הזוג, הזדמנות לבחון את יחסיהם, כשהם עדיין מדברים אחד עם השנייה, ומוכנים להקשיב לטענותיהם ההדדיות.

זוהי גם הסיבה מדוע קבלת יעוץ זוגי, בשלב מוקדם של משבר בזוגיות, יכולה לחסוך מבני הזוג, עוגמת נפש רבה, ורגעים של חרדה מילדיהם, הרואים כיצד הוריהם נלחמים אחד בשני, ואף עלולים, להגיע למצב של פרידה.

במכון קלייר רבין, בניהולן של פרופ' קלייר רבין ונורית בינשטוק, ניתן לקבל יעוץ זוגי מקצועי, מיועצים מקצועיים בעלי ניסיון רב בטיפול זוגי בזוגות החווים תקופה של משבר ביחסיהם. צוות טיפולי מקצועי ומנוסה, יעניק לכם יעוץ זוגי שעשוי להחזיר אתכם לימים יפים ורגועים יותר.

 

מכון קלייר רבין לייעוץ זוגי

www.clairerabin.co.il

03-5496003

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"מכון קלייר רבין לייעוץ זוגי   03-5496003  www.clairerabin.co.il

נורית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכון קלייר רבין

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים03/04/12989 צפיות
די להיות מסופקים מהזוגיות שלנו אנחנו קודם כל צריכים להחליט שאנחנו רוצים להיות מסופקים ומוכנים להשקיע. ישנן זוגות אשר מגיעים לטיפול במכון קלייר רבין בתחילת המשבר ביניהם וישנם כאלה שמגיעים כאשר כמעט כלו כל הקיצים. הליכה משותפת להליך טיפול זוגי בתחילת המשבר היא בהחלט הדרך הנכונה והחכמה.

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים18/03/121047 צפיות
בתקופה זו, שבה בני הדור שנולד לפני עשרים או שלושים שנה מגיעים לשלב של בחירת בני זוג לחיים, הם מתמודדים עם חירויות שלא היו עולות על הדעת בדור שלפניהם. בני הדור הנוכחי מאמינים באוטונומיה שלהם בבחירת בני זוג. בעיקרו של דבר, לא כולם רוצים להתחתן, ועבור רבים מגורים וילדים משותפים הם מחויבות מספקת. אנשים יוצרים זוגיות עם אנשים מארצות אחרות, דתות אחרות או גזעים אחרים. רבים יוצאים מהארון לפני שהם מתמסדים, ומגלים שם הומוסקסואלים לפני שהם מחליטים על התחייבות ארוכת טווח

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים18/03/121273 צפיות
היה נהדר אילו ברגע המשבר היתה נכנסת לשיחה איזו פייה, או סתם מטפל או מטפלת רגילים, ולומר, "אוקיי חברים, זה הזמן לפסק זמן. תעזבו את עניין הכסף ותחליטו מתי תדברו עליו." למרבה הצער, לרוב האנשים אין פיות קטנות בבית, או מטפלים שזמינים ליעוץ און ליין. לכן בני הזוג צריכים לקחת על עצמם את שני התפקידים באותו הזמן. עליהם להיות עצמם ולהגיב כמו בני אדם נורמאליים... כלומר, להגיע למשבר מהר

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים18/03/121260 צפיות
סקס וכסף הם שני התחומים הבעייתיים ביותר במערכות יחסים אינטימיות. אבל האם הם קשורים זה לזה? בבסיסם של הדברים ניתן לומר שלכל דבר במערכת יחסים זוגית יש השפעה הדדית על כל דבר אחר. זו הסיבה שלרוב אנו מתחילים לריב על דבר אחד (כמו חלוקת העבודה בבית), והדבר הזה מזכיר לנו עניין אחר שקשור לכך (בעייתיות סביב הזמנת אורחים, כי לא מוסכם מי ינקה אחר כך), וזה מזכיר לנו את העימות סביב איזה מן ההורים נבקר וכן הלאה.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206402 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204904 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204687 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192803 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182310 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181903 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica