חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי

טיפול זוגי- מכון קלייר רבין

מכון קלייר רבין הוא מכון טיפולי, אשר מטרתו לטפל בזוגות בעת משבר. המכון הוקם ומנוהל על ידי פרו"פ קלייר רבין ונורית בינשטוק. הטיפול הוא טיפול זוגי, משפחתי ופרטני ונותן מענה לזוגות רבים שחייהם עלו על שרטון והם מעוניינים לשקם את היחסים ביניהם. גולת הכותרת של טיפול זוגי במכון קלייר רבין היא כמובן הרצון והמוטיבציה של בני הזוג או לפחות של אחד מהם. שלב הרצון הוא השלב החשוב ביותר להליך טיפול זוגי. טיפול זוגי במכון קלייר רבין נעשה ברמה הגבוהה ביותר על ידי מטפלים מוסמכים בלבד ומטרתו היא כמובן לגשר על הפערים הקיימים בין בני הזוג ולנסות להגיע לפתרונות הולמים.

טיפול זוגי במכון קלייר רבין- לעשות את השינוי לאט

אחד הפרמטרים להצלחתו של טיפול זוגי במכון קלייר רבין, הוא כמובן הסבלנות וההבנה שמשבר לא נפתר ביום אחד. סבלנות צריכה להיות גם מצד המטפלים וגם מצד המטופלים. מעבר לרצון החזק לעשות את השינוי – כל מטופל אשר מגיע למכון קלייר רבין צריך להצטייד עם כמות לא מבוטלת של סבלנות ופתיחות. לא סתם נאמר, כי "הסבלנות משתלמת", בעיקר במקרים של הצלת זוגיות ומשפחה. כל דרך שנעשית בחיים עוברת דרך מכשולים רבים. נישואים הם ממש כמו עסק שצריך ללמוד לנהל אותו כהלכה. כדי להיות מסופקים מהזוגיות שלנו אנחנו קודם כל צריכים להחליט שאנחנו רוצים להיות מסופקים ומוכנים להשקיע. ישנן זוגות אשר מגיעים לטיפול במכון קלייר רבין בתחילת המשבר ביניהם וישנם כאלה שמגיעים כאשר כמעט כלו כל הקיצים. הליכה משותפת להליך טיפול זוגי בתחילת המשבר היא בהחלט הדרך הנכונה והחכמה.

מה נותן לנו טיפול זוגי – עפ"י מכון קלייר רבין

טיפול זוגי – מאפשר לנו להביט מנקודת מבט שונה על היחסים שלנו, לראות את נקודת המבט של בן/ת הזוג ולרכוש ביחד נקודת מבט חדשה ואופטימית.

טיפול זוגי- בונה ומוליד מחדש את התקשורת שאבדה.

טיפול זוגי – הוא ממש תרופה לקושי. הקושי הוא התקשורת הלקוייה, מערכת היחסים המעורערת, והכאב בלב. הפתרון לקושי הוא הטיפול המשותף והפתרון שהוא מביא יחד איתו.

טיפול זוגי- מאפשר סיכוי גדול לגשר על הפערים ולהישאר יחדיו במקום אופציית הפרידה.

בתוך טיפול זוגי כל אחד מבני הזוג עובר טיפול עם עצמו כאדם וכבן זוג, מגיע לתובנות אישיות שלו בנוגע ליחסו לבן זוגו וגישתו למערכת היחסים הזוגית.

יתרונות רבים לטיפול הזוגי במכון קלייר רבין ולכולם מטרה אחת. לעזור, לייעץ, לרפא- ובעיקר ללמד את בני הזוג כל אחד על עצמו ועל בן או בת הזוג שלו ועל מערכת היחסים שלהם.

 

מכון קלייר רבין לייעוץ זוגי

www.clairerabin.co.il

03-5496003

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"מכון קלייר רבין לייעוץ זוגי   03-5496003  www.clairerabin.co.il

נורית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכון קלייר רבין

מאת: מכון קלייר רביןזוגיות ואהבה03/04/121007 צפיות
יעוץ זוגי נועד לזוגות, שרואים כיצד הזוגיות שלהם, שנראתה עד לא מזמן איתנה וחזקה, הולכת ונסדקת, ובמקומות מסוימים, מתחילה גם להתפורר.

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים18/03/121045 צפיות
בתקופה זו, שבה בני הדור שנולד לפני עשרים או שלושים שנה מגיעים לשלב של בחירת בני זוג לחיים, הם מתמודדים עם חירויות שלא היו עולות על הדעת בדור שלפניהם. בני הדור הנוכחי מאמינים באוטונומיה שלהם בבחירת בני זוג. בעיקרו של דבר, לא כולם רוצים להתחתן, ועבור רבים מגורים וילדים משותפים הם מחויבות מספקת. אנשים יוצרים זוגיות עם אנשים מארצות אחרות, דתות אחרות או גזעים אחרים. רבים יוצאים מהארון לפני שהם מתמסדים, ומגלים שם הומוסקסואלים לפני שהם מחליטים על התחייבות ארוכת טווח

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים18/03/121272 צפיות
היה נהדר אילו ברגע המשבר היתה נכנסת לשיחה איזו פייה, או סתם מטפל או מטפלת רגילים, ולומר, "אוקיי חברים, זה הזמן לפסק זמן. תעזבו את עניין הכסף ותחליטו מתי תדברו עליו." למרבה הצער, לרוב האנשים אין פיות קטנות בבית, או מטפלים שזמינים ליעוץ און ליין. לכן בני הזוג צריכים לקחת על עצמם את שני התפקידים באותו הזמן. עליהם להיות עצמם ולהגיב כמו בני אדם נורמאליים... כלומר, להגיע למשבר מהר

מאת: מכון קלייר רביןאימון למערכות יחסים18/03/121260 צפיות
סקס וכסף הם שני התחומים הבעייתיים ביותר במערכות יחסים אינטימיות. אבל האם הם קשורים זה לזה? בבסיסם של הדברים ניתן לומר שלכל דבר במערכת יחסים זוגית יש השפעה הדדית על כל דבר אחר. זו הסיבה שלרוב אנו מתחילים לריב על דבר אחד (כמו חלוקת העבודה בבית), והדבר הזה מזכיר לנו עניין אחר שקשור לכך (בעייתיות סביב הזמנת אורחים, כי לא מוסכם מי ינקה אחר כך), וזה מזכיר לנו את העימות סביב איזה מן ההורים נבקר וכן הלאה.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205455 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173096 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172646 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172734 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162230 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161669 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162392 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica