חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס ארומתרפיה

קורס ארומתרפיה

מהי ארומתרפיה?

ארומתרפיה הוא תחום ברפואה המשלימה שנועד לרפא את האדם פיזית ונפשית. ארומה- משמעותו ריח. תרפיה- משמעותו ריפוי. אם כן, ארומתרפיה היא ריפוי בעזרת ריחות. מטפלים ארומתרפיים לומדים להתאים את שילוב הריחות שיביא רפואה מרבית לכל אדם בהתאם למחלה ולבעיות שלו. קורס ארומתרפיה מאפשר למטפל ללמוד כיצד לטפל בכל אדם בעזרת דרכים שונות של הרחה של שמנים אתרים. עיסוי, קומפרסים, בליעה, הרחה, אמבטיות של שמן. ישנן כמה דרכים וכולן טובות ומעילות. ארומתרפיה הוא תחום הוליסטי המתייחס אל האדם כשלם אחד.

מה לומדים בקורס ארומתרפיה

קורס ארומתרפיה נועד לתת מענה כולל לתחום לימודי הארומתרפיה אך לתת גם ידע ברור ומדויק. הלומדים בקורס ארומתרפיה ילמדו על תכונותיהם של הצמחים. ישנם צמחים שיש להם יכולות ריפוי, ישנם צמחים שיש להם יכולות לשכך כאבים, לאזן את המערכת החיסונים, להרגיע או לאזן את לחץ הדם. לכל צמח התכונות שלו. בוגרי קורס ארומתרפיה ידעו להתאים את שילוב השמנים לכל אדם בהתאם לבעיות שלו כדי להגיע לאיזון של כל המערכות בגוף. המסיימים קורס ארומתרפיה מקבלים תעודה בסוף הלימודים להוכחה של רצינותם ושקדנותם.

מהן הדרכים ללימוד קורס ארומתרפיה

ישנם מספר אופנים ללמוד קורס ארומתרפיה ומספר דרכים שונות על מנת ללמוד את הנושא לטובת כל הצדדים. קורס ארומתרפיה ניתן ללמוד כדי להיות מטופלים מסורים בתחום ואכן רוב הלומדים הופכים בסופו של דבר להיות למטפלים בארומתרפיה, אבל ניתן לעבור קורס ארומתרפיה אפילו רק בשביל הנפש והגוף שלנו.

יש קורס ארומתרפיה אישי או זוגי בו בני הזוג למדים על שילוב השמנים היעיל בעבורם כדי שישלבו את זה בחיי היום יום שלהם ויפיקו רק טוב מהמאמץ. ישנו קורס ארומתרפיה נשית שהוא קורס שנותן מענה למטפלות העובדות עם נשים הרות ויולדות ורוצות לשלב את הידע הארומתרפיה בטיפול שהן מעניקות לחולים. ראינו אם כן, שקורס ארומתרפיה הוא נושא שקרוב ללב כולנו ויכול לתת מענה לבעיות רפואיות רבות או לחוסר איזון בגוף. ניתן ללמוד את הקורס הזה למען עזרה לזולת או לטובתנו האישית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כריס ורלקי-קוסמטיקאית בתל אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כריס ורלקי

מאת: כריס ורלקייופי וטיפוח - כללי03/04/121098 צפיות
לכן חשוב לדעת מהם הסימנים של עצירות אצל תינוקות וכיצד ניתן לעזור להם במצב זה.

מאת: כריס ורלקייופי וטיפוח - כללי03/04/12836 צפיות
שמנים אתרים הם בעלי תכונות נדירות ויכולת להשפיע באופן מהיר ויעיל ביותר על מחלות, כאבים ובעיות רפואיות

מאת: כריס ורלקייופי וטיפוח - כללי02/02/121362 צפיות
תופעה נוספת ולא נעימה היא עצירות אצל תינוקות. תינוק קטן עד גיל ששה שבועות אמור לתת לפחות 6 יציאות רכות ביממה, לאחר מכן יש אפשרות שתינוק ייתן יציאה אחת לכמה ימים. אך יש תינוקות שלא נותנים יציאות באופן סדיר וסובלים מעצירות לתינוקות.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica