חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר משרדיים

מאת: גל אורניקיון04/04/20121005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקוי שטיחים משרדיים

ניקוי שטיחים ומערכות ישיבה משרדיים ניקוי שטיחים וריפודים משפר את מצגת העסק שלך באופן מידי! לא חושבים שלקוחותיכם ירגישו מיד בהבדל, לא חושבים שצוות העובדים יעריכו את השיפור?מעונינים לראות את עסקכם נפלא ונעים? לראות את הצבעים חוזרים לקדמותם? הכתמים נעלמים?אם אתם מנהלים עסק, אז אתם יודעים כמה קשה לשמור על יצוגיות ללקוחותיכם וצוות העובדים.

שטיחים וריפודים עוברים ניגוח יום יומי, ריחות וכתמים הם בלתי ניתנים למניעה. אלרגנים, אבק, פטריות עובש נבנים בשטיחים והריפודים במשך הזמן. דבר זה יכול להוביל לעיתים קרובות לבעיות היגיינה. משרדים רגילים אינם מצוידים להתמודד עם הבעיה. מה שאתם צריכים זהו ניקיון מקצועי.

ניקוי שטיחים עמוק:

טיפול עמוק ויסודי ביותר, חיוני לשטיחים וריפודים על מנת להבטיח ניקוי מושלם החודר אל מעמקי הסיבים. מומלץ במיוחד לשטיחים וריפודים מבוגרים ומוכתמים.

שחזור ושיקום שטיחים וריפודים:

אלה הם טיפולים מיוחדים המשמשים להחיות ולשחזר את גוף השטיח או הריפוד. מה שהופך אותם להראות ולהרגיש כמו חדשים.

כתמים:

חברת גל אור משתמשת בערכת חומרים מיוחדים על מנת להסיר כתמים עקשים במיוחד. המותאמים לסוג ואופי הכתם.

ניקוי בקיטור:

ניקוי בקיטור לניקוי כללי הוא טיפול אמין המשפר מאד את מראה השטיח או הריפוד ויעיל מאד בהסרת כתמים.

חומר דוחה כתמים:

חומר הדוחה כתמים הידוע גם בשמו הלועזי סקוטצ' גארד. חומר ציפוי השומר על הסיבים ועקב כך מונע כתמים עתידיים. חומר זה גם עוזר להפחית את השפעות שחיקת השטיחים והריפודים.

ניטרול ריחות:

טיפול מקצועי לניטרול וחיסול ריחות הנגרמים עקב מגוון רחב של סיבות. עובדינו המקצועיים יאתרו את מקום, סוג ואופי הריחות, ויפעלו על מנת לנטרלם כליל.
יתרונות לעסק שלכם : ניקוי ריפודים ושטיחים מקצועי מספק פתרונות אמיתיים עבור העסק שלכם, מהסיבות הבאות :תוכניות שונות לניקוי שוטף של השטיחים והריפודים שלכם יחסוך לעסק שלכם הרבה כסף במשך הזמן, יאריך את אורך חייו של השטיח/ריפוד. ויפחית משמעותית את ההוצאות העיסקיות בכל הנוגע לניקוי ואחזקת המשרד שלכם. ניקיון עמוק ומקצועי יעשה את ההבדל הגדול כשמדובר בבריאות והיגיינה, מכיוון שביכולתו להסיר משמעותית את אחד המקורות הראשוניים של מחלות ואלרגיות שונות במקום העבודה.ניקוי שטיחים וריפודים ישפר במידית את אופן מצגת העסק שלכם! השטיח/ריפוד שלכם יראה וירגיש טוב בהרבה, הכתמים יעלמו, וצבעו המקורי יחזור. ואל תשכחו שלקוחותיכם או צוות העובדים לא יעריכו את השיפור

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל אור ניקוי שטיחים ספות וריפודים

www.gal-ore.co.il   03-6044-066

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל אור

מאת: גל אורניקיון28/04/121125 צפיות
מאמר זה ייתן לכם מס' עצות שימושיות לשמר את השטיחים והריפודים שלכם ובנוסף מספר עצות ייחודיות להסרת כתמים שונים כגון, כתמי נוזלים ומים, כתמי אוכל ושומנים, כתמי עטים וטושים, כתמי דם ושתן

מאת: גל אורניקיון28/04/121029 צפיות
האם הגיע הזמן לנקות ולהסיר כתמים מהשטיחים שלכם? גם אם זה שטיחים מקיר לקיר בבית או ניקוי שטיחים במשרד ישנם מספר עצות חיוניות שעלכם לדעת עוד טרם הניקוי עצמו. וזאת על מנת למזער סיכוי גם אם קטן לנזקים. וכן להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של ניקוי השטיחים עצמו.

מאת: גל אורניקיון07/04/121457 צפיות
סובלים מריחות חיות המחמד שלכם הנצמדים לשטיחים והריפודים, אל דאגה אספנו למענכם מספר עצות שימושיות לטיפול בבעיה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222984 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191689 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182104 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181648 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181537 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181436 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica