חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף

רופאים פלסטיים רבים מחשיבים את ניתוח האף לניתוח שהוא פאר הכירורגיה הפלסטית שכן, ניתוח אף הינו ניתוח מורכב ביותר שתוצאתו הרת גורל לגבי המנותחים. תיקון של ניתוח אף כושל אינו מומלץ כלל וכלל וזאת הסיבה שמומלץ לפנות אל רופא ניתוחים פלסטיים ותיק בעל ניסיון ועשייה מוכחת מאחוריו. מורכבות נוספת בניתוח האף היא העובדה שבהליך הכירורגי מעורבות ארבע רקמות מסוגים שונים. סחוס, עצם, רירית ועור. הצלחת ניתוח אף תלויה במיומנותו של המנתח הן במה שנקרא פיסול האף והן בהחלמה המיטבית של ארבעת הרקמות ובדאגה לצדדים הבריאותיים לצד התיקון הקוסמטי.

המנותח מורדם בהרדמה כללית או חלקית ומחברים אל כלי הדם שלו אינפוזיה. בנוסף לעירוי, בדים ספוגי חומר מרדים מוחזקים ברירית האף, בחלל האף הפנימי. ניתוח אף מבוצע לצרכי הצרת נחיריים, תיקון גשר האף או פיסול מחודש של הצורה הכללית. הטכניקות בהן משתמשים לרוב נעות בין השיטה הפתוחה לשיטה הסגורה. בשיטה הפתוחה פוערים חתך בקדמת האף ובשיטה הסגורה עובד המנתח מבפנים. השיטה הסגורה היא הנפוצה יותר וגם לוקחת פחות זמן, מה גם שלעיתים השיטה הפתוחה מותירה צלקת קטנה הנראית לעין.

לאחר ניתוח אף יחלפו יומיים שלושה בטרם תחזור המנותחת למוטב. יש להקפיד על מנוחה ועל החדרת ספוג דמוי טמפון אל תוך הנחיריים למשך ימים מספר. אם מופיעים שטפי דם מסביב לעיניים אין מה לדאוג. לרוב הם יחלפו תוך מקסימום שלושה שבועות. בכאבים המלווים את המטופלים שעברו ניתוח אף ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים מיוחדים אך חשוב לשמור על מנוחה של מספר שבועות לפני חזרה לפעילות גופנית. בתקופה הראשונית מומלץ להימנע משתיית משקאות חמים כמו קפה או תה שכן הם עלולים לעורר דימום. התוצאה האסתטית הסופית של ניתוח אף מתגלה במלוא תפארתה כעבור שנה בערך ולכן יש להצטייד במעט סבלנות. זאת עוד סיבה למצוא רופא אמין שיידע להרגיע אותך על סמך ניסיונו, אם את מתחילה לדאוג.

ניתוח אף הוא בטוח מאוד יחסית להליכים פלסטיים אחרים מאחר ובוצעו מיליוני ניתוחים כאלה ברחבי העולם והצטבר ידע רפואי רב בנושא. עוד במאה הקודמת ידוע שלא אחר מדוקטור זיגמונד פרויד עבר ניתוח אף בעצמו.

לא כל ניתוח אף מהווה פעולה פלסטית גרידא. לעיתים (גם במקרה של פרויד דרך אגב) תוך כדי תיקון ועיצוב קוסמטי משתמש הרופא המנתח בהזדמנות בכדי לרפא פגם שהפריע לתפקוד הסדיר של דרכי הנשימה.  ניתוח פלסטי באף מבוצע גם במקרים של "אף פינוקיו", תסמונת מנגיומה בה יש גידול שפיר בקצה האף, וכן תיקון כל מיני עיוותים אם כתוצאה מתאונה או כתוצאה מפגם מולד.

הזמן המוקדם ביותר לביצוע ניתוח אף הינו גיל 16 שכן בגיל זה האף משלים תשעים אחוז מהתפתחותו.  בעשר אחוז מן המקרים נערך ניתוח שני לתיקון, אך יש להמתין מחצית השנה מביצוע ניתוח האף הראשון.

כיצד נדע לתאם בין רצוננו לבין התוצאה הסופית? לשם כך קיימות הדמיות מחשב ופגישות ייעוץ בין הרופא למטופל ובה עושים תיאום ציפיות והבהרות לגבי מה אפשרי ומה לא. כך תוכלו להיות רגועים יותר כאשר אתם מתכוננים לעבור ניתוח אף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוחים פלסטיים - פורטל אסתטיקה המקיף בישראל! באתר שלל מרפאות ניתוחים פלסטיים והדמיות תלת מימד בלעדיות של ניתוחים פלסטיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניתוחים פלסטיים

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/091000 צפיות
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח המיועד לנשים עם שדיים נפולים, נשים שהחזה שלהן צנח בעקבות ירידה גדולה במשקל, אחרי לידות והנקה או בגלל התפתחות השד עקב מבנה מולד.

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/09926 צפיות
החזה שלך נפול ובחרת לעבור ניתוח הרמת חזה? אז כן, בעוד כמה חודשים מהיום יהיה לך חזה זקור ואטרקטיבי יותר.

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/09906 צפיות
ניתוח הגדלת חזה זוכה לפופולאריות רבה, שמורידה את הסבירות לסיכונים הנובעים מן הניתוח, אך חשוב שנשים שמעוניינות לעבור ניתוח הגדלת חזה יכירו גם את הסיכונים ותופעות הלוואי שעלולות לנבוע מניתוח זה.

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/091005 צפיות
בשנה האחרונה הגיעה לישראל שיטה פלסטית שמחליפה ניתוח הגדלת חזה. במקום לעשות ניתוח, שמשאיר אחריו צלקות ודורש תקופת החלמה, הגדלת חזה בשיטת הזרקה מאפשרת לחזור למצב הטבעי של הגוף בתוספת נפח באזור החזה, כבר כעבור שעה.

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/092925 צפיות
ככל שהולכים ומתרבים הטיפולים הטבעיים וההוליסטיים, נראה יותר ויותר מיותר לעשות ניתוח פלסטי לצורך הגדלת חזה.

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/09995 צפיות
בעבר, ניתוחים פלסטיים התקשרו באופן אסוציאטיבי לעושר ולמועדון החיים הטובים בלבד.

מאת: ניתוחים פלסטייםניתוחים פלסטיים05/10/091073 צפיות
השכיחות הגבוהה של ניתוחים פלסטיים בחיים המודרניים מעוררת ויכוחים סוערים בכל רחבי העולם.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161779 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161672 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151775 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152303 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica