חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתחיל עם בחורות – מדריכים ברשת האינטרנט

מאת: דנה כותבתדייטינג07/04/20121654 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם ההכרויות ברשת פועל כבר מספר שנים, הוותיקים בתחום כבר מכירים את חוקי ההתנהגות והקודים המתאימים. אתרי ההכרויות קבעו לעצמם קודים מוסכמים של התנהגות. החברים החדשים בתחום נדרשים ללמוד במהרה את כללי ההתנהגות ולהתנהג בהתאם. כך למשל, באתרי הכרויות נהוג להתעלם מהודעות של חברים אשר האדם אינו מעוניין להכירם. בעולם האמתי התעלמות מסוג זה עשויה להתפרש כגסות רוח אך בעולם האינטרנט היא מקובלת ונפוצה.

לצד אתרי היכרויות ואתרים של סטוצים באינטרנט פועלים ברחבי הרשת גם אתרים אשר מסבירים לגברים ונשים כיצד לפתוח פרופיל באתר היכרויות, כיצד לבחור תמונות מתאימות, כיצד לכתוב פרופיל מעניין והודעות טובות וכיצד לבחור את האתר המתאים ביותר. התנהלות נכונה באתרי ההיכרויות מגדילה את סיכויי המועמד למצוא בן או בת זוג מתאימים במהרה.

איך להתחיל עם בחורות?

אתרי ההדרכה השונים מציעים לגברים צעירים וגברים מבוגרים עצות וטיפים שמסייעים להם ומסבירים להם איך להתחיל עם בחורה , איך למשוך בחורות, איך לחרמן בחורות ועוד. האתרים מבוססים ברובם על מדריכי אומנות הפיתוי. את המדריכים קראו כבר כ-500,000 גברים בישראל. בעזרת המדריכים הללו הגברים מצליחים להביע ביטחון עצמי ליד בחורות ולהתחיל איתן בצורה גברית ונבונה.

עולם האינטרנט הפך את ההיכרויות לפשוטות יותר בעבור גברים רבים. כיום הגבר יכול להתחיל עם מספר בחורות בו זמנית בכמה אתרי היכרויות שונים. ברשת האינטרנט פשוט יותר להיות שנון ומצחיק וניתן למחזר הודעות. הודעה אשר הצליחה פעם אחת באתר היכרויות סביר כי היא תצליח שוב ותביא המון מספרי טלפון ודייטים.

גברים רבים מצליחים לעניין בחורות ברשת ולקבל מהן מספרי טלפון ולקבוע דייטים. הבעיה שלהם מתחילה בדייט, הם לא יודעים כיצד יש להתנהג עם בחורה וכיצד לדבר איתה. הגברים הללו הם פעמים רבות גברים מוצלחים, חכמים ויפים, אך בשורה התחתונה הם לא יודעים איך להתנהג עם בחורה וכל דייט ראשון נגמר בכישלון או בידידות.

גברים אשר לא יודעים כיצד לפתח מתח מיני מתאים במהלך דייט ובמהלך ההיכרות ימצאו את עצמם במהרה בתפקיד הידיד החמוד ומשם יהיה קשה מאוד להגיע למגע ולהפוך לבן זוג. מדריך איך להתחיל עם בחורות יסייע לגבר צעיר בתחילת דרכו ולגבר מבוגר שכבר יש לו ניסיון עם נשים. המדריכים כתובים בשפה פשוטה ומונים רשימה של הוראות פשוטות לביצוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : דנה כותבת

אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן לצורכי קידום אתרים ותוכן איכותי לאתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה כותבת

מאת: דנה כותבתהסרת שיער15/09/131176 צפיות
שוק הסרת השיער בישראל הוא שוק תחרותי. בעזרת השוואת מחירים פשוטה תוכלו לקבל טיפולי לייזר במתכונת של 1+1. מבצע של לייזר בבית השחי עם לייזר במפשעות חינם מומלץ.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער03/08/131307 צפיות
לכולנו, גברים וגם נשים, צומח שיער בבית השחי. שיער זה מפריע לפעילות גופנית, מעודד הזעה וריח מסריח. זה פשוט לא נעים ולא אסתטי. נשים רבות בוחרות לעבור הסרת שיער בלייזר כדי להוריד את השיער לחלוטין, או לפחות לדלל אותו. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בכמות הגברים שפונים אל הסרת שיער בלייזר. הגבר המודרני מודע למראה החיצוני שלו ומשקיע בו לא מעט משאבים.

מאת: דנה כותבתקורסים וסדנאות27/01/131069 צפיות
יש בתי ספר בהם אפשר ללמוד איך להיות ברמן. קורס ברמנים נותן לבוגרים שלו יתרון משמעותי אל מול מועמדים שמנסים להשתלב בתחום בלי הכשרה מקצועית. לפני שאתה בוחר קורס מקצועי חשוב לוודא שיש להם תכנית השמה בעבודה. הטובים ביותר מציעים לך ליווי עד שתתקבל לעבודה.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער02/01/131320 צפיות
יש לי הצלחה גדולה עם לייזרים! כבר עשיתי טיפולים בבית השחי, במפשעה ובאזור הפנים. הלייזר נפלא בעבור אזורים מאוד ספציפיים אך לא בכל אזור אפשר לעשות לייזר. ההוצאות שלי על סכיני גילוח נשים ושאר תשלומים לקוסמטיקאית הצטמצמו פלאים ואני ממליצה בחום לכולם על מכוני הלייזר המקצועיים.

מאת: דנה כותבתזוגיות ואהבה10/12/121308 צפיות
המאמר הזה יכול לשפר את החיים שלך ולהעניק לך כישורים מדהימים. אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוי הוא לבנות בסיס איתן של ביטחון עצמי וליהנות מהתהליך. אחרי הכל, המטרה של פיתוי היא להפוך אותך לאטרקטיבי יותר בכדי שתוכל ליהנות עם הבחורה שאתה רוצה כל כך. אני ממליץ לא להתעצל ולקרוא מדריכים שמסבירים איך להתחיל עם בחורות. המאמרים האלה יעזרו לך ליצור חיים טובים יותר, משמעותיים יותר ובעיקר הרבה יותר אטרקטיביים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210857 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: דנה כותבתפסיכומטרי04/12/121314 צפיות
השינויים האחרונים שעשו במבחן הביאו למהפכה בכל המכונים. כל הספרים והסימולציות שכבר היו להם הפכו ביום אחד ללא רלוונטיות. בתי ספר לפסיכומטרי מתבקשים להרכיב מחדש את כל מערך ההכנה של התלמידים למבחן ומהר.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152547 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151897 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151934 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151866 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica