חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

4 דברים שחשוב להיות מודע להם טרם טיסה לפריז

מאת: גלעד רימרטיולים בחו"ל07/04/20121059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטרם טיסה לפריז, או לחילופין למעשה בטרם טיסה כמעט לכל מקום שונה כדאי לרכוש ידע אי אלו דברים בסיסיים בדבר המדינה והעיר שהולכים לבקר בה. מידע בסיסי עוזר להתמצאות, ויש לרכוש אותו לפני טיסה לפריז ואפשר לראות הבדל בהרגשה שבין טיול בעיר בסיום טיסה לפריז כשמכירים את פריז לבין התחושה אחרי טיסה לפריז כשמגיעים ולא יודעים שום דבר לא אודות פריז או לחילופין על צרפת.

פריז, בירתה של צרפת, הינה עיר ענקית. בין הגדולות באירופה היא בת 2.2 מיליון תושבים ובאזורה מתגוררים בערך 12 מיליון תושבים. לרוב בזמן טיסה לפריז תוכלו לראות  מהחלון(במהלך הנחיתה כמובן)   בנהר שעובר בליבה של העיר - נהר הסיין. פריז נחשבת לאחת הערים היפות והרומנטיות באירופה, והיא נחשבת למאוד משפיעה בתחומי התרבות, האופנה, העיצוב והמזון, היא מהווה בסיס לחלק מחברות עיצוב האופנה והקוסמטיקה הטובות בתבל ויתרה מזאת לחלק מהמסעדות הטובות בתבל.

מזג אוויר -  עוד בטרם טיסה לפריז, מומלץ לבחון בדיוק מה האקלים הנוכחי בזמן שבו מתוכננת טיסה לפריז. האקלים בעיר באופן כללי הוא יחסית נוח. העיר, שנמצאת במערב אירופה נהנת מחורפים קרירים(כמובן שבהשוואה לארץ אנחנו מדברים על על חורפים דיי קרים, ומומלץ להערך בהתאם עוד בטרם טיסה לפריז בעת החורף מבחינת ביגוד) ומקיץ באופן יחסי חמים(אך בדרך כלל במידה משמעותית פחות חם מזה שבישראל). בתקופות החמות יחסית של השנה, הטמפרטורה הממוצעת היא בערך 23 מעלות. בזמנים הקרים יותר של השנה היא עומדת על בערך 6 מעלות.

כיצד נעים בעיר– טיסה לפריז לרוב תנחת בנמל התעופה הבין לאומי על שם שארל דה-גול. מנמל התעופה ניתן לשכור מונית(דבר מה יקר בד"כ) או לחילופין לבחור רכבת, קו B ומשם להמשיך לנוע לכיוון פריז. הרכבות יוצאות בתכיפות, בערך כל  7 או 8 דקות נוסעת רכבת.. בתוך העיר רצוי לעשות שימוש בשירותי התחבורה הציבורית המצוינים של העיר(המטרו).  קיימים 16 קווי מטרו בעיר שפועלים בין השעות 5 בבוקר ועד 12:30 בלילה, ויאפשרו לכם להסתובב בעיר בצורה קלה ונוחה. לחלק מהמקומות בעיר ההגעה ברכבת התחתית עשויה להיות מסורבלת וכדאי לבחון האם הגעה באוטובוס יכולה להיות מהירה יותר. כדאי להתעניין ולדעת על דרך הגעה מנמל התעופה למלון עוד לפני טיסה לפריז כדי לחסוך עוגמת נפש בנמל התעופה. שירותי המטרו והאוטובוס הם בחינם לזאטוטים עד גיל  4, ילדים קטנים בגילאים 4-9 עשויים לבצע רכישה של כרטיסיה בחצי ממחיר הנסיעה.

מסמכים וניירת -  לטיסה לפריז ולזמן שבו תהיו בעיר יש להצטייד במסמכים הבאים: דרכון כמובן, פוליסת ביטוח(במידה ויש לכם סוגיות ביטוח מיוחדת רצוי להיוועץ עם חברת הביטוח עוד לפני הנסיעה ולוודא שעניין הפוליסה מוסדר עוד לפני הטיסה לפריז), העתקים של כרטיסי טיסה, דרכון, פוליסת ביטוח וכל מסמך נחוץ אחר שאתם נושאים עליכם. רצוי שלא לשכור רכב במסגרת זמן  השהות בעיר מכיוון והתנועה בעיר לרוב פקוקה ומסורבלת, במידה וברצונך בכל זאת  להשכיר רכב במהלך השהות בעיר מומלץ לוודא כי בידיך רישיון נהיגה בין לאומי(עניין שיש להסדיר עוד בטרם טיסה לפריז). מדובר בעניין מאוד קל להסדרה, יש להגיע לאחד מהתחנות להנפקת רישיון נהיגה בינלאומי ביחד עם רישיון הנהיגה שלך(לעוד מידע לחץ כאן). השירות כרוך בתשלום, והמחיר משתנה מגוף לגוף. הגופים המורשים להנפיק רישיון נהיגה בינלאומי הם טלדור , ומ.מ.ס.י. במידה וברצונך לשכור רכב כשאתה טס לחו"ל(הפעם– טיסה לפריז).חוץ מזה, לאחר טיסה לפריז כדאי להסתובב בעיר כשכל המסמכים נמצאים ברשותכם. ניתן להסתיר אותם בפאוץ' מתחת לבגדים. מלבד זאת ברוב המלונות ישנה אופציה להשאיר מסמכים וכסף בכספת, במקרה זה כדאי להשאיר עליכם את  הצילומים של המסמכים(שהכנתם מבעוד מועד עוד בטרם הטיסה לפריז) ולהשאיר בכספת הבטוחה את המסמכים המקוריים.

 



תגיות המאמר: פריז, טיסה לפריז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריך טיולים המתמחה ב: טיסה לניו יורק, טיסה ללונדון, טיסה לפריז, טיסה לברצלונה, טיסה לאמסטרדם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד רימר

מאת: גלעד רימראימון אישי - כללי23/02/131018 צפיות
למה אתה צריך להיות בעל ביטחון עצמי בשביל להבין מה הם סודות הפיתוי ואיך תצליח להשיג ביטחון עצמי שכזה.

מאת: גלעד רימררכב23/07/121005 צפיות
ההיסטוריה של כמה דברים שקשורים לרכב שטח ולהתפתחות שלו

מאת: גלעד רימרבניית אתרים17/07/121006 צפיות
דברים שכדיא לדעת לפני שהולכים לברר על חברות לבניית אתרים

מאת: גלעד רימרעסקים - כללי17/07/121723 צפיות
איך מוצרי פרסום יכולים לעזור לעסק שלך? לחץ פה בשביל לגלות

מאת: גלעד רימרעסקים - כללי08/07/121791 צפיות
למה כל כך הרבה בעלי עסקים עוברים לאחרונה למיקור חוץ?

מאת: גלעד רימררכב26/06/121031 צפיות
קצת על ההיסטוריה של מותג הרכב היפני הידוע - סובארו

מאת: גלעד רימרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/06/121717 צפיות
מה בעצם בודקי תוכנה עושים ומה החשיבות שלהם?

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica